dingding Skrevet 17. juni 2017 #1 Skrevet 17. juni 2017 Meg og min datter på 8år skal i badeland i morgen. Kan jeg være med henne i sklier og sånn? Jeg er 11 uker på vei og kan ikke fortelle min datter om det enda 😛
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #2 Skrevet 17. juni 2017 Hva du gjør i badeland bestemmer du selv. Noen steder er det ingen kontroll på hygiene da der ikke er krav til dette, med unntak av boblebad. Og folk går fra boblebad til andre basseng ol. I samme badetøy og dermed forurenser de "alt". Det du er mer utsatt for som gravid er urinveisinfeksjoner. Hvor du skal er helt avhengig av svaret. Anonymkode: 42638...281
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #3 Skrevet 17. juni 2017 Det går helt fint, embryoet er godt beskyttet nedenfor skambeinet, livmoren er ikke kommet over enda. Boblebad går også fint, men ikke sitt for lenge om gangen. De fleste badeland har pauser på boblebadene for å rense dem innimellom. Ihvertfall det badelandet vi bruker, der går det i 30 minutter, deretter er det stengt for rensing i 15 minutter, gjennom dagen. Anonymkode: 0b93f...3b6 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #4 Skrevet 17. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det går helt fint, embryoet er godt beskyttet nedenfor skambeinet, livmoren er ikke kommet over enda. Boblebad går også fint, men ikke sitt for lenge om gangen. De fleste badeland har pauser på boblebadene for å rense dem innimellom. Ihvertfall det badelandet vi bruker, der går det i 30 minutter, deretter er det stengt for rensing i 15 minutter, gjennom dagen. Anonymkode: 0b93f...3b6 Infeksjonsfaren er absolutt tilstede i alt du nevner. Fosteret lever sitt beskyttede liv. Anonymkode: 42638...281
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #5 Skrevet 17. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Infeksjonsfaren er absolutt tilstede i alt du nevner. Fosteret lever sitt beskyttede liv. Anonymkode: 42638...281 Ja, vil man være 100% sikker så er der greit å droppe boblebad. Men den kalkulerte risikoen er ganske liten, hvis alt er lukket og låst som det skal være i uke 11. Anonymkode: 0b93f...3b6
dingding Skrevet 17. juni 2017 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2017 Tusen takk for så raske svar 😁 Vi skal i sommerland i Bø, hvis det sier deg noe. Vil tro de er nøye på renhold der. Boblebad er utelukket for min del uansett om jeg er gravid eller ikke. Liker ikke å bli kokt levende 😂 Vet ikke hva jeg egentlig er bekymret for 🙈 Går ut ifra min datter ikke maser om å opp i de største skliene uansett, men det blir nok mye av de litt mindre. Det gjør ikke noe?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #7 Skrevet 17. juni 2017 Boblebad der tempen er konstant anbefales vel ikke for gravide pga fare for overoppheting Anonymkode: 1492f...379 1
Frostrose Skrevet 17. juni 2017 #8 Skrevet 17. juni 2017 Noen sklier er stengt for gravide. Jeg ville tatt med kamera og sagt at du skal ta bilder av henne når hun kommer ned de skliene du ikke kan ta. Det fungerte for meg når niesene mine var med meg på badeland før vi hadde fortalt om graviditeten il noen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå