AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #1 Skrevet 17. juni 2017 Men ikke sender melding, hva er årsaken til det da? Jeg er vant til at men som er interesser tar kontakt, de andre har ofte ikke vært det, så derfor sender jeg sjeldent melding først. Anonymkode: c9963...8fd
Lee Jones Skrevet 17. juni 2017 #2 Skrevet 17. juni 2017 Tror mange menn tenker likt som deg. Tror også mange menn bruker tinder som tidsfordriv. Tror mange menn ikke gidder å ta kontakt fordi samtalen fader ut som oftest. Tror mange menn ikke gidder å ta kontakt fordi det ofte blir enveis-kommunikasjon uansett. 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #3 Skrevet 17. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men ikke sender melding, hva er årsaken til det da? Jeg er vant til at men som er interesser tar kontakt, de andre har ofte ikke vært det, så derfor sender jeg sjeldent melding først. Anonymkode: c9963...8fd Tror det er langt flere damer som får en en like(selv om det ikke blir match fra hennes side) enn det er menn. Ergo damer har flere "interesserte"(selv mye kan være overfladisk). Sånn sett vil jeg heller sette spørsmålstegn ved jenter skal forvente at det er mannen som skal starte samtalen? Husker jeg så en tråd med noe som lød følgende; "dere menn/gutter på Tinder, samler dere på matches, hvor prater tar dere ikke initiativ?" Anonymkode: 25349...f2a 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #4 Skrevet 17. juni 2017 2 timer siden, Lee Jones skrev: Tror mange menn tenker likt som deg. Tror også mange menn bruker tinder som tidsfordriv. Tror mange menn ikke gidder å ta kontakt fordi samtalen fader ut som oftest. Tror mange menn ikke gidder å ta kontakt fordi det ofte blir enveis-kommunikasjon uansett. Spot on Tommy Anonymkode: 25349...f2a 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #5 Skrevet 17. juni 2017 Jeg er dame og får litt neller av damer, som krever at mannen skal komme med første melding. Men igjen så blir mannfolka evig takknemlige om jeg tar første kontakt Men selv om jeg oppnår kontakt med de fleste, så er det noen menn som aldri svarer. Jeg tror de kun teller matcher Anonymkode: 91083...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #6 Skrevet 17. juni 2017 Som dame opplever jeg også at de fleste norske menn ikke tar kontakt først der. Mens utenlandske, som britiske og amerikanske, gjerne tar kontakt raskt. Det kjennes veldig bra når de tar kontakt og viser en interesse. Da får man jo selv mer interesse. Jeg vet ikke hva det er med de norske, hvorfor de virker så likegyldige. Kanskje de er vant med at damer tar initiativ overfor dem? Selv tar jeg kontakt selv først noen ganger, men så skjer det av og til at man ikke får svar. Anonymkode: 2bae4...c4f 1
Sykkelkopp Skrevet 17. juni 2017 #7 Skrevet 17. juni 2017 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Men ikke sender melding, hva er årsaken til det da? Jeg er vant til at men som er interesser tar kontakt, de andre har ofte ikke vært det, så derfor sender jeg sjeldent melding først. Anonymkode: c9963...8fd Hvis vi sveiper deg til høyre betyr det at du ikke er direkte ekkel å se på. Det er alt. Vi sveiper veldig mange til høyre og vi har mange matcher. Hvis man har 100 forskjellige jenter å velge mellom sier det seg selv at ikke alle får melding. Vi sender melding til de peneste først, og så er det backup, og så er det backup til backupen, og så er det backup til backupens backup- de som vi kaanskje vil ha sex med en dag vi er ekstra kåt dersom dere kommer over i løpet av en fire fem meldinger og vi venter på svar fra de vi egentlig vil ha Endret 17. juni 2017 av Sykkelkopp
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #8 Skrevet 17. juni 2017 43 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Hvis vi sveiper deg til høyre betyr det at du ikke er direkte ekkel å se på. Det er alt. Vi sveiper veldig mange til høyre og vi har mange matcher. Hvis man har 100 forskjellige jenter å velge mellom sier det seg selv at ikke alle får melding. Vi sender melding til de peneste først, og så er det backup, og så er det backup til backupen, og så er det backup til backupens backup- de som vi kaanskje vil ha sex med en dag vi er ekstra kåt dersom dere kommer over i løpet av en fire fem meldinger og vi venter på svar fra de vi egentlig vil ha Er det ikke rart at du fortsatt er singel når du har så stort utvalg da? Anonymkode: c9963...8fd 3
Sykkelkopp Skrevet 17. juni 2017 #9 Skrevet 17. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke rart at du fortsatt er singel når du har så stort utvalg da? Anonymkode: c9963...8fd ? Jenter har stort utvalg om de vil og, iallefall om de ikke er så nøye med hvem de sveiper. Fine jenter spesielt. Sist jeg sjekket finnes det mange fine single jenter. Hvis du synes det er rart må du lure på mye her i livet
Katten.2.0 Skrevet 17. juni 2017 #10 Skrevet 17. juni 2017 Selve sveipingen er noe jeg sjeldent tenker over. Når vi får match ser jeg grundigere gjennombildene og profilteksten. Liker jeg det jeg ser så sender jeg melding.
LadyL Skrevet 17. juni 2017 #11 Skrevet 17. juni 2017 Er ikke ofte jeg får melding selv fra menn, men jeg er begynt å skrive først, noe jeg ikke gjorde før, gjerne på en klønete måte siden det ikke har blitt suksess enda 😅
Gjest Minesveiper Skrevet 18. juni 2017 #12 Skrevet 18. juni 2017 Du har fått svaret av noen her allerede. Det mange gjør er at de sweiper til høyre på damer de synes ser greie ut. Når man har samlet opp en del matcher ser man gjennom matchene og hvem man liker best. Jeg får kjeft av kompisene mine over at jeg ser gjennom profilen til damene før jeg sweiper..
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #13 Skrevet 18. juni 2017 Tror mange bruker det som tidsfordriv og potensielt one night stand. Skriver ikke mannen til meg først (og kort tid etter vi matchet, skal altså ikke ha inntrykk av at han ser igjennom alle matchene han har samlet opp først for å kun skrive til de som ser best ut) , så regner jeg han som useriøs (ikke kjæreste eller date materiale) og sletter han etter noen uker. Anonymkode: bb6b0...e48 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #14 Skrevet 19. juni 2017 Jeg er glad ikke alle jeg får match med sender melding jeg. Sliter nok med å holde unna og prøve å svare de som sender melding... Jeg sveiper høyre på de jeg syns ser helt greie ut og som ser ut til å kunne dele noen av mine interesser (utseendet er faktisk ikke det viktigste), så det blir en god del. Jeg får mange matcher. 90% av de som tar kontakt dør ut etter kort tid (har ikke nok felles, finner ikke tonen) Har i mitt korte tinderliv rukket å sende første melding til en mann. Det ble satt pris på det. Dessverre viste han seg å bo lengre unna enn jeg håpet, så da utgikk det dessverre. Har nok pr i dag 15-20 matcher liggende som jeg ikke har hatt kontakt med. Det tikker jo inn nye hele tiden også. Tinder er tidkrevende. Anonymkode: 2ac01...1e7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #15 Skrevet 19. juni 2017 Sender melding til en del av damene jeg matcher med, men er rundt 50% av de som ikke svarer. Mann32 Anonymkode: 04f46...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå