AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Selv om du ikke savner meg, selv om du aldri tenker på meg ...Selv om hvor betatt jeg er av deg ikke kan sammenlignes med hvor lite tiltrekkende du synes at jeg er. Men jeg kan ikke svelge disse følelsene, de blusser opp hver gang jeg ser deg og spiser meg opp innvendig fra. Jeg beklager. Jeg skjønner at de andre alltid vil være bedre. Anonymkode: 88d8f...6bf 1
wintergirl Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 Hvorfor tror du at de ikke er tiltrekkende nok? Uff,ikke bra å ikke føle seg bra nok
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 Fordi jeg ikke er sprudlende eller morsom.. Fordi jeg er keitete og klønete.., Og ikke minst, fordi den usikre holdninga mi synes gjennom. Og de andre jentene har mer stil, eleganse og karisma enn meg. Anonymkode: 88d8f...6bf
wintergirl Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 Sånt kan trenes sakte men sikkert opp. Og for all del, du trenger ikke å være helt "perfekt " Det kan være søtt med noen av de tingene du nevner du er. Tror du dømmer deg selv hardere enn nødvendig. Men du kan gjøre noe med det også.Du kan vel få litt hjelp av en god venninne?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #5 Skrevet 17. juni 2017 Hei, mann her. Vi menn kan finne forsiktige og usikre kvinner attraktive. Jeg føler meg litt mer mann da, når jeg kan beskytte deg. Det verste med deg tror jeg er selvhatet. Det er det som spiser deg innenfra. En person som ikke liker seg selv kan være vanskelig å være sammen med over tid. Ikke bare må vi holde oppe vårt eget selvbilde, men stadig bekrefte partneren sitt også. Slitsomt i lengden. Jobb med selvbildet ditt, du. Bli den beste utgaven av deg selv, som det heter. Anonymkode: 1adae...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #6 Skrevet 17. juni 2017 Vet han om følelsene dine? Dater han? Anonymkode: 28a4c...ad6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #7 Skrevet 17. juni 2017 Åh, jeg tenker nøyaktig det samme, TS! Gråter meg i søvn hver kveld, jeg er så sliten og svak, klarer ikke komme over dette. Han bryr seg sikkert ikke om at han såret meg engang. Hadde jeg bare vært litt bedre så kanskje han hadde valgt meg. Jeg blir alltid sisteplass... Anonymkode: 3f19e...aa7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå