AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #1 Skrevet 17. juni 2017 Hei alle formfulle kvinner der ute! Har i år som i fjor lett og lett etter overdeler som er store nok. Stor oppe og liten nede gjør det alltid vanskelig å finne en bikini som sitter bra. Noen som vet om butikker som selger overdeler med stor cup? Change er ræva siden de har så lite utvalg og nett tar jeg ikke sjansen på. På forhånd takk for innspill! Anonymkode: 3bd2f...f6a
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #2 Skrevet 17. juni 2017 Zalando har meget bra utvalg. Anonymkode: 8a16d...7c1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #3 Skrevet 17. juni 2017 Vet ikke hva du mener med stor overdel. Jeg bruker F-cup, og finner overdeler som passer på Lindex. Der har de mange fine i feks størrelse 44. Håper du finner noe du er komfortabel i! Vil legge til at jeg har kjøpt min første badedrakt, det er mange fine nå som også sitter godt på oss med litt større ... fordeler Anonymkode: 3fdf4...25b
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #4 Skrevet 17. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Zalando har meget bra utvalg. Anonymkode: 8a16d...7c1 Det var dette med internett igjen da.. Har varierende erfaring med Zalando når det kommer til størrelser på det meste. Anonymkode: 3bd2f...f6a
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #5 Skrevet 17. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hva du mener med stor overdel. Jeg bruker F-cup, og finner overdeler som passer på Lindex. Der har de mange fine i feks størrelse 44. Håper du finner noe du er komfortabel i! Vil legge til at jeg har kjøpt min første badedrakt, det er mange fine nå som også sitter godt på oss med litt større ... fordeler Anonymkode: 3fdf4...25b F-cup altså? Tydeligvis en stund siden jeg har vært på Lindex! Takk for tips Anonymkode: 3bd2f...f6a
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #6 Skrevet 17. juni 2017 Bruker utelukkende internett, altså. Ellos, som regel, for der kan jeg bare sende tilbake om jeg ikke passer den. Anonymkode: 91516...204
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #7 Skrevet 17. juni 2017 I Trondheim kan du prøve Reimers, de har et greit utvalg også for oss med litt ekstra umpff. Anonymkode: d32a0...ff0
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #8 Skrevet 17. juni 2017 Badedrakt er mye mer flatterende for de som er litt større Anonymkode: af63b...8ab
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #9 Skrevet 17. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Badedrakt er mye mer flatterende for de som er litt større Anonymkode: af63b...8ab Jeg føler brystene får for lite støtte i badedrakt. Ikke synes jeg det skjuler noe heller. Men altså; jeg er mer fortung, ikke så mye ekstra på magen. Anonymkode: 3bd2f...f6a 3
bettsa Skrevet 17. juni 2017 #10 Skrevet 17. juni 2017 Jeg bruker for det meste nettbutikker, er jo bare å sende tilbake hvis det ikke passer. Men greit å sjekke det på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #11 Skrevet 17. juni 2017 Nå er det vanskeli gå vite hva du mener med store størrelser, for en del på kg er det str 40.... Men jeg har god erfaring med Ellos, der overdel og underdel kan bestilles i ulik størrelse og det er lett å sende tilbake. Bruker str 48. Anonymkode: c2d95...708
tekjerringa Skrevet 17. juni 2017 #12 Skrevet 17. juni 2017 Saltabad har utrolig gode bikiner. Jeg har stor byste, og har slitt med at bikinitoppen ikke henger når jeg bader. Saltabad sin bikinitopp er helt super! Du kan løpe rundt på stranden uten å være redd for at toppen faller ned. Trusen har bred kant og er god å gå med😊 De er litt dyre, men jeg foretrekker litt dyr fremfor å være ufrivillig strandblotter 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå