AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #1 Skrevet 17. juni 2017 mann med nude nylonstrømper Hva ville du tenkt visst du la merke til en mann med dette,si du skimter anklene hans. Anonymkode: 6a1e9...aaf
Vantage Skrevet 17. juni 2017 #2 Skrevet 17. juni 2017 Jeg ville tenkt at han har lyst til å gå med det, fordi det gir han noe; Det kan være av praktiske årsaker, eller av ren fetish Gå med det du har lyst til. Selv har jeg brukt nylonstrømper i årevis, både under langbukser, og til shorts noen ganger. I tillegg har jeg begynt å eksperimentere med stilettpumps til skinny jeans eller dress, både på dagtid og ute på byen, selvfølgelig med nylonstrømper under. Bruker gjerne tynne nude nylon, til pumps, selv om jeg vet at det synes veldig mye bedre at jeg går med pumps siden jeg får eksponert vristen mellom pumpsen og buksen, enn om jeg hadde valgt sort i 60+denier. Det er overraskende hvor få som egentlig bryr seg om hva en mann har på seg, så lenge det er velkomponert og ikke ser rart ut. Faktisk så får jeg komplimenter fra mange jenter, som synes det er sexy og pent Så jeg anbefaler deg å gå med akkurat hva du vil, det er kult at flere tør å være seg selv litt. Enjoy, Vantage
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #3 Skrevet 17. juni 2017 Er det uvanlig? Burde ikke også menn gå med strømpebukse under når det er kaldt? Jeg hadde ikke tenkt over det. Anonymkode: 9663e...ec5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 På 17.6.2017 den 15.06, AnonymBruker skrev: Er det uvanlig? Burde ikke også menn gå med strømpebukse under når det er kaldt? Jeg hadde ikke tenkt over det. Anonymkode: 9663e...ec5 Jo dem burde det,er nok mer vanlig med tykke strømpebukser,jeg tenker mer på tynne 20 den og nedover Anonymkode: 6a1e9...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå