Gjest Slapp i fisken Skrevet 4. januar 2005 #1 Del Skrevet 4. januar 2005 Nytt år og nye muligheter. Kroppen min ser temmelig trist ut etter 3 barnefødsler og minimalt med trening. Skal skjerpe meg nå å ta av ca 8 kg. Slanking og mosjonstrening er for så vidt greit: Prøver å spise etter Fedon Lindbergs prinsipper og er flink til å gå turer og har i tillegg trimsykkel på stua. Men jeg trenger hjelp til å finne et treningsprogram som strammer opp alt som henger og disser: mage, armer, rumpe, lår, ja det meste. Treningen må skje på stuegulvet etter at ungene har lagt seg, har ikke mulighet til treningsstudio. Kan noen hjelpe meg å finne et program som virker? Bøker eller nettadresser. Gjerne et program som gir resultater fort! Jeg er desverre ganske utålmodig og gir fort opp dersom jeg ikke ser noen resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. januar 2005 #2 Del Skrevet 4. januar 2005 Du får trent mye med et strikk og noen manualer (gjerne som du kan regulere vekta på). Det følger ofte med øvelser når du kjøper dette utstyret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 4. januar 2005 #3 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvorfor ikke en treningsvideo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 4. januar 2005 #4 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg anbefaler pilates. Da trenger du bare en treningsvideo (fås på TV-shop bl a) og en matte å ligge på. Begynte så fint før jul; trente fem dager på rad og strammet inn to cm hver på lår, hofter og mage - vidunderlig! :D (Dessverre ble jeg syk etter det, så jeg har begynt på nytt igjen idag... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slapp i fisken Skrevet 5. januar 2005 #5 Del Skrevet 5. januar 2005 Tusen takk for tipsene. Men hva er egentlig pilates? Er det en ball man ligger å ruller på? Kan jeg stramme opp kalkunkroppen min med dette? Jeg har ikke TV-shop hjemme, kan jeg kjøpe dette i en sportsbutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 5. januar 2005 #6 Del Skrevet 5. januar 2005 Her finner du nettsiden til tv-shop: http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=NO Ellers har de treningsdvd-er på feks play.com også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slapp i fisken Skrevet 5. januar 2005 #7 Del Skrevet 5. januar 2005 Nå har jeg vært i bokhandelen og kjøpt en bok om pilates. Syns det virker interessant. Skal lese den i kveld når ungene har lagt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 5. januar 2005 #8 Del Skrevet 5. januar 2005 Så fint å ha inspirert noen til å prøve pilates! :-) Håper du kommer igang og liker det, slik at bokkjøpet ikke blir bortkastet... Jeg trener Winsor pilates, det er øvelser man gjør på gulvet uten noe utstyr (annet enn en matte). Vet det finnes en variant med ball, og sikkert flere også. Håper dette blir noe for deg! Har begynt igjen jeg også...ble ikke strammere i fisken av denne julegreia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slapp i fisken Skrevet 5. januar 2005 #9 Del Skrevet 5. januar 2005 Kjøpte en bok som heter "Pilates - en kropp i bevegelse" visstnok skrevet av Alycea Ungaro. Aner ikke om det var en god bok, de i bokhandelen hadde ingen erfaringer i emnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 5. januar 2005 #10 Del Skrevet 5. januar 2005 Aner ikke om det var en god bok' date=' de i bokhandelen hadde ingen erfaringer i emnet.[/quote'] Hvis boken har mange bilder og gode beskrivelser av øvelsene (noen kan være litt tekninske), så er det i alle fall nok til at du kan få prøvd deg og finne ut om det er noe du vil satse på. Personlig syntes jeg at det var suverent med treningsvideo, men jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg skulle begynne seriøst (??? ) med Pilates, og var klar for å investere det den kostet. La meg få høre hva du synes om boka da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slapp i fisken Skrevet 6. januar 2005 #11 Del Skrevet 6. januar 2005 Vel, fikk ikke lest en eneste side i går kveld. Ungene holdt på å ta livet av meg og da jeg hadde fått dem i seng ble jeg bare sittende og stirre tomt på tven (med andre ord en helt vanlig ettermiddag/kveld). Å kjøpe den boka var vel et av mine mange impulsive handlinger som skjelden følges opp. Får se hvordan det utvikler seg framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 6. januar 2005 #12 Del Skrevet 6. januar 2005 Her er en del øvelser du kan gjøre hjemme:http://www.iform.nu/polopoly.jsp?d=1210&a=4671 Har du ikke vekter kan du bruke f.eks brusflasker el.l. i starten før du trenger tyngre vekter. Vektsett med 15-20 selges innimellom for 200-300kr på XXL, Rema, Europris etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå