Gå til innhold

Superparr anbefaler trening med kjæresten.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trude Wermskog Stormo (36) drar daglig ut på trening med ektemannen Lars Petter (37), som vant Norseman i fjor. Paret tror mange har mye å hente på mer «kjærestetrening».

https://www.dn.no/dnaktiv/2017/06/14/2053/Trening/-tror-mange-kunne-roet-seg-mer-pa-trening-og-trent-mer-med-kjaeresten

Greit å huske på at begge kan få mye ut av treningen selv om man er på ulikt nivå. Samtidig som det forhåpentligvis er koselig å tilbringe tid sammen. 

Anonymkode: d2b3b...b98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi trener en del sammen, selv om vi er på ulikt nivå. Vi trener både styrke og løping sammen. 

Styrketrening er lett å trene sammen selv om jeg er mye sterke enn ham. Vi har innredet treningsrom i kjelleren. Det er ikke noe problem å trene sammen der, så lenge vi gjør ulike øvelser. Jeg kan ta pullups mens han tar knebøy, og så bytter vi på det etterpå. 

Når vi løper er det litt verre, siden han løper mye fortere enn meg og det er vanskelig for ham å løpe så sakte som jeg er nødt til når jeg har en dårlig dag. Men da får han rolig restitusjonstrening noen dager, så får jeg kjørt meg og får noen skikkelige hardøkter når jeg prøver løpe i hans tempo andre dager. Ofte løper vi også motsatt vei runder rundt et lite vann her vi bor, så high fiver vi hver gang vi passerer hverandre. 

Å kun løpe sammen, altlid, hadde ikke fungert. Da hadde ikke samboeren min fått noen hardtreninger, mens jeg aldri hadde fått rolige langtreninger. 

Anonymkode: 8959c...77c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...