Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd at ei venninne av meg har fått sitt liv ødelagt av ei kjerring som går å sier til moren hennes at hun har kjøpt narkotika av henne når dette ikke stemmer, samt sittet med den avdøde stemoren og fortalt noe a la det samme.. Når vedkommende fikk vite dette så konfronterte henne, og da sa hun:"Nei, det har jeg aldri sagt. Det har moren din sagt at politiet har fortalt".. og nå viser det seg at det bare var løgn.. Disse folkene har en guttunge som ikke er 1år en gang. De selger legemidlene de får av legen sin samt amfetamin, hasj og diverse piller. Så sitter hun da å vurderer å tipse legesenteret. Og ikke nok med dette.. De har også 4 hunder, 2 på fòr og 2 hjemme, og går aldri tur med dem samt lar dem tisse og bæsje inne... Hun venninnen min har i bunn og grunn skjønt at det er MYE hun kan gjøre for å lage et helvette for dem, men spørsmålet er; skal jeg råde henne til å IKKE tipse noen (og da mener jeg politiet, mattilsynet etc), eller skal jeg hjelpe henne med å tipse alle disse instansene?

Anonymkode: 60c9c...554

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så mye rart som står på kvinneguiden. Enig med de som syns forumet er kjedelig fordi så mange kødder og oppretter flere debattprofiler med mange forskjellige kallenavn. Det er snakk om at flere har lagt merke til debattanter på kvinneguiden som har opprettet 3-4 (kanskje flere) profiler som de skriver i fra. I en tråd så svarer dem i fra disse profilene, så hele poenget med debattforumet blir jo borte. 🤔

Før var det flere gode debatter her, men når de få som gidder å skrive her bare fjaser så er det rett og slett et kjedelig forum. Skjønner ikke hva kg får gjort med problemstillingen du har opplevd. 

Anonymkode: b4b09...189

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tipset mattilsynet uten tvil! Ikke politiet, men sannsynligheten er stor for at mattilsynet tipser de videre om sannsynlig narkotika bruk og evn salg, når de ser hvordan livsstil de har og hvordan folk det er.

Anonymkode: f9950...db9

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville helt klart ha tipset mattilsynet, for stakkars dyr. Jeg ville også ha tipset politiet og legen. Politiet vil da sende bekymringsmelding til barnevernet når det er narkotika i bildet. Å selge narkotika slås hardt ned på.

Anonymkode: bee1e...f5c

Skrevet

Du skal ikke tipse innstansende for ¨lage helvet" for noen, eller som hevn, men fordi det er en plikt av deg å se til at barnet og dyrene får hjelp, om det er som du beskriver.

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville helt klart ha tipset mattilsynet, for stakkars dyr.

Vil vel si at det er LITT spesielt å reagere på dyrene først, når det står at de også har en liten gutt på et år...? 
Barnevernet er vel kanskje den rette instansen å tipse først? :ohmy: 

Forøvrig hadde jeg ikke nølt med å melde fra. Det er en PLIKT i et sånt tilfelle....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...