Gå til innhold

Kjefting/ Krangling i forumet


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Bonertime

HEI!

Det er en ting som jeg synes er teit med dette forumet, hvis noen kommer med en lite gjennomtenkt replikk, eller kriiserer noen andre, så er det å få kjeft av andre brukere!

Man må ha lov til å si sin mening uten at så veldig mange andre skal ha:

EN MENING OM DIN MENING!

Spesielt synes jeg at jentene er flinke til å si kanskje litt overdrevent fra!

Si deres mening, og drit i å si deres mening om andres mening, hvis den

er negativt rettet mot noen.

Så for eksempel det Svarte Panter skrev til Romeo, jeg trodde da at det var jentene som ble først moden, men tydligvis er det ikke slik i alle situasjoner, det er helt unødvendig å si noe sånt. Bare et eksempel, som jeg la merke til

Men det er mye bra i dette forumet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke at jeg har lest det spesifikke tilfellet du nevner, men nå må da snart noen klare å fatte det at dette er et D_I_S_K_U_S_J_O_N_S_F_O_R_U_M!!!

Er man så hårsåre at man ikke tåler å forsvare eller klargjøre sine egne meninger uten å bli sur eller sint fordi noen andre mener din mening kan være feil, så bør man vurdere om dette er rette stedet å være på kanskje? Ole Brumms sider er sikkert søte og gode, så gå for guds skyld dit da vel? :evil:

Jeg elsker å diskutere! Jeg er på ett diskusjonsforum som dette, fordi det har vist seg å være mennesker her som takler å diskutere uten å tro man krangler av den grunn! Dette et ett diskusjonsforum som i utgangspunktet ble skapt for at kvinner skulle ha ett sted å diskutere sine "greier" på! At det kommer menn inn å diskuterer er vel de fleste bare tilfredse med, men at noen av dere gang på gang på gang på gang skal komme å fortelle oss at måten vi diskuterer på eller tingene vi diskuterer på er "feil"... GÅ EN ANNEN PLASS DA VEL!!!

Nå er det også kvinner som synes at diskusjonene blir vel tøffe innimellom, men jeg sier bare igjen: dersom man ikke tåler å få høre at noen er uenige eller at noen mener det du sier virker lite gjennomtenkt eller feil i andres ører, LA VÆRE Å DISKUTERE DA VEL!

Dersom man har bastante meninger, og slenger dem rundt seg i hytt og pine, da MÅ man faktisk takle å få tilbakemeldinger! Og jeg synes det er overdreven klaging på "persontrakasering" her inne, bare fordi noen ikke støtter opp om andres meninger, eller kanske faktisk sier imot eller kritiserer tankemønsteret! Stå opp for tankene deres da, dersom dere er så sikre på at dere har rett! værre er det jo ikke!

:evil: :evil:

Beklager om jeg her "sårer" noen, men jeg begynner å bli lei av denne evinnerlige sytingen om at vi må være snillere med hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Aline!

Dette er tross alt et diskusjonsforum, og da er vel poenget å diskutere.

Det må jo være lov å ha en mening om andres meninger, enten man er enig eller uening. Det er jo sånn det blir diskusjoner.

Men det går an å ha respekt for andres meninger fordi om man holder på sine egne! :stortsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å argumentere for sak og hevde sine meiningar med saklege argument og å drive personangrep. Personangrep er eit teikn på mangel på saklege argument og bør difor ikkje forkome i ein seriøs diskusjon/meiningsutveksling.

Men samstundes må ein tole at andre gir uttrykk for at dei ikkje er enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Jeg er enig med Aline og Lazy!

Jeg er her fordi jeg synes det er kjempegøy å diskutere, og jeg legger innimellom opp til litt ekstra faenskap bare for å få diskusjonene igang.. Ikke alle som liker det så godt, men HALLO...

Tar dere egentlig KG helt seriøst? Det er bare en gjeng hobbypsykologer som sitter bakom skjermene her, vøttø... :ler:

Jeg er enig i alt dere skrev, men jeg synes spesielt at man må kunne respektere andres meninger og ikke bedømme andre pga at de har andre meninger eller holdninger enn en selv. Det kalles bare normal folkeskikk, det...

Ellers synes jeg vi skal diskutere ivei, bli hissige, svelge noen kameler om vi må og ikke tro vi er uvenner fordi vi diskuterer litt "høylydt"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nathalie................SÅPASS!!!!!!

Hva er poenget med å legge inn litt "ekstra krutt" bare på faenskap?? Det er på den måten en fremprovoserer stygge personangrep som (ihvertfall for min del) har vært eg gruvekkende moment.

Hvorvidt en skal ta KG seriøst eller ei er opp til hver enkelt, men husk at flere "debattanter" her inne stiller seriøse spørsmål, som fortjener seriøse svar.

10na :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er STOR forskjell på at folk har forskjellige meninger og ikke klarer å akseptere det, og private mld av typen "Snart mister du nok "babyen" din, din løgner."

Skjønner dere forskjellen eller?

Vi er et tusentalls medlemmer her inne, og de fleste har heelt forskjellige meninger. Klart det blir krasj noen ganger.

Vi må bare konstatere at "dette blir vi nok ikke enige om."

Da blir det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Jada, 10na, jeg har ikke køddet med svar til folk som ønsker seriøse svar... Ikke ofte iallfall... :roll:

Og jeg tror du misforsto litt det med "ekstra krutt" på faenskap. Jeg har noen ganger lagt inn nye temaer som jeg tenkte meg det ville bli store diskusjoner rundt, fordi jeg synes det er GØY... Jeg mente slettes ikke slike som med personangrep!

Jeg setter inn temaer som jeg synes det er gøy og diskutere og som jeg tror det kan være mye uenighet i, for å få til diskusjoner som det er ekstra krutt i, altså at folk _engasjerer_ seg i dem...

Forsto du hva jeg mente nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

...og en ting til...

Man kan ikke akkurat bruke KG som en erstatning for leger, tannleger, psykologer, gynekologer osv... Det må jo alle forstå... Her svarer vi utifra personlige erfaringer og meninger, og det som passer for èn kan være helt feil for en annen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så ble jeg den store stygge ulven denne gangen...

Men er det bare jeg som har lagt merke til at Romeo kun etterlyser andres sex-opplevelser da?? Dessuten var det et innlegg han hadde her for en stund tilbake hvor jeg følte meg litt personlig angrepet selv, der andre også reagerte.

Joda, det er nok som du sier; at kvinnene blir først modne, men har ikke vi også lov til å "gli tilbake" og være litt barnslige av og til da? Hvem vet, kanskje det er min 19 årige forlovede som gjør meg "ung og dum" igjen...

:lol:

Dette er jo som sagt et diskusjonsforum, så hvis Romeo kun er ute etter sexnoveller o.l, vil jeg heller anbefale alle de erotiske sidene på nettet som faktisk har endel slike....

Men jeg skal være den første til å beklage dersom noen ble støtt av det jeg skrev! Hadde jeg kunne slettet det jeg skrev ville jeg gjort det, dersom det hadde gleda dere andre...

Klem fra meg. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke akkurat bruke KG som en erstatning for leger, tannleger, psykologer, gynekologer osv... Det må jo alle forstå... Her svarer vi utifra personlige erfaringer og meninger, og det som passer for èn kan være helt feil for en annen....

Selvfølgelig kan man ikke bruke KG som erstatning for ovennevnte instanser. MEN, man kan få en pekepinn og andre menneskers synspunkter på ymse ting av varierende alvorlighetsgrad. Så er det opp til hver enkelt av oss å "velge" det rådet som passer best.

Mange ganger er det faktisk lettere å lytte og ta til seg råd fra nøytrale mennesker som har vært i samme situasjon som en selv befinner seg i enn en lege som behandler etter samlebåndsprinsippet.

10na :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er det som ikke bruker kg som psykolog? Terapi? Selvtillitskurs?

Når man ser majoriteten av kvinnfolk på kg... så begynner man å lure....

Waco

som burde tatt seg betalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nathalie

Greit nok, waco, men jeg _regner_ med at de fleste forstår at dette her er ikke engang like mye verdt som å spørre vennene til råds... Man må liksom ta alt med en klype salt...

ta betalt? Har du kommet med så mange gode råd da?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man skal diskutere på dette forumet! Men, jeg kan si meg LITT enig med Bonertime, for det diskuteres vanvittig mye smak og behag her. Blant annet disse "tykk, tynn"- og "liten, stor"- diskusjonene.... det er kjempeartig å få et inntrykk av hva folk mener, men det at man skal angripe en person fordi hun/han har preferanser som ikke står til det politisk korrekte, blir en smule unødvendig. Om hun liker tykke menn med store peniser, eller å bli tatt hardt bakfra i "feil" hull, får vel være opp til henne? Man kan svare at man har en annen mening, men det blir litt sært å skulle omvende denne personen til å få en annen mening. Ikke henvisning til noen spesiell sak, bare en observasjon.

Personlig synes jeg det er vanvittig bra forum! Det finnes ikke et annet sted på nett hvor man treffer så mange oppegående og tillitsvekkende mennesker! Tror ikke jeg hadde hatt så store vanskeligheter med å komme til enkelte av dere med et skikkelig reelt problem utenom disse sidene heller! Bare så det er sagt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...