Gå til innhold

Skal sjekke thai-dame i kveld

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av alle trådene om utenlandske damer, er tiden inne for å prøve noe nytt. Utvide erfaringsgrunnlaget, til nå har det bare vært norsk. Kompisene er overtalt til å dra på det utestedet med flest thai-damer i byen :) Om få timer blir det party on i solen og gitt suksess kommer det erfaringsrapport i morgen :)

Anonymkode: 9b0f7...d20

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:natti:

Anonymkode: fe3f9...33c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:natti:

Anonymkode: fe3f9...33c

Du trenger ikke vente oppe hele natten :briller:

• Liker 1
Skrevet

Så omtenksomt av deg å advare på forhånd, slik at de i målgruppen kan være ekstra på vakt i kveld. :blomst:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

"Utvide erfaringsgrunnlaget" ? :fnise:

Anonymkode: f0245...dab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Thai damer kan være flotte de. Men de Norske er penest !

Anonymkode: ce27f...0da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tips i ludo fra en med thai i familien. Broren min ble singel. Hans kompis er gift med thaidame. Ryktene gikk som ild i tørt gress i miljøet. De er utrolig gode på informasjonsutveksling. Broderen ble invitert av kompisen ut på byen. Det viste seg å være en felle. Thaikona til kompisen hadde ei singel venninne og vips ble han samboer. Det gikk fort.

Hvis du har en kompis gift med thai så stikk innom å ta en kaffe. Nevn at du er singel.  Wait for it. De er aggresive når de har værer kristenmannsblod:fnise:

Anonymkode: e6fdd...36f

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tips i ludo fra en med thai i familien. Broren min ble singel. Hans kompis er gift med thaidame. Ryktene gikk som ild i tørt gress i miljøet. De er utrolig gode på informasjonsutveksling. Broderen ble invitert av kompisen ut på byen. Det viste seg å være en felle. Thaikona til kompisen hadde ei singel venninne og vips ble han samboer. Det gikk fort.

Hvis du har en kompis gift med thai så stikk innom å ta en kaffe. Nevn at du er singel.  Wait for it. De er aggresive når de har værer kristenmannsblod:fnise:

Vet ikke om vi hører til i samme område, det kan hende du og jeg bor på hver vår kant av landet, men det du skriver der har jeg også erfaring med her.

Broren min er gift med ei fra Thailand, og han møtte henne da han var sammen med en kollega i Thailand som hadde thaikone fra før. Etter det er det to eller tre andre kollegaer som har møtt venninner av dem igjen i Thailand og giftet seg. 

Det er lukrativt for noen thaidamer å gifte seg med norske menn. Ikke alle, selvfølgelig, men jeg vet om mange som gifter seg med norske menn for å komme unna fattigdom i Thailand. 

Anonymkode: 7fdc2...36e

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha...dette kjenner jeg til. Disse damene er flinke til å markedsføre og spleise sine unge single venninner med single norske menn. Dette gjelder også blant filippinere. Men utrolig nok så er det mest menn fra 38+ det gjelder. Du ser ikke like ofte unge norske gutter/ menn i 20 årene med thai damer...eller tar jeg feil. ?

Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha...dette kjenner jeg til. Disse damene er flinke til å markedsføre og spleise sine unge single venninner med single norske menn. Dette gjelder også blant filippinere. Men utrolig nok så er det mest menn fra 38+ det gjelder. Du ser ikke like ofte unge norske gutter/ menn i 20 årene med thai damer...eller tar jeg feil. ?

Ja, utrolig merkelig...  :rolleyes:

Litt vill gjetting fra min side dette, men kaaaaasnsje økonomi spiller inn? :vetikke:

Endret av Perle
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da er jeg tilbake med en erfaring rikere 😜

Det var minst 15-20 thai-damer på nattklubben og i alle fall de yngste så ut til å være under overvåkning av Big-Mama 😄

Generelt virket det sånn at thaiene drikker mindre og er mer hard to get enn norske jenter. 

Jeg endte opp med ei i begynnelsen av 30 åra, slank, fin og med overraskende store bryster 😊

Hun ble med hjem og nettopp dratt igjen. 

3 gode runder i løpet av natta 😊 

Opplevelsen frister til gjentagelse 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Broren min er en oppegående fyr som tjener 800.000 i året. Var gift i 15 år før kona ble fersket i utroskap. Han traff thaidama når han var 39, hun var 36. Han har aldri vært i Thailand og har heller ingen asiatiske preferanser. Han ble kort og godt sjekket opp og før han visste hva som skjedde sto hun på kjøkkenet hans og lagde frokost. Og hun reiste aldri.....

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var minst 15-20 thai-damer på nattklubben og i alle fall de yngste så ut til å være under overvåkning av Big-Mama 😄

Generelt virket det sånn at thaiene drikker mindre og er mer hard to get enn norske jenter. 

Jeg endte opp med ei i begynnelsen av 30 åra, slank, fin og med overraskende store bryster 😊

Hvor mye betalte du?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye betalte du?

bitterfitte alarm!

Anonymkode: 2d2c9...e57

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for informasjonen, det var virkelig interessant og nyttig.

Anonymkode: 75d29...ca6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Broren min er en oppegående fyr som tjener 800.000 i året. Var gift i 15 år før kona ble fersket i utroskap. Han traff thaidama når han var 39, hun var 36. Han har aldri vært i Thailand og har heller ingen asiatiske preferanser. Han ble kort og godt sjekket opp og før han visste hva som skjedde sto hun på kjøkkenet hans og lagde frokost. Og hun reiste aldri.....

En jeg kjenner, en pen mann i 30 årene med god utdannelse, ble sjekket opp av ei filippiner jente ( via en bekjent,) og før han viste ordet av det var hun flyttet inn til ham og de var forlovet.. ! Hun vet at hun har skutt gullfuglen og hun holder veldig godt fast på ham skal jeg love deg... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye betalte du?

Uverdig og nedsettende kommentar om kvinner fra Thailand, burde rapporteres! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

En jeg kjenner, en pen mann i 30 årene med god utdannelse, ble sjekket opp av ei filippiner jente ( via en bekjent,) og før han viste ordet av det var hun flyttet inn til ham og de var forlovet.. ! Hun vet at hun har skutt gullfuglen og hun holder veldig godt fast på ham skal jeg love deg... :fnise:

Men som jeg skjønner var hun allerede i Norge?Er ikke det mulig at de ble forelsket?Jeg leser sånne innlegg og får et inntrykk at folk her synes at det er bare vestlige kvinner som kan bli oppriktig forelsket, alle andre har en agenda. Jente av ikke-vestlig opprinnelse forelsket i en nordmann, og vil være med ham av samme grunner en vestlig kvinne vil være med  en mann hun er forelsket i?Alle vet jo at det er genetisk umulig!!:ironi:(Nei, jeg er ikke sammen med en nordmann).

Anonymkode: 6f307...f97

• Liker 6
Skrevet
På 18.6.2017 den 10.48, AnonymBruker skrev:

Artig historie, men det er også alt det er! Jeg tror ikke på det deg, med mindre du da har betalt. 

Og til deg som mener det er en nedverdigende kommentar mot thaikvinner. Det er det ikke. Ikke mer enn det ville vært nedverdigende for enhver annen. Det som muligens er nedverdigende overfor thaikvinner er det TS prøver å få oss til å tro. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du skal reise til Thailand for å sjekke opp en dame? Hun er vel en norsk dame nå hvis hun er født i Norge.

Anonymkode: d6221...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...