Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tynt, skulderlangt hår, og er derfor veldig glad i extensions.

Har hatt både microringer, clip-ins, keratin, sytråd, fått satt det på av frisør og privat... Ja, jeg har prøvd det meste. Jeg har gjennom årene prøvd mange forhandlere!

Det ser som regel bra ut... så lenge jeg har en hårbørste med! Håret må børstes minst hver halvtime.

Hvordan hindre at det separerer seg? Om jeg ikke får børsta det, ser håret ut som dreads, noe som ikke blir så fint med mitt eget hår.

Har prøvd å lete etter løsninger med Youtube, men finner ingenting. Er jeg seriøst den ENESTE som har dette problemet?

Krysser fingrene for noen gode råd her inne på forumet :phaedra:

Anonymkode: 1ce03...4d6

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nøyaktig samme problem. Foreløpig er det bare hårbørsten som har reddet meg. 

Ikke så mye til hjelp, men du er ikke alene 😉

Anonymkode: 1c8c5...e8e

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Bruker høykvalitets-clip on-extensions(prøvd flere merker også, alle mellom 1500-2300 kr), men det samme problemet dukker opp hver eneste gang. Jeg varmebehandler ikke håret, og tar veldig godt vare på det. Det ser flott ut i et par uker, også blir det spaghetti av det. Fra da til omlag 2 mnd etter funker det å gre håret hyppig for et fint resultat, men etter det blir det bare for dumt. Det irriterer meg grenseløst fordi det er et pengesluk, og hvordan de med tape-extensions(som er samme kvalitet som clip-ons?) kan ha de inne i 2-3 mnd for så å løfte de opp igjen for nye 3 mnd, forstår ikke jeg. Mange vil jo varmebehandle dette håret kanskje daglig med hårføner, evt. rettetang, og ikke minst all vaskingen som jeg vil tro sliter. 

Jeg har riktig nok ikke prøvd spesialshampooer osv beregnet for hair extensions, men jeg tviler på at forskjellen er stor fra vanlig. Kunne noen ha bekreftet at det funker og ikke bare er et salgstriks, skulle jeg gjerne lagt igjen penger på det.

Anonymkode: 1e454...a4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...