Gå til innhold

Er man mindre kvinnelig hvis man ikke har lange indre kjønnslepper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en som i en annen tråd et annet sted sa "kvinner uten lange indre kjønnslepper er mindre kvinnelige." At man er som et barn og at menn som har sex med oss er pedofile. Er det sant?! :cry3:

Anonymkode: 841c9...476

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vedkommende skrev noe sånt: 

Indre kjønnslepper SKAL stikke ut. Det er en grunn til at disse vokser og lager folder når man kommer i puberteten. Det skiller en voksen, kjønnsmoden mus fra et barns underliv. Menn som vil ha pedo-mus bør man holde seg langt vekk fra. Kanskje sende en bekymringsmelding.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor legger du noe som helst slags vekt på hva en eller annen fyr i en en annen tråd et annet sted skrev?

Om noen velger å tro at halvparten av verdens kvinner er som barn får det bli deres problem. Vi andre burde vite bedre enn å tillegge dem noen slags betydning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi man får inntrykket av at man er unormal enten på den ene eller den andre måten. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, man er ikke mindre kvinnelig med korte kjønnslepper enn man er med lange. 

Hvis du tar deg så nær av ting som blir skrevet på nett, så anbefaler jeg deg å ta en lang pause bort fra internett.

Anonymkode: a3eb5...a21

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er man mindre mannlig om man har liten tiss? Nei? 

Anonymkode: 4dfa7...4bc

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seff, stor penis skiller menn fra gutter/barn;p

Anonymkode: 5b50e...8aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir herved opp menneskeheten

Anonymkode: 2f56c...13f

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en som i en annen tråd et annet sted sa "kvinner uten lange indre kjønnslepper er mindre kvinnelige." At man er som et barn og at menn som har sex med oss er pedofile. Er det sant?! :cry3:

Jeg er den skyldige. Jeg føler jeg må be om unnskyldning her, for det jeg skrev blir tolket på en helt annen måte enn det var ment. Du er ikke mindre kvinne, ei heller er menn som liker deg pedo. Det var ikke det jeg mente. Mine preferanser er tykke ytre kjønnslepper, og indre kjønnslepper som stikker ut. Andre menn liker det annerledes. Jeg liker forresten også små pupper bedre enn store.

Det har blitt et fokus de siste årene på indre lepper som henger utenfor. Kvinner ønsker å operere. Det synes jeg er forferdelig leit, fordi mange menn tenner nettopp på det kvinner vil skjære bort.

Jeg kunne latt være å fortelle om mine preferanser. For det er slik at liker du det på den ene måten, så liker du det mindre som ikke er på den måten. Så når noen sier, for all del, ikke operer deg, jeg elsker deg slik du er med lange lepper, da er det uunngåelig at den som ikke har lange lepper, vil føle dette negativt for seg selv. Og det er også helt sant, jeg hadde likt deg bedre med lange lepper. Men nå finnes det sikkert like mange menn som liker ting slik du er.

Hvis stemmen til oss som liker lange lepper ikke høres, blir inntrykket at menn ikke liker lange lepper. Det er inntrykket unge kvinner sitter med i dag, og det fører til at de ønsker operasjon.

Man må bare lære å forholde seg til ulikheter og til ulike preferanser. Det er ikkeulikheter som er problemet, men holdningene man har til det.

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen kvinner liker den slik, andre slik. Noen menn er spesielt maskuline, andre kan bli sett på som feminine. Menn må forholde  seg til det. Kvinner må også lære å forholde seg til ulike preferanser uten at selvbildet faller i tusen knas.

Jeg tror ingen heller ville levd i en verden der alle var like. Vi setter uendelig pris på ulikheten hos andre, så hvorfor se ned på ulikheten hos oss selv?

• Liker 6
Gjest Overrasket
Skrevet

Det er helt klønete, og så dumt at mangelen på intelligens er provoserende i seg selv, at man forbinder voksnes underliv, uansett grunn, med ulovlige seksuelle legninger. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir herved opp menneskeheten

Anonymkode: 2f56c...13f

:) alltid noe å bekymre seg for ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe fasitsvar på hvordan kjønnslepper skal se ut. Det er ikke greit å snakke nedsettende om lange kjønnslepper, og det er heller ikke greit å snakke nedsettende om små kjønnslepper. Begge deler er like naturlig og kvinnelig, og det er ikke noe galt med noen av de. 

Anonymkode: 5dc72...94c

• Liker 4
Gjest Overrasket
Skrevet
17 minutter siden, Horten Market skrev:

Jeg kunne latt være å fortelle om mine preferanser. For det er slik at liker du det på den ene måten, så liker du det mindre som ikke er på den måten. Så når noen sier, for all del, ikke operer deg, jeg elsker deg slik du er med lange lepper, da er det uunngåelig at den som ikke har lange lepper, vil føle dette negativt for seg selv. Og det er også helt sant, jeg hadde likt deg bedre med lange lepper. Men nå finnes det sikkert like mange menn som liker ting slik du er.

Hvis stemmen til oss som liker lange lepper ikke høres, blir inntrykket at menn ikke liker lange lepper. Det er inntrykket unge kvinner sitter med i dag, og det fører til at de ønsker operasjon.

Man må bare lære å forholde seg til ulikheter og til ulike preferanser. Det er ikkeulikheter som er problemet, men holdningene man har til det.

Det er ikke noe galt i å skrive om egne, subjektive preferanser synes jeg. Det er nettopp slik vi kan på synliggjøre at forskjellige mennesker liker forskjellige ting, og at det alltid er nok å velge mellom som liker nettopp deg. Akkurat som du selv sier i setningene over. 

Det som er galt er å ta steget videre, og kategorisere andres preferanser nedsettende. "Jeg foretrekker nok X bedre" er vel et helt legitim utsagn. Men: "Alle som liker Y er gærne" er ikke like legitimt. Dette behovet for å kategorisere andres preferanser bør vi alle stoppe med.

Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Det som er galt er å ta steget videre, og kategorisere andres preferanser nedsettende. "Jeg foretrekker nok X bedre" er vel et helt legitim utsagn. Men: "Alle som liker Y er gærne" er ikke like legitimt.

Det er jeg enig i. Men vel så viktig er det å lære seg å ikke ta alt så bokstavelig. Tolk andre i beste mening. Da hadde denne tråden ikke oppstått, og folk hadde lurt mindre på om det er noe galt med seg selv.

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet
2 minutter siden, Horten Market skrev:

Det er jeg enig i. Men vel så viktig er det å lære seg å ikke ta alt så bokstavelig. Tolk andre i beste mening. Da hadde denne tråden ikke oppstått, og folk hadde lurt mindre på om det er noe galt med seg selv.

Det er vel akkurat der vi er mest uenige. Man har ansvar for å begrense seg selv. Man kan ikke legge på andres skuldre et ansvar for å "forstå rett" hele tiden. 

Skrevet
8 minutter siden, Overrasket skrev:

Det er vel akkurat der vi er mest uenige. Man har ansvar for å begrense seg selv. Man kan ikke legge på andres skuldre et ansvar for å "forstå rett" hele tiden. 

Det er alltid mulig å tolke andre på flere måter. Dermed vil det alltid være rom for misforståelser. Den som velger å tolke andre i beste mening, har sannsynligvis mest rett. Hvis du da ikke mener at folk flest er drittsekker som vil andre mest mulig vondt. I så fall er det ikke andre som er problemet til vedkommende.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, kvinner er kvinner, enten de har lange eller korte kjønnsløpper, små eller store ører, rett eller skjev tå, lys eller mørk hud, rett eller krøllete hår :)

Anonymkode: 0d196...c4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...