AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #1 Skrevet 17. juni 2017 Nå nærmer jeg med slutten av svangerskapet, og tenker det hadde vært kjekt å finne en bokklubb til den lille. Vi er begge svært leseglade, så for oss er dette et "must". Noen tips til hvilken bokklubb som er best det første leveåret? Jeg ønsker kvalitetsbøker. Både bøker babyen kan holde selv og bøker til høytlesing med rim og regler. Anonymkode: 4e8e9...9d2
N85 Skrevet 17. juni 2017 #3 Skrevet 17. juni 2017 Vi er med i både go'boken og barnas egen bokklubb. Begge er ok og hadde fine velkomstpakker. Men barnet trenger ikke så veeldig mange bøker i begynnelsen, så vi har avbestilt de fleste pakkene. Nå vurderer jeg å melde meg ut for det er like enkelt å rett og slett gå i bokhandelen å kjøpe de bøkene du vil ha. Da går du kanskje glipp av en liten rabatt, men til gjengjeld kan du velge akkurat de bøkene du vil ha og du slipper problemet med å glemme å avbestille pakker.
N85 Skrevet 17. juni 2017 #4 Skrevet 17. juni 2017 2 minutter siden, N85 skrev: Vi er med i både go'boken og barnas egen bokklubb. Begge er ok og hadde fine velkomstpakker. Men barnet trenger ikke så veeldig mange bøker i begynnelsen, så vi har avbestilt de fleste pakkene. Nå vurderer jeg å melde meg ut for det er like enkelt å rett og slett gå i bokhandelen å kjøpe de bøkene du vil ha. Da går du kanskje glipp av en liten rabatt, men til gjengjeld kan du velge akkurat de bøkene du vil ha og du slipper problemet med å glemme å avbestille pakker. Og i tillegg; ungen kommer jo til å få mye gaver også til alskens anledninger (jeg er overrasket over hvor mye gaver han får for ditt og datt) og vi har i hvert fall fått en del bøker. Så jeg ser ikke behovet for bokklubb. Men velkomstpakkene er jo verdt det da kanskje😊
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #5 Skrevet 17. juni 2017 Takk! Vi har sett på Go'Boken, Barnas Egen Bokverden og Bokklubben Barn. Alle har veldig gode velkomstpakker, men det er helst fortsettelsen jeg lurer på om er bra, eller om det er mye "ræl". Anonymkode: 4e8e9...9d2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #6 Skrevet 17. juni 2017 Jeg har vært medlem i noen av de, og min erfaring er at det er mye ræl. De frister med velkomstpakkene og så konmer det mye som egentlig ikke har vært all verden. Jeg endte med å melde meg ut, og heller gå på butikken og kjøpe de bøkene jeg vil selv. Mye kjekkere når man får velge bøker selv Anonymkode: b0b20...d95 1
N85 Skrevet 17. juni 2017 #7 Skrevet 17. juni 2017 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! Vi har sett på Go'Boken, Barnas Egen Bokverden og Bokklubben Barn. Alle har veldig gode velkomstpakker, men det er helst fortsettelsen jeg lurer på om er bra, eller om det er mye "ræl". Anonymkode: 4e8e9...9d2 Tja, syns ikke det er så mye ræl. Men er ikke sikkert jeg hadde kjøpt bøkene hvis jeg var i en bokhandel. I goboken har vi kjøpt én pakke. Den inneholdt to bøker («kosevenner» med dyreunger og rim og «kosekaniner» med «pels» man kan ta på). Begge er solide bøker og godt likt. Det som er fint med goboken er at du kan velge hvor ofte du vil ha tilbud om pakke (ml hver 4. til hver 8. uke tror jeg) og du kan avbestille deler av pakken, f.eks. bare kjøpe ei av to bøker. Du kan også gi tilbakemelding om du synes pakken ser for vanskelig/barnslig ut. Da vil jeg tro dette påvirker hvilke pakker du får tilbud om senere. I barnas egen bokverden er det litt mer variasjon. Her har vi kjøpt litt Tassen og i tillegg Bukkene Bruse og Gullhår tilpasset de aller minste. Nå i neste pakke kommer det ei bok for oss foreldre med søvn som tema av sove-Karin. Den skal jeg ha Men tenker å melde meg ut av begge klubbene som sagt. Det er ikke noe unikt med bøkene og det er litt pesete å huske å avbestille. Hvis man ikke avbestiller blir det fort veldig mange bøker. Vil heller selv plukke bøker jeg synes er spesielt fine hos bokhandelen. Endret 17. juni 2017 av N85
Skogsprinsessa Skrevet 17. juni 2017 #8 Skrevet 17. juni 2017 Veldig fornøyd med goboken, og der er det heller ingen bindingstid 👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå