Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på et program på tv, West Texas investor Club, der 2 russiske damer bosatt i USA ønsker investorer til sitt selskap som lager Bandelettes. Jeg har lest div tråder jeg på kg om at dette kan være et problem med gnagsår mellom lårene, kanskje dette kan være en løsning :) Ser ut som det kun er til kvinner sånn foreløpig iallfall

https://www.amazon.com/Bandelettes-Elastic-Anti-Chafing-Thigh-Bands/dp/B00NB94CO2

Anonymkode: b7352...83e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare ta på babypudder så slipper man det problemet! Huden blir silkeglatt og gnisser ingenting. Jeg hadde masse utslett på innsidelår Pga gnissing men etter en uke var alt borte.

Anonymkode: ff673...bbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare ta på babypudder så slipper man det problemet! Huden blir silkeglatt og gnisser ingenting. Jeg hadde masse utslett på innsidelår Pga gnissing men etter en uke var alt borte.

Det er litt mer kinkig enn som så for oss som er skikkelig kalvbeinte eller har skikkelig store lår. Talkum hjelper, men man kommer på ingen måte i mål.

Anonymkode: ea691...049

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gå ned noen kilo? Permanent løsning. ;)

Anonymkode: cc76e...796

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har fulgt meg siden BMIen min indikerte undervekt, og har mer med anatomi enn vekt å gjøre. Ta deg sammen, ikke alle kvinner har anlegg for thigh gap... 

Disse her var jo kjempedyre, man kan få kjøpt bedre produkter på ebay for en tier, eller klippe av en nylonstrømpebukse til ca samme pris. 

Anonymkode: 16bec...fb1

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil. 

Anonymkode: 8a092...e69

• Liker 12
Skrevet

Hva er vitsen? Det løser seg ved vanlig strømpebukse eller vanlig bukse.

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Evilposelos skrev:

Hva er vitsen? Det løser seg ved vanlig strømpebukse eller vanlig bukse.

Det er jo ikke alltid man vil gå i bukse eller strømpebukse da. Jeg bruker bare kjoler og skjørt, og gidder åpenbart ikke gå i strømpebukse hele sommeren. Ei venninne prøvde de som ble linket til av TS og det fungerte absolutt ikke. Jeg bruker "sykkelshorts"-liknende greier som funker gull.

Anonymkode: be8ce...7ea

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Babypudder er vel blitt fyfy, talkum er kreftfremkallende...

Anonymkode: 929d9...9fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker for tiden potetmel, gjør samme nytten som babypudder/talkum. 

Anonymkode: 929d9...9fe

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke alltid man vil gå i bukse eller strømpebukse da. Jeg bruker bare kjoler og skjørt, og gidder åpenbart ikke gå i strømpebukse hele sommeren. Ei venninne prøvde de som ble linket til av TS og det fungerte absolutt ikke. Jeg bruker "sykkelshorts"-liknende greier som funker gull.

Anonymkode: be8ce...7ea

Det finnes strømpebukse som er hudfarget.  Jeg tror ikke det er noe marked for det, fordi man har veldig enkle løsninger ellers, men det kommer alltid til å være noen som vil prøve andre ting. 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Evilposelos skrev:

Det finnes strømpebukse som er hudfarget.  Jeg tror ikke det er noe marked for det, fordi man har veldig enkle løsninger ellers, men det kommer alltid til å være noen som vil prøve andre ting. 

Men strømpebukser er ikke veldig behagelig når det er over 20 grader og man vil gå i skjørt ;) 

Jeg tror heller ikke det er noe stort marked for det. Jeg har "sykkelshortser" i tynt stoff, og foretrekker det. Jeg mistenker at jeg hadde fryktet at disse skulle gli ned stadig vekk. 

Anonymkode: b8923...892

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men strømpebukser er ikke veldig behagelig når det er over 20 grader og man vil gå i skjørt ;) 

Jeg tror heller ikke det er noe stort marked for det. Jeg har "sykkelshortser" i tynt stoff, og foretrekker det. Jeg mistenker at jeg hadde fryktet at disse skulle gli ned stadig vekk. 

Anonymkode: b8923...892

Jeg synes det er behagelig, de veldig tynne :) 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull. Alle har ikke anleg for mellomrom mellom lårene. Jeg, på grunn av knestillingen min (medfødt skade) vil ALDRI få mellomrom mellom lårene. Skal si du snakker om ting du ikke kan noe om, er du mann? 

Anonymkode: 9e55f...582

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Evilposelos skrev:

Jeg synes det er behagelig, de veldig tynne :) 

Ser jo så dumt ut med strømpebukser i sandaler.

Anonymkode: 3e482...c8f

• Liker 3
Gjest padawan
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Babypudder er vel blitt fyfy, talkum er kreftfremkallende...

Er det noe som ikke er kreftfremkallende? 

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser jo så dumt ut med strømpebukser i sandaler.

Anonymkode: 3e482...c8f

Det synes ikke med mindre man nistirrer på tærne.

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Evilposelos skrev:

Det synes ikke med mindre man nistirrer på tærne.

Jo, det synes VELDIG godt, uansett hvor tynn strømpebuksa er - ikke pent. :redd: 

Enig i at tynne "sykkelbukser" er det som funker best under skjørt/kjole om sommeren.

Anonymkode: bf619...22b

• Liker 8
Skrevet

På Zizzi selges det sykkelshortser mot gnissing mellom lårene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...