Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på en rundreise i Norge nå med min far og søster. Utsikten er fantastisk og jeg har sett mye fint. MEN. Søsteren min forsurer stemningen med å konstant slenge dritt til meg, kverulere på alt jeg sier, komme med rasistisk pissprat (som at alle aboriginer burde utslettes for de er bare en gjeng med alkiser.. altså wtf). Vet hun  har hatt et tøft år etter å ha mistet sin mor og vært mye deppa. I tillegg har hun gått opp mye i vekt pga antidep. Hun orker ikke jobbe, sitter bare hjemme og spiller spill. Hun har 0 venner. Før hadde vi god kontakt, og jeg har prøvd å være forståelsesfull lenge nå, men kjenner at grensa er nådd. Har fått hodepine og vil bare hjem :( 

Vet ikke om dere har noen råd egentlig.. hva gjør man med sånne folk? Jeg sa hun oppfører seg som en atal drittunge og må ta seg sammen, da begynner hun bare å le. Dama er psykisk syk, men jeg mener man ikke skal akseptere alt av sånne likevel. 

Anonymkode: 4b8cf...72e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg trur eg hadde oversett henne.... ikkje så lett i ein bil, men snakk med far, overhøyr idiotien frå henne, og kommuniser berre med henne når ho oppfører seg.

• Liker 1
Gjest Råkkenråll
Skrevet

Jeg hadde dratt hjem :) 

Rett og slett. Ikke lagd noen scene ut av det hele, men bare snakket med far om saken og sagt at du tar en retur når dere kommer til en plass det passer seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...