Gå til innhold

Medpassasjer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på hvor jeg skulle legge denne tråden henn, men muligens den passer greit her.

Jeg har begynt å pendle, med tog.. og det tok ikke mange turene, før jeg ble observant på en av medpassasjerene. Dette slår aldri feil, så det er definitivt ikke noe tilfeldigheter :P 

Det startet med at jeg går på toget ved Oslo S, og det var først på Skøyen stasjon jeg første gang la merke til dette. En mann kom inn i vogna jeg sitter på.. ser seg rundt.. og brått, setter seg ned ved en meget fin dame. Det er som regel ganske mange opptatte seter, men flere ledige også. Men han satte seg ved en søt dame. Greit nok. Men dette gjentar seg hver dag, og etterhvert har jeg begynt å følge med på denne personen. Så sånn funker det: 

Han går på Nationaltheatret, setter seg ved ei søt dame, seff ung i 20 årene. Selv er han sikkert 40 år. Hvis hun går av på Skøyen eller Lysaker.. reiser han seg etter at toget har begynt å kjøre og går inn i en ny vogn, for så å sette seg ned ved ei annen søt dame. Slik sitter han tett frem til han går av på Asker. En annen ting som er verdt å bemerke seg, er at han alltid setter seg tett inntil dama, selvom det er treseter, og to av setene ved siden av dama er ledig. 

Er ikke alltid jeg sitter i nærheten, men en gang gjorde jeg det, og da skjedde det ingenting. Han hører bare på musikk, snakker ikke til dama. Han smiler bare til henne når han setter seg, eller når han må slippe dem forbi. Så for meg oppfører han seg ikke dårlig på den måten, men sleezy kanskje. Er det normal ok oppførsel? Kan det forsvares? Eller er dette på kanten til å være for intimt og ubehagelig..bare at den kvinnelige medpassasjeren er uvitene at han kanskje tenner på sidelår mot sidelår? 

PS. ja, jeg er gutt

PPS. jeg kommer ikke til å beskrive han eller fortelle hvilket klokkeslett han tar toget :)

Anonymkode: e0aca...d57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er dette seksuelt?

Jeg setter meg alltid ved siden av lettkledde jenter på buss eller tog. På den måten hindrer jeg at jeg må dele halve setet mitt med en landhval som lukter som en tranfabrikk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Åpenbart at han setter seg ved siden av de han tiltrekkes da, og dermed objektifiserer passasjerene (kvinnene) på toget, seksualiserer dem, og det er ikke spesielt hyggelig syntes jeg. Ja sleezy og creepy.

Anonymkode: 9082d...f52

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bare å innse det, du er misunnelig som fy!

Anonymkode: 8231b...3f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS er mannen som setter seg tett inntil damene på t-banen! 

Anonymkode: ab40f...3f4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS er mannen som setter seg tett inntil damene på t-banen! 

Anonymkode: ab40f...3f4

Det går ikke t-bane til Asker....

Anonymkode: d15a8...eea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke alltid jeg sitter i nærheten, men en gang gjorde jeg det, og da skjedde det ingenting.

Med andre ord er du furt for at han ikke setter seg ved siden av deg.

Anonymkode: e7eef...881

Gjest NotNaomi
Skrevet

Hvordan vet du hva han gjør i andre vogner? Følger du etter ham?

AnonymBruker
Skrevet

Jo, dette er noe påfallende oppførsel. Men vel så påfallende er det at noen sitter på toget og stalker medpassasjerer på denne måten. ;)

Anonymkode: e0e56...9cd

Skrevet

Ryddet for personangrep.

Edie, mod.

Skrevet

Jøss,  hva folk henger seg oppi og må følge med på 🙄

Skrevet

Rapportert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...