AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Hei. Dette høres sikkert utrolig barnslig ut, men jeg var på en fest tidligere i kveld hvor folk hadde startet å drikke ganske tidlig og de fleste var rimelig fulle når jeg kom i 22-tiden.. Vi er alle over 30. Nå har det seg sånn at en av mine norske favorittartister også deltok på denne festen. Han er kjent for å like fyll og fest (og sikkert hardere ting enn alkohol), men han er en fantastisk artist (syntes jeg) og jeg har hørt på musikken hans i over 10 år. Jeg er "vant" med å omgås såkalte kjendiser, så jeg ble ikke starstrucked eller noe sånt og oppførte meg normalt når han var i nærheten bare så det er sagt😂 Jeg har drukket, men er ikke full, bare brisen. Så skjedde det en ubehagelig ting: han og noen felles bekjente av meg stod og pratet sammen og den ene bekjente av meg ropte på meg. Jeg gikk bort og joina dem og de diskuterte dette med at mange menn mister håret. Tre av dem hadde på seg caps så vi kunne ikke se håret under (han artisten også). Vi lo og det var god stemning, helt til jeg i øyeblikkets hete eller hva jeg skal si, løftet på capsen til alle gutta (de 2 andre bare lo av det) for å se hvordan det stod til med håret. Artisten derimot, klikka fullstendig! Han gikk fra blid til lynende forbanna på 1,2,3 og kjefta meg huden full😶 Han ble høylytt og ropte at jeg skulle komme meg "til helvete vekk" osv. Jeg ble så flau at jeg helst ville synke ned i et hull! Deretter gikk han rundt på festen og spurte hvem som kjente meg, for han ville at jeg skulle "komme meg til helvete ut derfra".. De andre sa jeg bare skulle ignorere han, men jeg var på gråten og gikk bort for å si unnskyld og at jeg ikke tenkte meg helt om ved å løfte litt på capsen hans. Han så hardt på meg og ba meg "holde kjeft og stikke". Enden på visa var at jeg begynte å grine i sjokk og dro hjem..ble nok ekstra ydmyket da det var nettopp han og jeg følte meg at han overdramatiserte voldsomt, men han var riktignok ekstremt full.. og nå sitter jeg her og lurer på om det jeg gjorde egentlig var så ille? Jeg burde vel la han være, men burde jeg skrive unnskyld eller noe sånt til han på mld? Det føles jo veldig ubehagelig å skulle kjøpe musikk eller gå på konsert med han igjen nå.. eller bør jeg ikke bry meg om det? Hva hadde dere gjort? 😣😧 Anonymkode: 8de91...637 7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 Jeg er forresten klar over at ikke alle liker å bli tatt på, men jeg beklaget jo etterpå og jeg var så vidt nær capsen hans før han slo hånda mi vekk.. Uff.. TS Anonymkode: 8de91...637 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 Populært innlegg #3 Skrevet 16. juni 2017 Nei, selvfølgelig var det ikke du som gjorde noe galt her. Det var god stemning og å løfte på capsen til mannfolka når dere snakker om hårtap er jo bare en uskyldig spøk. Helt OK at alle ikke tar spøken, men det bør være greit når man beklager seg i ettertid. Jeg forstår uansett godt at det ikke er noe særlig å bli kjeftet høylytt på der personen også trekker inn andre mennesker i nærheten. Det er jo særlig ugreit når det er en slik kjent person du har "fulgt" i så mange år. Jeg håper at han skjemmes over sin egen oppførsel og at han prøver å nå deg for å gi deg en unnskyldning. Ordentlig drittsekkoppførsel, og verre er det om samvittigheten hans er ren nå i ettertid. Anonymkode: 08ecd...a69 78
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 Å løfte på capsen til noen ville jeg nok ikke turt å gjøre. Hårtap kan være veldig sårt tema. Veldig dumt av han å fly helt i flint, men det var alkohol inne i bildet og du traff nok en nerve. Jeg ville forsøkt å glemme det og ikke gjort noe mer. Du var litt ubetenksom, og han var full og dum. Anonymkode: ee36c...207 37
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #5 Skrevet 16. juni 2017 Jeg synes forresten ikke du skal sende melding til han med mindre han tar initiativet først. Anonymkode: 08ecd...a69 46
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #6 Skrevet 16. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å løfte på capsen til noen ville jeg nok ikke turt å gjøre. Hårtap kan være veldig sårt tema. Veldig dumt av han å fly helt i flint, men det var alkohol inne i bildet og du traff nok en nerve. Jeg ville forsøkt å glemme det og ikke gjort noe mer. Du var litt ubetenksom, og han var full og dum. Anonymkode: ee36c...207 Jeg tar absolutt selvkritikk, selv om det skal sies at han har jo hår (har jo sett han uten caps i media og musikkvideoer osv).. men forstår at det tydeligvis var like fornærmende for han som da Shabana Rehman (Reman?) løftet Mullah Krekar omtrent🙈 Det jeg syntes er vanskelig er hvordan jeg skal forholde meg til han som artist nå.. føler ikke jeg kan høre på han lenger på en måte.. men kanskje jeg bare er ekstra sår nå:o Anonymkode: 8de91...637 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #7 Skrevet 16. juni 2017 I alle dager for en reaksjon det var på fyren da... Det var jo åpenbart en spøk fra din side, og du visste jo at han ikke hadde noe hårtap å skjule under capsen i tillegg. Han er vel hårsår da, haha. Kjenner jeg blir litt nysgjerrig på hvem denne artisten er, håper ikke det er en av mine favoritter. Anonymkode: e3f08...6ed 34
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #8 Skrevet 16. juni 2017 Syntes absolutt ikke du skal sende noe melding til han. Du kjenner han jo ikke? Dessuten sa du jo unnskyld! Han har nok glemt deg i morgen, og tenker ikke på det som noe mer enn en fyllaepisode , og vil ikke kjenne deg igjen i et stort publikum en annen gang, men om du sender han melding han kan lese og se bilde av når han er edru vil han jo huske deg enda mere.... Å dra av capsen til noen er ganske over intimsonen til de fleste, hvertfall om man ikke er gode venner, men gjort er gjort, og han overdrev åpenbart i reaksjonen sin (sikkert på kokain siden han ble SÅ sur??!) Anonymkode: 33ef8...ff7 15
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #9 Skrevet 16. juni 2017 Det der skal du bare drite i!! Han høres ut som en selvopptatt drittsekk. Glem hele saken og hev deg over det Anonymkode: 55de1...c60 26
Meadow Skrevet 17. juni 2017 #10 Skrevet 17. juni 2017 Herlighet! Lurer på hvem han er, for jeg har ikke lyst til å like han jeg heller! Ikke bry deg, ikke send melding. 24
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #11 Skrevet 17. juni 2017 Jeg synes ikke reaksjonen var helt normal, men jeg synes også at du gikk over streken. Jeg liker ikke at nærmest ukjente bare ignorerer min grense for personlig sfære og blir for nærgående; da ber jeg dem holde seg unna. Anonymkode: e8f34...a2b 9
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #12 Skrevet 17. juni 2017 Ingenting å beklage. Artisten er så absolutt ikke hever over oss vanlige dødelige. Synes at du skal løfte på capsen en gang til:) Normale mennesker reagerer ikke slik., Anonymkode: 0b16e...0da 14
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #13 Skrevet 17. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke reaksjonen var helt normal, men jeg synes også at du gikk over streken. Jeg liker ikke at nærmest ukjente bare ignorerer min grense for personlig sfære og blir for nærgående; da ber jeg dem holde seg unna. Anonymkode: e8f34...a2b Ja, som jeg skrev så er jeg veldig lei for at jeg gikk over streken og tok på capsen hans, men ble så satt ut av reaksjonen. Og de to andre tok jeg også på capsen til og de lo bare. Jeg syntes jeg ser for meg at jeg skulle reagert sånn hver gang en mann tafser meg på rumpa på byen:p men forstår at han følte jeg invaderte hans intimsone. Og jeg tenkte mest på om det blir rart å kjøpe musikken hans nå.. hadde dere bare fortsatt å høre på han eller hadde dere droppa det? Syntes det føles rart å støtte han med penger når han ikke kan ta imot en ordentlig beklagelse engang:( Anonymkode: 8de91...637 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #14 Skrevet 17. juni 2017 Du har ingenting å beklage for. LITT får man tåle, å du kom jo ikke til capsen en gang (ettersom jeg forsto). Makan til barnslig reaksjon. Du sa jo unnskyld også! Nei ikke ta deg nær av dette, vanskelig å ikke tenke på en person som har skjelt deg ut foran alle. Men noen tror at de er hellige fordi de har skrivd noen låter. Han oppførte seg som en dritt. Anonymkode: 2c859...bd7 13
Meadow Skrevet 17. juni 2017 #15 Skrevet 17. juni 2017 Full og ruset idiot... man mister jo respekten. Men han husker sikkert ingenting. 6
Gjest Donniedarko Skrevet 17. juni 2017 #16 Skrevet 17. juni 2017 Du bør iallefall ikke skrive noen melding til han. Hvis han er så kjent har han sikkert hemmelig telefonnummer også.
Meadow Skrevet 17. juni 2017 #17 Skrevet 17. juni 2017 Jeg møtte en av mine favoritter på nachspiel i en hotellbar en gang, hele bandet/crew og masse kjente folk der. Jeg hadde vært på konserten, og bodde på hotellet. Gikk bort og spurte pent og forsiktig om vi kunne ta et bilde sammen, han nektet og var sur og ekkel. Ikke like fan lenger etter det... 23
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #18 Skrevet 17. juni 2017 5 minutter siden, Donniedarko skrev: Du bør iallefall ikke skrive noen melding til han. Hvis han er så kjent har han sikkert hemmelig telefonnummer også. Vi er venner på FB, pga jobben min. Men skal ikke skrive noe.. 🙈 TS Anonymkode: 8de91...637 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #19 Skrevet 17. juni 2017 Kan du skrive hvilken type musikk det er snakk om da? Anonymkode: e3f08...6ed 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #20 Skrevet 17. juni 2017 ALDRI beklag det der, det er veldig dumt at du sa unnskyld, du burde spurt han hva faen som feilte han. For et selvinvolvert rasshøl av et oppblåst humorløs blære!! Anonymkode: b27ea...af8 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå