Gå til innhold

Når en fyr på Tinder starter med å skrive "hva feiler det dere"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan bare ikke skjønne at noen kan like et slikt vesen som kan ha slikt i presentasjonen sin. Han skriver at han ikke vil se katten, hunden eller i hvert fall ikke hesten! Nei, det er sikkert ok det, men å fremstille seg så negativt er neppe sjarmerende for noen. Lurer på hvordan han behandler folk ellers...

Anonymkode: 20544...0ff

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja har sett mye rart på Tinder. Sånne tekster fremstår bare som at mannen ikke har respekt, eller er interessert i hva vedkommende liker eller driver med, så da sveiper jeg han fort vekk :)

Anonymkode: 76124...b5f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn på Tinder = onde og slemme. De fleste. Og de er bare ute etter fitte. Kvalmt er det. 

Anonymkode: 54dc0...296

• Liker 1
Skrevet

Har du bare bilde av dyrene dine på Tinder?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Evilposelos skrev:

Har bilde av musa mi :fnise:

Anonymkode: 54dc0...296

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et bilde av en hund må da være greit, det viser jo noe man interesserer seg for. Så om en mann begynner profilteksten med noe slik så tviler jeg på at han tar hensyn til dine hobbyer/vil interessere seg for det. 

Anonymkode: 275d7...d6e

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte på Tinder er skikkelig rare. Jeg kom over profilen til en jeg har hatt en del fag med i år og den ser blant annet slik ut: 

"studerer norsk som andrespråk (hvis du ikke vet hva det er så er du ikke alene, men alt du trenger å vite er at jobben jeg får betaler bra $$$"

1. Det er ikke kult å skryte av penger.

2. Hva i svarte tror han, at han skal bli rik av å lære bort norsk som andrespråk? 

Anonymkode: 2aa3f...5ea

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte på Tinder er skikkelig rare. Jeg kom over profilen til en jeg har hatt en del fag med i år og den ser blant annet slik ut: 

"studerer norsk som andrespråk (hvis du ikke vet hva det er så er du ikke alene, men alt du trenger å vite er at jobben jeg får betaler bra $$$"

1. Det er ikke kult å skryte av penger.

2. Hva i svarte tror han, at han skal bli rik av å lære bort norsk som andrespråk? 

Anonymkode: 2aa3f...5ea

Å, hjelp.. 'Alt du trenger å vite', indeed.:fnise:

Anonymkode: ef991...cec

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde to TInder dates i dag. Det er mye rart. Men veldig morsomt å møte ulike typer menn. Det er stort sette ute etter fitte. Men jeg vil jo ha sex jeg også :) 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, jane.b skrev:

Jeg hadde to TInder dates i dag. Det er mye rart. Men veldig morsomt å møte ulike typer menn. Det er stort sette ute etter fitte. Men jeg vil jo ha sex jeg også :) 

....og du er etter en forsørger? Hvem har 2 tinder dates på samme dag? Det er lite respekt for mannen.

Anonymkode: f8ad9...313

AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha, en artig fyr faktisk. Hadde fanget min interesse 🙃

Anonymkode: a6b21...104

AnonymBruker
Skrevet

Skikkelige Tinder-menn har minst 3-kjerring dates på weekend-dager.

Anonymkode: 52f75...ee8

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

....og du er etter en forsørger? Hvem har 2 tinder dates på samme dag? Det er lite respekt for mannen.

Anonymkode: f8ad9...313

Jeg har og jeg vet at andre har det også. Hvorfor er det å vise lite respekt for mannen?

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Evilposelos skrev:

Hun mener vel at han har dette skrevet i profilen sin som alle kan se, uavhengig om man har bilder av dyr eller ikke. 

Anonymkode: 2edde...adf

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun mener vel at han har dette skrevet i profilen sin som alle kan se, uavhengig om man har bilder av dyr eller ikke. 

Anonymkode: 2edde...adf

Ja,  når jeg skriver i presentasjonen så er det det alle kan se før man sveiper enten til høyre eller venstre. Han mener vel at alle damer har dyrebilder, noe han tydeligvis misliker.

Anonymkode: 20544...0ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...