AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #1 Skrevet 17. juni 2017 Hei dere! S/O til alle mine vegetarianere og veganere der ute. Har dere tips til mat (lav kalori og vegansk) når dere er i utlandet på ferie eller jobb. Syntes alltid det er dødslett hjemme, hos andre eller ute i Norge. Men på ferie osv er det vanskelig da man gjerne ikke ha tilgang på kjøkken. Jeg er overhode ikke noe vegan nazi, og dør ikke hvis noen har tatt litt parmasan på maten min. Jeg ligger i kaloriunderskudd, og planlegger å være der gjennom store deler av sommeren, så alle veganske tips mottas med glede!! Skal over lengre periode til Kina (Jiangsu og Shanghai), Italia og Spania i sommer/høst om noen har erfaring herfra. Sliter alltid litt i Kina, da det er masse vegansk men dette er gjerne dyppet i olje. Anonymkode: 63c61...21a
doremifa Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Salater, sopp, bambus, asparges, sjøvekster, fermentert kål, finnes det ikke også kalorifrie nudler/risetterligninger laget av glukoannan (?)eller noe sånt (et søyaprodukt tror jeg) som er ganske utbredt i noen orientalske land. Kanskje lurt å se etter japanske produkter/retter / restauranter, de tilbereder ofte maten med svært lite fett.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Tror ikke du trenger å lete etter kalorifattig mat om du skal spise vegansk Anonymkode: 3fae0...18e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå