melina Skrevet 4. januar 2005 #1 Del Skrevet 4. januar 2005 Har vært inne en liten stund og smuglest nå, så nå tenkte jeg det var på tide å slenge meg med inn i gjengen av prøvere. Kastet pillene i juni, men har ikke vært aktiv så veldig lenge. Forrige måned var første "ordentlige" prøvemåned, og i og med at jeg hadde IKM på selveste julaften hadde jeg håpet jeg at jeg skulle få en ekstra spennende julegave dette året, men slik ble det nå ikke.. :-( Men jeg satser på med nytt friskt mot denne måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. januar 2005 #2 Del Skrevet 4. januar 2005 Lykke til! Velkommen hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. januar 2005 #3 Del Skrevet 5. januar 2005 Velkommen! Og lykke til med prøvingen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 5. januar 2005 #4 Del Skrevet 5. januar 2005 Velkommen og lykketil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 5. januar 2005 #5 Del Skrevet 5. januar 2005 VELKOMMEN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #6 Del Skrevet 5. januar 2005 Velkommen til oss Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. januar 2005 #7 Del Skrevet 6. januar 2005 Velkommen til oss Lykke til Oops hadde visst glemt å logge inn :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knøtte Skrevet 8. januar 2005 #8 Del Skrevet 8. januar 2005 Lykke til med prøvingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå