AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #1 Skrevet 17. juni 2017 Dere som har partner/ektefelle og barn. Ble livet bedre etter at dere fikk familie? Har livet fått en annen eller større mening med familie? Anonymkode: ece5b...f39
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #2 Skrevet 17. juni 2017 Livet har alltid vært bra, så vil vel ikke si det ble noe bedre. Men det er annerledes. Mer jobb, men også mer glede. Anonymkode: 39746...4fc
GammelKaktus Skrevet 17. juni 2017 #3 Skrevet 17. juni 2017 For min del så har livet mitt fått et helt annet innhold og mening etter jeg fikk barn. Livet mitt ble helt fantastisk når jeg fikk barn og gleden av å bli mamma. Kan ikke sammenlignes med noe annet. Partner har jeg ikke og ikke vil jeg ha en heller, har det veldig bra som alenemamma. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #4 Skrevet 17. juni 2017 Livet var perfekt i 6 år før vi fik barn. Hsn gjorde det slutt med meg fordi jeg elsket barnet høyere enn han. Da var barnet 6 mnd. Dette er et av det uheldige tilfellene. Å få barn er ikke romantisk. Det er en jobb og et samarbeid. Anonymkode: ad066...830
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #5 Skrevet 17. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Livet har alltid vært bra, så vil vel ikke si det ble noe bedre. Men det er annerledes. Mer jobb, men også mer glede. Anonymkode: 39746...4fc Ja, noe sånt jeg tenkte at det kunne være Har selv valgt det bort, men tenker i blant at man går glipp av noe uten. Anonymkode: ece5b...f39
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #6 Skrevet 17. juni 2017 3 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: For min del så har livet mitt fått et helt annet innhold og mening etter jeg fikk barn. Livet mitt ble helt fantastisk når jeg fikk barn og gleden av å bli mamma. Kan ikke sammenlignes med noe annet. Partner har jeg ikke og ikke vil jeg ha en heller, har det veldig bra som alenemamma. Slik planlegger jeg mitt neste barn. Glad på dine og barnets vegner Anonymkode: ad066...830
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #7 Skrevet 17. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å få barn er ikke romantisk. Det er en jobb og et samarbeid. Verdens vanskeligste har jeg hørt rykter om. Mye som skal klaffe Anonymkode: ece5b...f39 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #8 Skrevet 17. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Verdens vanskeligste har jeg hørt rykter om. Mye som skal klaffe Anonymkode: ece5b...f39 Vil ikke si det er vanskelig. Men nå har jeg bare prøvd alene. Tror det er lettere da. De viktige jobbene er ofte vanskelige, enten man er alene eller i duo. Når jeg sammenligner mitt eget barn med meg selv og andre vil jeg tro det er rivende likegyldig med hvem man vokser opp med, så lenge man blir elsket. Å skulle samarbeide om dette krever mye. Jeg vet og tror at det går, men man mæ i hvertfall ikke lage barn pga romantikk og følelser. Anonymkode: ad066...830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå