Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betalte dere for deres gifteringer? Har sett på gifteringer, men ikke funnet noen jeg likte spesielt godt, og synes de kostet ganske mye (rundt 10K). Verken jeg eller samboer er spesielt gla i å gå med ring, og ingen av oss har lov til å bruke ring på jobb pga. hygiene og sikkerhet. Hadde derfor ikke så veldig lyst til å bruke så mye penger på ringer..

Lurte også på om dere har matchende ringer? Jeg ønsker en feminin ring, enkel, med en rad med steiner kanskje.. Samboeren min liker Snorre ringene veldig godt (synd de bare kommer i par...) og lignende "røffe" ringer. For min del er det viktigste at ringene gjenspeiler oss som person, og ikke nødvendigvis at ringene er et matchende par.. Hva har dere valgt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må dere ha ringer da? Hverken han eller jeg er noe glad i ringer, så vi gikk for noe som vi begge var komfortable å bruke. Jeg fikk ett smykke, han fikk en klokke,

Anonymkode: 1c584...989

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veken gift eller forlovet. Mine to ringer kostet 27 000. Vel verdt det! Tror jeg på slutten av livet har spart mye på falske smykker, ringer og armbånd siden jeg har disse to.Når man kjøper smykker man skal gå med døgnet rundt livet ut, så er det ikke så dyrt likevel. Dessuten ser de mye penere ut :)

Synes du bør gå noe femining og kan noe maskulint! Det er utrolig sjarmerende.

Anonymkode: 5e48b...427

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veken gift eller forlovet. Mine to ringer kostet 27 000. Vel verdt det! Tror jeg på slutten av livet har spart mye på falske smykker, ringer og armbånd siden jeg har disse to.Når man kjøper smykker man skal gå med døgnet rundt livet ut, så er det ikke så dyrt likevel. Dessuten ser de mye penere ut :)

Synes du bør gå noe femining og kan noe maskulint! Det er utrolig sjarmerende.

Som jeg nevnte innledningsvis så er vi ikke spesielt glade i å bruke ringer (eller smykker/armbånd for den slags skyld) og kan heller ikke bruke dette i hverdagen pga. hygiene og sikkerhet på våre jobber. Ringene vil dermed ikke være i bruk døgnet rundt, men relativt sjelden. 27k vil derfor være uaktuelt i vårt tilfelle :) 

• Liker 1
Skrevet

Må og må, tenker kanskje det er det mest praktiske, da jeg er enda mindre gla i å bruke smykke og armbånd, og pga. hygienetiltak kan jeg ikke bruke noe slags "tilbehør" på jobb. Tror også for vår del at det er mindre sjanse for å bli "lei" av en giftering med årene enn en klokke eller smykke som ikke er "moderne" lengre! :) Liker imidlertid at dere prøver noe annet, takk for tips! :D 

Skrevet

Like greit å droppe ringene og heller bruke pengene på noe mer nyttig? Det er jo bare bortkastet å bruke mange tusen kroner på noe dere ikke kommer til å bruke særlig mye, og som dere i tillegg ikke er spesielt glade i å bruke. Det går helt fint å gifte seg uten ringer :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en liten tattovering?

Anonymkode: 1c584...989

AnonymBruker
Skrevet

Våre ringer kostet rundt 10000 til sammen (like ringer, men en diamant i min), har brukt de siden vi forlovet oss (minus måneden før bryllupet da de ble pusset opp på nytt og fikk inngravert dato og under graviditet og fingrene mine hovnet opp)

Om dere ønsker ringer har de fleste gullsmeder enkle ringer i sølv eller gull som ikke koster alt for mye - vet om flere som ikke har like ringer, siden du spørr om det - selv syns jeg gifteringer skal "høre sammen", men det er min mening

Anonymkode: 1e815...052

Skrevet

Våre ringer kostet ca 11 000. De matcher, men min har en diamant. Bruker ikke min hver dag, kan ikke bruke på jobb. Mannen bruker sin hele tiden. Vurderte å ikke kjøpe ring, men det ble sånn. Litt koselig å ha noe så tradisjonelt. Men skjønner godt de som ikke har.

AnonymBruker
Skrevet
På 17.6.2017 den 23.21, levie skrev:

Som jeg nevnte innledningsvis så er vi ikke spesielt glade i å bruke ringer (eller smykker/armbånd for den slags skyld) og kan heller ikke bruke dette i hverdagen pga. hygiene og sikkerhet på våre jobber. Ringene vil dermed ikke være i bruk døgnet rundt, men relativt sjelden. 27k vil derfor være uaktuelt i vårt tilfelle :) 

Åja, unnskyuld. Fikk ikke med meg at du ikke likte ringer. Bruker ikke ring i arbeidstiden jeg heller.

Tror jeg hadde droppet ringer i deres tilfeller, og heller brukt det på noe dere har glede og nytte av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...