Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg tolket dette som flørting?

Hadde vært på noen festligheter, og var på vei hjem igjen. Vi hadde ikke snakket så veldig mye sammen på festen, men littegrann. Jenta er en kollega, så vi kjenner jo hverandre. På veien tilbake strøk hun meg lenge på ryggen med håndflate, og jeg tenkte ikke noe over det der og da.

Etterpå tenkte jeg om det muligens var flørting, men hvordan skal man klare å tolke det?

Anonymkode: 83b5d...6d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var nok flørting, men flørting betyr jo ikke nødvendigvis at hun var interessert i noe mer enn å flørte litt. Hvis det du egentlig lurte på er om kan være interessert i deg (seksuelt eller romantisk), så vil jeg si at akkurat denne historien alene tyder ikke på det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nærmere et frieri, vil jeg si.

Anonymkode: 14174...72a

• Liker 5
Gjest Overrasket
Skrevet

Hvorfor i alle dager kysset du henne ikke?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Hvorfor i alle dager kysset du henne ikke?

Har forsåvidt ikke sagt om jeg fant henne attraktiv eller ikke.. Eller om jeg var interessert.

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har forsåvidt ikke sagt om jeg fant henne attraktiv eller ikke.. Eller om jeg var interessert.

Du var alene med denne kvinnen etter en fest, du driver fortsatt og grubler på et åpenbart spørsmål om hva hun gjorde som om det er livets store gåte, og du starter til og med en tråd om henne. Selvfølgelig har du en smule interesse. 

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet ikke, og når du ikke tenkte noe over det der og da heller tviler jeg på at flørting var i tankene hennes. Man kjenner jo forskjellen på et vennskapelig stryk på ryggen og et litt mer flørtende et. 

Anonymkode: 657a0...c71

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Overrasket skrev:

Du var alene med denne kvinnen etter en fest, du driver fortsatt og grubler på et åpenbart spørsmål om hva hun gjorde som om det er livets store gåte, og du starter til og med en tråd om henne. Selvfølgelig har du en smule interesse. 

Var ikke alene, men det er nå så.

Kanskje en smule interesse, sånn i etterpåklokskapens tegn. Men jeg trenger nok mer enn noen stryk på ryggen før jeg anser det som greit å kysse noen..

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje en smule interesse, sånn i etterpåklokskapens tegn. Men jeg trenger nok mer enn noen stryk på ryggen før jeg anser det som greit å kysse noen..

Hvordan var settingen og hva snakker dere om? Det kan jo ha vært en form for omsorg og ikke flørt?

Anonymkode: e525f...8ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke flørting, det virker mer vennskapelig/hyggelig.

Anonymkode: 767fa...374

AnonymBruker
Skrevet

STRØK hun deg lenge (mer enn to stryk) mens dere satt eller var det mens dere gikk bortover? Isåfall KAN det ha vært bare yo kompis kom a så tusler vi, vi er så glad og fulle. Gjør ofte det på folk jeg hvertfall

Anonymkode: ff995...3ce

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

da tror jeg ikke du får kysset mange damer

Stryke sånn på ryggen lenge uten videre er et knallgrønt signal. Hva forventer du at de skal gjøre? Ta av seg sin bh og snu seg mot deg og si -si meg har du det bra? Lene seg fremover med duckface og se på deg? Det betyr ikke at du skal poppe ut penis med en gang, men gå litt videre fysisk og se hvordan hun reagerer. Du kunne begynt med å ta armen halveis rundt henne om du ikke allerede hadde det, og se på reaksjonen

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

STRØK hun deg lenge (mer enn to stryk) mens dere satt eller var det mens dere gikk bortover? Isåfall KAN det ha vært bare yo kompis kom a så tusler vi, vi er så glad og fulle. Gjør ofte det på folk jeg hvertfall

Ja, var nok mer enn to stryk. Vanskelig å si hvor lenge det var, egentlig. Man mister litt tidsperspektiv i slike tilstander..

AnonymBruker
Skrevet

Tenker også at det kan ha vært omsrogsfølelse og ikke flørting, spesielt om dere snakket om personlige ting. Noen mennesker føler lettere ansvar og omsorg for andre mennesker etter å ha hørt om livshistoriene deres eller etter å ha hatt en personlig samtale

Jeg hadde nok ikke valgt omsorgsfull stryking på ryggen om jeg hadde flørtet med noen, tenker at det lett kunne sendt friendzone signaler

Anonymkode: 129c1...762

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 17.6.2017 den 10.39, AnonymBruker skrev:

Nærmere et frieri, vil jeg si.

Anonymkode: 14174...72a

Ironisk, eller mener du det?

AnonymBruker
Skrevet

Hun var nok i det kåte hjørnet:)

Anonymkode: eec7e...a20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva var sammenhengen da ts? Man kan fint stryke noen på ryggen uten at man er kåt eller flørter.
Spesielt om man prater om kule ting og får en jævlig god vennskapelig tone, eller om man prater om noe som er litt vanskelig og man får medlidenhet.

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var sammenhengen da ts? Man kan fint stryke noen på ryggen uten at man er kåt eller flørter.
Spesielt om man prater om kule ting og får en jævlig god vennskapelig tone, eller om man prater om noe som er litt vanskelig og man får medlidenhet.

Satt med noen andre i en båt. Helt plutselig stryker hun meg en stund på ryggen.

Vi er kolleger, og etter dette tror jeg faktisk det er litt flørting på gang. Det er litt mer blikkontakt enn tidligere, småtuller med hverandre, og chatter litt på facebook.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Satt med noen andre i en båt. Helt plutselig stryker hun meg en stund på ryggen.

Vi er kolleger, og etter dette tror jeg faktisk det er litt flørting på gang. Det er litt mer blikkontakt enn tidligere, småtuller med hverandre, og chatter litt på facebook.

Få fingen ut da og be henne ut på vin. Blir det ikke noe mer kan hun skylde på vinen og beholde æren sin.

Anonymkode: bcd07...08d

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en flørt det ja! Step up your manliness og spør om hun vil gå spasertur i byen eller ta en kaffedate en dag/bli med på utstilling vernissage eller noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...