AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Jeg studerer fulltid, men på studiet er de fleste ganske unge (20 -23 år) og på et litt annet sted i livet enn meg. De som er på samme alder som meg selv (30 år) er jo allerede gift eller er samboere/har kjæreste. På jobben er vi kun damer. Jeg jobber som frivillig 2 steder fast hver måned, der er det bare et par menn og de er ikke min type (og jeg er sikkert ikke deres type heller haha). Jeg har noen venninner i forhold, men å møte kompiser av deres menn skjer ikke, da de har isolert seg helt med typen sin og aldri går ut og er sosiale. Jeg er litt ute på byen (i Oslo), men har vel aldri møtt noen der som det har blitt noe seriøst med for å si det sånn. Har datet litt på Tinder de siste par årene, men har ikke hatt noe hell der. Har aldri klaffet med noen, enten så har han bare vært ute etter noe uforpliktende eller så har han ikke vært min type. Har slettet den appen nå og kjenner at nettdating er nok ikke noe jeg gidder å bruke mer tid på (tar en lang pause hvertfall). Så.. Hvor møter man egentlig menn da? Det siste året har jeg datet 3 menn, den ene møtte jeg på Tinder, den andre også på Tinder og den tredje...på Tinder! Anonymkode: 61213...695 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 På byen. På gata. Hvor som helst. Det er bare du som kan sette begrensninger på hvor du vil treffe en mann i nevnte aldersgruppe. Anonymkode: 169fe...dd6
Lee Jones Skrevet 17. juni 2017 #3 Skrevet 17. juni 2017 Finn ut hva du leter etter. Så oppsøk miljøer der slike menn ofte er. friluftsmenn = DNT. Datamenn = teknomesser eller the gathering. Finansmenn = seminarer og konferanser. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #4 Skrevet 17. juni 2017 Hvorfor kan ikke kvinner og menn være litt mer solidariske og prøve å spleise single venninner og kompiser...slik som thai damene gjør med stor suksess ? Anonymkode: 2e01a...ae3 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #5 Skrevet 17. juni 2017 Ta en ferietur til Tyrkia. Da er du er gift innen uken er omme. Anonymkode: 25c1b...8a5 1
bruker54321 Skrevet 17. juni 2017 #6 Skrevet 17. juni 2017 (endret) Mennene sitter vel hjemme og gamer, surfer på nettet eller ser på film. Endret 17. juni 2017 av Superbruker5 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #7 Skrevet 17. juni 2017 Kan det være at du er for kravstor? Egentlig er det utrolig hvor godt vidt forskjellige mennesker kan fungere sammen, bare man jenker seg litt, firer på kravene, gir andre rom til å være seg selv, lærer å sette pris på den andres forskjellighet, osv. Dette kalles også kjærlighet. Ironisk nok er dette noe alle leter i hos andre, men er mindre villige til å gi selv. Anonymkode: e6825...0f9 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #8 Skrevet 17. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at du er for kravstor? Egentlig er det utrolig hvor godt vidt forskjellige mennesker kan fungere sammen, bare man jenker seg litt, firer på kravene, gir andre rom til å være seg selv, lærer å sette pris på den andres forskjellighet, osv. Dette kalles også kjærlighet. Ironisk nok er dette noe alle leter i hos andre, men er mindre villige til å gi selv. Anonymkode: e6825...0f9 Så det du sier er at mennene som dumpet meg er for kravstore altså. Får prøve å si det neste gang jeg blir avvist etter noen ukers/mnd med dating og vise til innlegget ditt ☺️ TS Anonymkode: 61213...695 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #9 Skrevet 17. juni 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: På byen. På gata. Hvor som helst. Det er bare du som kan sette begrensninger på hvor du vil treffe en mann i nevnte aldersgruppe. Anonymkode: 169fe...dd6 På byen har jeg ikke hatt så mye hell Ofte vil de bare være med hjem første kvelden for sex og det blir jo litt feil. På gata ? Har ikke forsøkt å sjekke opp menn på gata før, men.. Takk for forslag:) Anonymkode: 61213...695 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #10 Skrevet 17. juni 2017 11 timer siden, Lee Jones skrev: Finn ut hva du leter etter. Så oppsøk miljøer der slike menn ofte er. friluftsmenn = DNT. Datamenn = teknomesser eller the gathering. Finansmenn = seminarer og konferanser. Takk for tips!:) Anonymkode: 61213...695
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #11 Skrevet 19. juni 2017 Jeg har lyst til å foreslå.. Tinder? Men det har du kanskje prøvd? Men helt alvorlig talt, det er på nettet det store utvalget er. Kanskje må du spisse profilen din eller forsøke å endre søkekriteriene hvis du ikke har funnet noen som virkelig matcher deg enda? Anonymkode: f604b...172 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #12 Skrevet 19. juni 2017 Tinder er stedet... Både for ONS, FF og noe seriøst Anonymkode: 040f0...99d 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #13 Skrevet 19. juni 2017 Basert på egen, og MANGE venners erfaringer, så møter du dem på korps- eller korøvelse, korps- eller korkonkurranse, korps- eller korstevne og korps- eller korfest... Korps eller kor er altså virkelig «the shit»! Anonymkode: dbe35...65f 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #14 Skrevet 19. juni 2017 "One time at band camp" Anonymkode: 3407c...6cb 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #15 Skrevet 19. juni 2017 Men de du møter på korps eller kor er gjerne interessert i korps eller kor, så da bør vel egentlig det være din greie også? Korps og kor er vel ikke "for alle" (sært...) Anonymkode: 8472d...5c8 3
Gjest sim1234 Skrevet 23. juni 2017 #16 Skrevet 23. juni 2017 På 16.6.2017 den 23.18, AnonymBruker skrev: Jeg studerer fulltid, men på studiet er de fleste ganske unge (20 -23 år) og på et litt annet sted i livet enn meg. De som er på samme alder som meg selv (30 år) er jo allerede gift eller er samboere/har kjæreste. På jobben er vi kun damer. Jeg jobber som frivillig 2 steder fast hver måned, der er det bare et par menn og de er ikke min type (og jeg er sikkert ikke deres type heller haha). Jeg har noen venninner i forhold, men å møte kompiser av deres menn skjer ikke, da de har isolert seg helt med typen sin og aldri går ut og er sosiale. Jeg er litt ute på byen (i Oslo), men har vel aldri møtt noen der som det har blitt noe seriøst med for å si det sånn. Har datet litt på Tinder de siste par årene, men har ikke hatt noe hell der. Har aldri klaffet med noen, enten så har han bare vært ute etter noe uforpliktende eller så har han ikke vært min type. Har slettet den appen nå og kjenner at nettdating er nok ikke noe jeg gidder å bruke mer tid på (tar en lang pause hvertfall). Så.. Hvor møter man egentlig menn da? Det siste året har jeg datet 3 menn, den ene møtte jeg på Tinder, den andre også på Tinder og den tredje...på Tinder! Anonymkode: 61213...695 Pm :😉
elvital Skrevet 23. juni 2017 #17 Skrevet 23. juni 2017 Jeg føler med deg i solidaritet hehe. "sliter" med det samme selv.. Prøvd div nettdating og treffer bare folk som skal ha sex eller er totalt uaktuelle. 1
Aule Skrevet 23. juni 2017 #18 Skrevet 23. juni 2017 Rart det der hvordan alle er tatt. Har selv en relativt sosial jobb og kommer i prat med mange fine kvinnfolk ukentlig, men dessverre er alle tatt uansett hvordan de ser ut eller hvor gamle de er. Jeg diskriminerer ingen og skravler med alt av kvinnfolk jeg kommer over i det daglige, men det ender alltid i bomtur. Selv har jeg aldri forsøkt å sjekke kvinner via nettet da jeg synes chatting/apper blir overfladisk og kjedelig. Men det må jo tydeligvis ha noe for seg siden så mange klaffer mens jeg sitter igjen med svarteper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå