Gå til innhold

Hvorfor får disse typene så mye oppmerksomhet fra damene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er basert på en del observasjoner jeg har gjort. Andre kan selvsagt ha andre erfaringer, men jeg har bitt meg merke i enkelte typer, og det er ikke nødvendigvis de mannfolka med best personlighet/holdninger/generell oppførsel.

• Bad boys - Vet ikke hva god oppførsel er i det hele tatt, og turer frem akkurat som de selv ønsker, til en del damers store fornøyelse.
  • Eplekjekke sosser - De som bare må flashe kropp, penger, klær og alt som er mulig å skryte av. Ganske kvalm, bråkjekk og arrogant fremtoning, men tydeligvis veldig sjarmerende for enkelte damer.
  • Den særeste typen av alle på åstedet - En så fjern, original eller jevnt over spesiell type at jeg ikke fatter at han skal være den hypp å sjekke opp. Blir på en måte litt for mye av det gode, likevel kan en slik fyr være en joker.

Anonymkode: d598f...da6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er basert på en del observasjoner jeg har gjort. Andre kan selvsagt ha andre erfaringer, men jeg har bitt meg merke i enkelte typer, og det er ikke nødvendigvis de mannfolka med best personlighet/holdninger/generell oppførsel.

• Bad boys - Vet ikke hva god oppførsel er i det hele tatt, og turer frem akkurat som de selv ønsker, til en del damers store fornøyelse.
  • Eplekjekke sosser - De som bare må flashe kropp, penger, klær og alt som er mulig å skryte av. Ganske kvalm, bråkjekk og arrogant fremtoning, men tydeligvis veldig sjarmerende for enkelte damer.
  • Den særeste typen av alle på åstedet - En så fjern, original eller jevnt over spesiell type at jeg ikke fatter at han skal være den hypp å sjekke opp. Blir på en måte litt for mye av det gode, likevel kan en slik fyr være en joker.

Et enkelt svar er at alle disse er seg selv og driter i hva andre menn tenker om dem. De har sin greie som de gjør og de driter i hva andre tenker om dem. De går hjem og tenker bedre lykke på lørdag og lager ikke innlegg på KG.

Anonymkode: 26c51...327

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel så enkelt som at menn som venter på å bli valgt av ei dame, ikke får seg noe. Mannen med selvtillit får seg dame fordi han våger å prøve seg. Alle menn kan få seg noe, bare man prøver. Husk at bare det å prøve, gir beundring hos kvinner. At du tør, liksom. Da vise du at du har nok selvtillit til å komme over noe som er en betydelig terskel for mange.

Anonymkode: e90c2...f97

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

De som er seg selv. Han siste du nevnte f.eks. Skjønner godt at damer kan falle for han.

Anonymkode: af5b4...78e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer bra det der:fnise: Har noen teorier..

-Bad boys: mye selvtillit, tar initiativ overfor den dama de vil ha og er gjerne intense i tilnærming helt først og får henne derfor til å føle seg spesiell og foretrukket fremfor alle andre damer (i sånn 2 sekunder) av Mannemannen, hun finner seg i å bli behandlet som dritt fra neste sekund fordi hun tror at han vil begynne å behandle henne bra igjen senere (skjer ikke seff)

-Eplekjekke sosser, appellerer til en mindre gruppe kvinner enn de andre, hovedsaklig damer som legger stor vekt på det ytre/materialistiske ting, pen fasade. Ikke nødvendigvis pga penger, selv om det er en fordel, men mer det at det ser litt glamorøst ut og hun får være Kvinne med stor K med han.

-Den særeste typen: samme som første selv om han ikke spiller på maskulinitet, men nyttigjør seg av at mange sidestiller bøttesær med at folk er misforståtte supergenier som sitter på et gigantisk uforløst talent som dermed også som en klassisk dritsekk får henne til å føle seg unik og spesielt utvalgt.

Anonymkode: d0c6f...da8

• Liker 1
Skrevet

De er seg selv, enkelt og greit. Selv tiltrekkes jeg ikke noen av de typene, men hver sin smak. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 17.6.2017 den 4.20, AnonymBruker skrev:

Det er vel så enkelt som at menn som venter på å bli valgt av ei dame, ikke får seg noe. Mannen med selvtillit får seg dame fordi han våger å prøve seg. Alle menn kan få seg noe, bare man prøver. Husk at bare det å prøve, gir beundring hos kvinner. At du tør, liksom. Da vise du at du har nok selvtillit til å komme over noe som er en betydelig terskel for mange.

Anonymkode: e90c2...f97

Og i mitt tilfelle, hvis jeg ikke er interessert så lever jeg på den oppmerksomheten jeg fikk resten av uka😂 

Et blunk får meg til å smelte uansett utseende og personlighet. 

Det virker som det er samme mann som legger ut disse dameinnleggene. Det er usexy. 

Anonymkode: 35fc3...442

• Liker 2
Skrevet
På 17.6.2017 den 4.12, AnonymBruker skrev:

Et enkelt svar er at alle disse er seg selv og driter i hva andre menn tenker om dem. De har sin greie som de gjør og de driter i hva andre tenker om dem. De går hjem og tenker bedre lykke på lørdag og lager ikke innlegg på KG.

Anonymkode: 26c51...327

Jeg tror på at det oppfattes sånn for noen, men jeg tror vell så ofte eksemplene til trådstarter spiller en rolle, nettopp fordi de er veldig opptatte av hva andre tenker om dem. Han som må vise penger og kropp, og som skryter hele tiden burde vell ikke akkurat mistenkes for å "drite i hva andre tenker om dem". 

Skrevet

Det viser vel bare at man kan få damer nesten uansett hva man gjør så lenge man i hvert fall gjør noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Det enkle svaret er at de får oppmerksomhet fordi damene liker det de ser. Men jeg har ingen tro på at denne særingen du nevner til slutt har noen appell blant damene.

Og nei, man kan ikke få seg dame uansett hva man gjør, så lenge man gjør noe. En slik påstand er opprivende å høre for oss som ikke får noen resultater uansett hvordan vi griper det an.

Anonymkode: 61b5e...465

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det enkle svaret er at de får oppmerksomhet fordi damene liker det de ser. Men jeg har ingen tro på at denne særingen du nevner til slutt har noen appell blant damene.

Og nei, man kan ikke få seg dame uansett hva man gjør, så lenge man gjør noe. En slik påstand er opprivende å høre for oss som ikke får noen resultater uansett hvordan vi griper det an.

Anonymkode: 61b5e...465

Jo han har rett. Du må bare gjøre det rette. Når det alltid går galt, så betyr det at du gjør noe galt. Gå i deg selv og tenk over hva du gjør, og hvordan du gjør det. Tør å se deg selv. Så finner du feilen og fikser opp i den. 

Ser for mange gjøre samme feil om og om igjen, men de vil ikke lære :P 

Anonymkode: 9e017...de8

AnonymBruker
Skrevet

Om du flørter med alle kvinnene du ser, så er det til slutt noen som biter på kroken. Spør deg selv hvor mange kvinner du har forsøkt å flørte med. Disse folka flørter sannsynligvis med 40 kvinner hver helg

Anonymkode: 9ea56...63d

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo han har rett. Du må bare gjøre det rette. Når det alltid går galt, så betyr det at du gjør noe galt. Gå i deg selv og tenk over hva du gjør, og hvordan du gjør det. Tør å se deg selv. Så finner du feilen og fikser opp i den. 

Ser for mange gjøre samme feil om og om igjen, men de vil ikke lære :P 

Anonymkode: 9e017...de8

Du ser kanskje at du motsier deg selv når du hevder den du svarer tar feil, for så å si deg enig?

Sitat

Og nei, man kan ikke få seg dame uansett hva man gjør, så lenge man gjør noe

Sitat

Jo han har rett. Du må bare gjøre det rette.

Skrevet

Alt er bedre enn anonymitet. Du må legges merke til for å i det hele tatt være en kandidat.

Ikke alle jenter liker sossete gutter, men noen gjør det, ikke alle liker 'bad boys', men noen gjør det, ikke alle liker "særinger" (hva enn det betyr), men noen gjør det. Har du en idenitet, en personlighet, noe ved deg du kommuniserer - så vil noen finne deg interessant.

Er du en fyr som ikke har stort annet å si om deg selv enn at du er "snill og grei", så greier du ikke kommunisere hvem du er. 

• Liker 1
Skrevet

Og de er ikke bitter på jenter.

• Liker 1
Skrevet
På 2017-6-16 den 23.43, AnonymBruker skrev:

1: Selvtillitt og spenning
2: selvtillitt og penger
3: Selvtillitt til å være seg selv. Polariserende, interessant personlighet som skiller seg ut

AnonymBruker
Skrevet
På 6/16/2017 den 23.43, AnonymBruker skrev:

Folk som skiller seg ut, er utadvendte, selvsikre, hyggelige og morsomme, får ofte mest oppmerksomhet. Har du et godt utseende og en god historie, er det også noe som gir deg mer oppmerksomhet. Hvis du ikke sier et ord og er litt kjedelig, spiller nok ikke din "fantastiske" personlighet særlig mye. 

Anonymkode: fd360...a0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...