Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2005 #1 Del Skrevet 4. januar 2005 Nå gidder jeg ikke mer. Er nå midt i tredje halsbetennelse denne vinteren, puster som en strandet hval, har mandler på størrelse med mandariner og snørra renner. Jeg vil bli en ikke-røyker! Når feberen går litt ned slik at jeg kan se rimelig klart og ikke sjangler som en fyllikk, skal jeg på bokhandel og kjøpe den berømmelige røykesluttboken. Og jeg vil ha sparegris! En ordentlig rosa rund gris med sprekk i ryggen og hull i magen!Som røykpengene skal oppi! Og så skal jeg kjøpe meg noe ordtnlig fint for pengene! Men aksebegeret på verandaen skal få stå. Så når jeg blir røyksyk skal jeg ut å lukte litt på det.... urgh.... Har kastet det som var igjen av røyk i huset, og er rasende over hvor inni helvetes idiotisk det går ann å bli! Jeg sluttet jo mens jeg var gravid, og holdt meg leeeenge! Jeg vil ha tilbake kondisen min!!!!! Nå er det nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 4. januar 2005 #2 Del Skrevet 4. januar 2005 Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. januar 2005 #3 Del Skrevet 4. januar 2005 Du er flink! Motivasjonen er omtrent halve prosessen. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. januar 2005 #4 Del Skrevet 4. januar 2005 Dette klarer du! Jeg har vært røykfri i halvannet år nå etter å ha vært røyker i 20 (!) år. Har ikke hatt EN eneste hals- eller lungebetennelse siden jeg sluttet, og jeg pleide få etpar av hver i løpet av en vinter... DET alene er god nok grunn til ikke å røyke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2005 #5 Del Skrevet 5. januar 2005 Ha! Jeg fikk faktisk sparegrisen i hus i dag. I morgen er det klart for bok! Og jeg har ikke røyket! ( men sikrer meg litt her da... har sendt en kompis ut for å handle for meg, slik at jeg er sikker på ikke å falle for fristelsen å kjøpe røyk....) Har egentlig ikke så skrekkelig lyst på røyk, men det er nok mest fordi jeg har ett par km piggtråd i halsen........ Og gudene vet hvor mye slim i bronkiene, det høres helt jævlig ut når jeg puster..... Men dette skal gå bra!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 5. januar 2005 #6 Del Skrevet 5. januar 2005 Det går bra! Du er flink! Jeg er på vei til å få motivasjonen selv nå. Kjenner i hele meg at jeg er lei av å røyke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå