AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #1 Del Skrevet 17. juni 2017 Jeg sliter litt med to ting: Rastløs, og dårlig energi. Den dårlige energien kommer av at jeg har begynt i jobb etter jobb de siste 4 årene, og det tar enormt mye krefter å starte på nytt. Men samtidig er jeg rastløs, for jeg er mye mindre sosial enn før. Venninner er mer opptatte nå som vi nærmer oss 30, og jeg har heller ikke energi til å gjøre så mye i ukedagene. Jeg tror jeg må finne på noe jeg kan gjøre hjemme som gjør meg mindre rastløs, noen forslag? Jeg har dessverre ingen interesse av håndarbeid som strikking. Ellers ringer jeg en venninne de gangene jeg ikke skal møte noen, da får jeg dekket litt sosialt behov i alle fall. Men jeg syns det er veldig vanskelig å kjenne på det at jeg burde slappe mer av, men ikke får det til. Anonymkode: 5fd45...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 17. juni 2017 #2 Del Skrevet 17. juni 2017 Trening høres slitsomt ut, men gir mer energi, og du vil ha overskudd samt sosialisere deg om du velger å trene på et senter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #3 Del Skrevet 17. juni 2017 Å trene på et senter er det minst sosiale du kan gjøre. Det er ingen som snakker med hverandre på sånne treningssentre, med mindre de kjenner hverandre fra før. Men det er sunt og bra å trene av andre grunner da, og det kan nok dempe rastløsheten du føler på. Så kan det bli lettere på andre områder også kanskje, fordi du blir mer fysisk avslappet. Anonymkode: 207de...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 17. juni 2017 #4 Del Skrevet 17. juni 2017 Trene, som flere har foreslått her. Ellers kan du investere i en sånn "fargeleggingsbok for voksne", det er kjekt tidsfordriv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5 Del Skrevet 18. juni 2017 Hva med tv/PC-spill? Kjøpte meg nettopp Nintendo switch med Zelda-spill og nå har jeg det trivelig nesten hver kveld, timene flyr Anonymkode: 22383...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 18. juni 2017 #6 Del Skrevet 18. juni 2017 Les bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NilleMille Skrevet 28. juni 2017 #7 Del Skrevet 28. juni 2017 Kjennet meg igjen! Virkelig! spesielt sliten og rastløs på samme tid etter jeg ble mamma (hun er nå seks). Bruker tiden på husarbeid (vil ha det ryddig og rent), men kjenner at kroppen ikke alltid orker å henge med i det tempoet hodet vil. Liker også forandringer hjemme, så prøver å holde meg til prosjekter (gjøre om stuebordet, male en vegg, lage benk osv... ). Det er gøy å være handy, men hjelper ikke på energien. Trener ikke så mye, da det er sjelden jeg har tid til det med vesla hjemme, så jeg går mye offroad. Jeg burde slappet av, da jeg også kjenner at kroppen er sliten. Så det går en del i serier, bøker og litt gaming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #8 Del Skrevet 28. juni 2017 Jeg tror jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen. Jeg har en jobb der jeg må være 100% fokusert, og er ekstremt sliten i hodet etter endt arbeidsdag. Men jeg har sittet mye i ro, så selv om hodet er utslitt så er ikke kroppen det - og trening er det som funker aller best mot dette. Skikkelig hard trening. Skru av hjernen og på med kroppen Det sosiale kommer utenom for min del, men går jo an å kombinere det og trene i lag med andre? Anonymkode: 405bf...e76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #9 Del Skrevet 28. juni 2017 Prøv meditasjon Anonymkode: 685f7...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 28. juni 2017 #10 Del Skrevet 28. juni 2017 Det virker kjent dette. Hva med enten fargelegging eller baking? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå