AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Jeg har slitt med store kviser i en del år, og har dessverre fått arr i ansiktet pga dette. Det er ikke sånne røde arr som går over tid, men det er på en måte hakk i huden.. Synes spesielt godt i sollys. Dette går utover min egen selvfølelse, og jeg lurer på om det er noen som har erfaringer angående dette? Føler jeg er den eneste i hele verden med kvisearr nesten, alle har så fin hud rundt meg. Har laser positiv effekt? Noen som vet? Hilsen desperat jente:-( Anonymkode: 57aa3...649
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 Det tar lang tid, men ja. Syrebehandling er effektivt. Det høres "skummelt", men det er bra for huden! Huden blir glatt og frisk i tillegg. Anonymkode: ed798...3c4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det tar lang tid, men ja. Syrebehandling er effektivt. Det høres "skummelt", men det er bra for huden! Huden blir glatt og frisk i tillegg. Anonymkode: ed798...3c4 Har du prøvd det? Hvor gjør man det evnt? Anonymkode: 57aa3...649
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har slitt med store kviser i en del år, og har dessverre fått arr i ansiktet pga dette. Det er ikke sånne røde arr som går over tid, men det er på en måte hakk i huden.. Synes spesielt godt i sollys. Dette går utover min egen selvfølelse, og jeg lurer på om det er noen som har erfaringer angående dette? Føler jeg er den eneste i hele verden med kvisearr nesten, alle har så fin hud rundt meg. Har laser positiv effekt? Noen som vet? Hilsen desperat jente:-( Anonymkode: 57aa3...649 Laserbehandling. Anonymkode: 19a92...c4d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #5 Skrevet 16. juni 2017 Går også an å prøve å glatte de ut med filler om de er veldig dype. Anonymkode: fac5e...215
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #6 Skrevet 16. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd det? Hvor gjør man det evnt? Anonymkode: 57aa3...649 Ja, det har jeg, og det hjalp. Har ikke prøvd laser, men det funker sikkert det og. Du kan gjøre det på hudpleiesalonger. Anonymkode: ed798...3c4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #7 Skrevet 16. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det har jeg, og det hjalp. Har ikke prøvd laser, men det funker sikkert det og. Du kan gjøre det på hudpleiesalonger. Anonymkode: ed798...3c4 Men hvordan arr hadde du? Haha sorry for at jeg spør mye:) Anonymkode: 57aa3...649
Professor Orm Skrevet 17. juni 2017 #8 Skrevet 17. juni 2017 Kan du ikke legge ut bilde? Vanskelig å vurdere bare ut ifra hva du sier. Hvis de virkelig er dype, er det ikke nok med syrebehandlinger de tilbyr hos hudpleier.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #9 Skrevet 17. juni 2017 Jeg ville prøvd sneglekrem i et par måneder og sett om du merket noe bedring. Jeg så bedring på mine etter bare noen uker. Men om det er veldig dypt er nok laser mest effektivt. Syrepeeling som folk nevner er også et alternativ, start med en gang i uka i 4 uker så huden venner seg til det, så øk til 2, 3 osv. Max 4 ganger i uka. Du trenger ikke gå til hudpleier, det blir veldig dyrt og hjemme kjemisk peeling gjør samme nytten, bare finn et produkt som inneholder 10% syre eller mer og husk å smør godt med fuktighetskrem etterpå. Anonymkode: 58741...0f7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #11 Skrevet 18. juni 2017 C20 serum skal visst være veldig effektivt! Google det! Anonymkode: 58741...0f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå