AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #1 Skrevet 17. juni 2017 Katten min har i det siste døgnet sovet opptil 15 timer, og vil ikke ha noe å spise. Jeg begynner nå å bli veldig redd for hva som er galt. Siden det nå er så sent på lørdag er det ingen dyreklinikker i nærheten her som er åpne før til mandag, så lurer på om noen her har en tanke om hva det kan være. Hun er litt over 2 år gammel, og har alltid vært kjempe glad i mat, og hun pleier nesten hele tiden å løpe rundt, så er absolutt ikke likt henne å sove så mye. Anonymkode: 0b53f...126
Tvist Skrevet 17. juni 2017 #2 Skrevet 17. juni 2017 Reagerer pus på deg om du koser/prøver å leke med henne? Tilby pus noe hun er veldig glad i, og se om hun reagerer når du setter det frem. Tunfisk/torsk/roastbeef o.l.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #4 Skrevet 17. juni 2017 8 minutter siden, Tvist skrev: Reagerer pus på deg om du koser/prøver å leke med henne? Tilby pus noe hun er veldig glad i, og se om hun reagerer når du setter det frem. Tunfisk/torsk/roastbeef o.l. Hun reagerer ikke noe spesielt hvis jeg prøver å kose med henne, hvis jeg prøver å leke med henne så ser hun bare litt opp på meg, for så å legge seg ned igjen. Ga henne yndlings maten hennes istad, da spiste hun to små biter bare, så hjalp ikke så mye for å prøve å få henne til å spise. 11 minutter siden, Emmelise skrev: drikker hun stadig vann ? Hun har ikke drikket noe mer vann enn vanlig, iallefall ikke så mye mer at jeg har lagt merke til det. Anonymkode: 0b53f...126
Tvist Skrevet 17. juni 2017 #5 Skrevet 17. juni 2017 Da ville jeg undersøkt hvor nærmeste helgeåpne dyrlege er, noe er alvorlig galt. Kanskje går det greit å vente til mandag, kanskje ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #6 Skrevet 18. juni 2017 Du må ta katten til veterinær! Det er noe galt når pus slutter å spise. Er blinkhinnen (også kalt det tredje øyelokket) synlig? Anonymkode: 4ab96...b97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå