AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #1 Skrevet 17. juni 2017 Har noe gammel uåpnet kesam liggende og det lukter ikke noe annet en vanlig kesam. Ser fin ut og. Er den grei å bruke i vaffelrøre eller må den kastes? Anonymkode: f6058...3c8
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #2 Skrevet 17. juni 2017 Ta en smakførst. Hvis den smaker bra så er det ingen fare dyrkede produkter holder seg leeeenge når det ikke er åpnet Anonymkode: 04c3a...ee9
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #3 Skrevet 17. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ta en smakførst. Hvis den smaker bra så er det ingen fare dyrkede produkter holder seg leeeenge når det ikke er åpnet Anonymkode: 04c3a...ee9 Herregud autocorect. SYRNEDE produkter 😂 Anonymkode: 04c3a...ee9
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #4 Skrevet 17. juni 2017 Tror det går helt fint 😊 Har også hørt at hvis du har utgått rømme, så er det bare å ha den i vaffelrøren. Kjør på! Smaker det godt, er det ingen fare 👍 Anonymkode: 9e13f...73e
applestories Skrevet 18. juni 2017 #5 Skrevet 18. juni 2017 Yoghurt og kesam ser jeg på som ny frem til en måned etter "best før", etter det lukter og smaker jeg først for å være sikker. Så lenge den er uåpnet og har blitt oppbevart som den skal, bør den være like fin nå som da du kjøpte den. 1
Wenda Skrevet 18. juni 2017 #6 Skrevet 18. juni 2017 Go for it Bruker f.eks ofte utgått fløte i vafler her. Skikkelig gammel og klumpete fløte. Vaflene smaker faktisk bedre da 😄 Og kesam holder seg jo gjerne ganske lenge. Så lenge det ikke er muggent så hadde jeg ikke tenkt over det engang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå