AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 50% avslag på smågodt i butikken. Vurderte lenge å kjøpe mens jeg sto i butikken. Endte opp med skyr, protein brød og en propud😊 jeg er et vrak for godteri... selvom jeg er normalvektig! Godis er som dop - må ha mer og mer og mer😣 idag sa jeg nei til meg selv og er stolt av viljestyrken min!! Anonymkode: 4f1a3...b26 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 Det små valgene vil på sikt frå store konsekvenser. Grattis! Smågodt er som heroin for meg også Anonymkode: 45e33...9ef
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 Haha, også jeg som kjøpte 4 melkesjokolader med kvikk-lunsj, oreokjek og ritzkjeks............... Klapp til deg! Anonymkode: 88990...f1f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #5 Skrevet 17. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, også jeg som kjøpte 4 melkesjokolader med kvikk-lunsj, oreokjek og ritzkjeks............... Klapp til deg! Anonymkode: 88990...f1f Sjokolade elsker jeg! Ble anbefalt mørk sjokolade - men glefser omså i meg en sånn plate og. Prøver nå å spise mer proteiner slik at godterisuget går bort. Anonymkode: 4f1a3...b26
Pringle Skrevet 17. juni 2017 #6 Skrevet 17. juni 2017 (endret) Godis er på en måte avhengighetsskapende. Det er helt okei i små mengder, problemet med godis er at det er vanskelig å holde seg til små mengder, og mengdene man føler at man trenger, blir større og større. Du sparer ingenting på å kjøpe godis til halv pris hvis du bare hiver det i deg i så store mengder at det truer helsa di. Lar du være å kjøpe det, trenger du viljestyrke akkurat der og da (fem minutter). Kjøper du det og legger i skapet, trenger du viljestyrke 100 prosent av tiden for å unngå å spise det, helt til du ikke klarer å motstå - og det kan du ikke - og så føler du deg kanskje mislykket etterpå. Jeg tror du var smart. Bra jobba Endret 17. juni 2017 av Pringle 1
emilie123 Skrevet 17. juni 2017 #7 Skrevet 17. juni 2017 JA, virkelig godt jobba Selv kan jeg ikke ha noe som kan minne om snop i hus, spiser det bare opp (på rekordtid)
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #8 Skrevet 17. juni 2017 2 timer siden, Pringle skrev: Godis er på en måte avhengighetsskapende. Det er helt okei i små mengder, problemet med godis er at det er vanskelig å holde seg til små mengder, og mengdene man føler at man trenger, blir større og større. Du sparer ingenting på å kjøpe godis til halv pris hvis du bare hiver det i deg i så store mengder at det truer helsa di. Lar du være å kjøpe det, trenger du viljestyrke akkurat der og da (fem minutter). Kjøper du det og legger i skapet, trenger du viljestyrke 100 prosent av tiden for å unngå å spise det, helt til du ikke klarer å motstå - og det kan du ikke - og så føler du deg kanskje mislykket etterpå. Jeg tror du var smart. Bra jobba Takk. Å ha det i skapet fungerer ikke!!😶 Har en bx nugatti til barna i skapet, greide jaggu ta holde meg unna den og😊 Bakte muffins med ungene her en dag og de puttet jeg i frysereren. Må få bukt med sukkersug og bli kvitt avhengighet. Jeg sto med sjokoladen i hånda igår faktisk. La den ned og tok til fornuft☺ Anonymkode: 4f1a3...b26 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #9 Skrevet 17. juni 2017 Wow good job!! Jeg absolutt elsker å stjele en godisbit og handle alt det sunne på en fredag kveld, faren min gjorde det alltid da vi handlet sammen. Den ene biten tilfredstiller rampungen i meg og det suget etter godteri. Kjøper jeg en pose ender jeg bare opp med å spise opp alt og bli kvalm etterpå. Angrer ALLTID. Med mindre jeg kjøper sånn 5 biter. Anonymkode: 72270...33b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå