Gå til innhold

Klesstil til administrativ jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dere med administrativ jobb som må kle dere relativt formelt/pent. Hvor handler dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du handle mange plasser.  Du kan bruke all slags kler etter min mening.   Det ar en fordel at dem ikke er så spessielle at det fokuset vekk fra jobben

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hvilken prisklasse som er aktuell for deg.

Jeg kjøper dresser, skjorter og blyantskjørt på H&M fordi fasongen passer meg godt. Har noen pene bukser fra Mango. Bluser og topper litt ettersom hvor jeg finner noe jeg liker. Zara kan også glimte til.

Har også en dress som kostet veldig mye mer (men som også er i en mye bedre kvalitet).

Anonymkode: c6a66...751

Skrevet
På Saturday, June 17, 2017 den 10.24, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt an på hvilken prisklasse som er aktuell for deg.

Jeg kjøper dresser, skjorter og blyantskjørt på H&M fordi fasongen passer meg godt. Har noen pene bukser fra Mango. Bluser og topper litt ettersom hvor jeg finner noe jeg liker. Zara kan også glimte til.

Har også en dress som kostet veldig mye mer (men som også er i en mye bedre kvalitet).

Anonymkode: c6a66...751

Ønsker jo gjerne klær i god kvalitet som varer en stund. Har tidligere brent meg på å handle billigtøy som dessverre fort blir ødelagt/stygge...

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det ikke nødvendigvis prisen som bestemmer kvaliteten på klær. I land som Burma, Bangladesh, India osv. produseres billige klær opg dyre merke klær på samme fabrikker eller nabofabrikken. H&M/Zara/Cubus kan ha like god kvalitet på klærne man kjøper på Vic eller Match. Det behøver ikke å være det. Men kjøper du for eksempel billige sko i lærimitasjon i stoffet polyetan, så kan du ikke klage på at de ikke holder seg like god som et sko av ekte skinn til 2-3 ganger prisen av de skoene i lærimitasjon. 

Du kan jo prøve Zalando/Boozt om det er noen spesifikke merker du er ute etter.

Anonymkode: d2263...457

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...