Gå til innhold

Livet med partner og barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har partner/ektefelle og barn. Ble livet bedre etter at dere fikk familie? Har livet fått en annen eller større mening med familie?

Anonymkode: ece5b...f39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Livet har alltid vært bra, så vil vel ikke si det ble noe bedre. Men det er annerledes. Mer jobb, men også mer glede. 

Anonymkode: 39746...4fc

Skrevet

For min del så har livet mitt fått et helt annet innhold og mening etter jeg fikk barn. :) Livet mitt ble helt fantastisk når jeg fikk barn og gleden av å bli mamma. Kan ikke sammenlignes med noe annet.:nordvesta:

Partner har jeg ikke og ikke vil jeg ha en heller, har det veldig bra som alenemamma.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Livet var perfekt i 6 år før vi fik barn. Hsn gjorde det slutt med meg fordi jeg elsket barnet høyere enn han. Da var barnet 6 mnd.

Dette er et av det uheldige tilfellene. Å få barn er ikke romantisk. Det er en jobb og et samarbeid. 

Anonymkode: ad066...830

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Livet har alltid vært bra, så vil vel ikke si det ble noe bedre. Men det er annerledes. Mer jobb, men også mer glede. 

Anonymkode: 39746...4fc

Ja, noe sånt jeg tenkte at det kunne være :) Har selv valgt det bort, men tenker i blant at man går glipp av noe uten.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

For min del så har livet mitt fått et helt annet innhold og mening etter jeg fikk barn. :) Livet mitt ble helt fantastisk når jeg fikk barn og gleden av å bli mamma. Kan ikke sammenlignes med noe annet.:nordvesta:

Partner har jeg ikke og ikke vil jeg ha en heller, har det veldig bra som alenemamma.

Slik planlegger jeg mitt neste barn.

Glad på dine og barnets vegner :lillesky2:

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å få barn er ikke romantisk. Det er en jobb og et samarbeid. 

Verdens vanskeligste har jeg hørt rykter om. Mye som skal klaffe ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verdens vanskeligste har jeg hørt rykter om. Mye som skal klaffe ;)

Vil ikke si det er vanskelig. Men nå har jeg bare prøvd alene. Tror det er lettere da. De viktige jobbene er ofte vanskelige, enten man er alene eller i duo. 

Når jeg sammenligner mitt eget barn med meg selv og andre vil jeg tro det er rivende likegyldig med hvem man vokser opp med, så lenge man blir elsket. Å skulle samarbeide om dette krever mye. Jeg vet og tror at det går, men man mæ i hvertfall ikke lage barn pga romantikk og følelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...