Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så lite informasjon på nettet når det kommer til privatistordninger og vitnemål, at jeg blir helt oppgitt.. Så jeg får prøve her!

1. Jeg har fordypning i realfag fra vgs med bio 1+2, s-matte 1+2 og kjemi 1. Kan jeg ta R1 som privatist og bytte ut s-matten? Eller MÅ jeg da R2 for å få fordypning?

2. Hva skjer med de karakterene man får på et realfagskurs til igeniørutdanning? Blir de lagt til på vitnemålet, og vil de erstatte mine karakterer i matte? Vil fysikk 1 kunne erstatte min karakter i kjemi?

Anonymkode: 809e2...9cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Du må ha to fordypningsfag. Bytter du ut S1+2 med R1, så mangler du ett fordypningsfag. 

2. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror ikke karakterer fra forkurs har noe med vitnemål fra vgs å gjøre. Tror du kun får et slags vitnemål som du legger ved i søknad på ingeniørstudie.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, bobleplast_ skrev:

1. Du må ha to fordypningsfag. Bytter du ut S1+2 med R1, så mangler du ett fordypningsfag. 

2. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror ikke karakterer fra forkurs har noe med vitnemål fra vgs å gjøre. Tror du kun får et slags vitnemål som du legger ved i søknad på ingeniørstudie.

Tusen takk for svar! Har sendt en mail til NTNU for sikkerhetsskyld:) 

Anonymkode: 809e2...9cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...