Gå til innhold

Hvor ofte spiser din nærmeste leder lunsj med dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et det vanlig at avdelingsleder (med personalansvar) for en liten avdeling aldri spiser lunsj med sine ansatte? 

Anonymkode: 0ac6c...c0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der jeg jobber spiser vi lunsj sammen flere ganger i uken. 

Det er egentlig utgangspunktet, men møter og andre oppgaver gjør at vi ikke bestandig har lunsj til samme tid. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt for ofte:P

Anonymkode: c1dc9...b82

• Liker 6
Skrevet

Hver dag hvis han er på kontoret, alle på jobb spiser lunsj sammen.

Skrevet

Vi har ikke felles lunsj på jobb og er aldri mer enn 1-2 stykker ute til lunsj samtidig. Har dog aldri sett teamlederen min spise lunsj med noen av oss på teamet, kun med andre ledere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt for ofte:P

Anonymkode: c1dc9...b82

Enig...hadde vært fint om han gikk mer ut!

Anonymkode: 7a016...192

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hver gang vi er på samme kontor/ by. 5-6 dager i året. Tidligere jobber alltid.

Anonymkode: 0107c...57c

AnonymBruker
Skrevet

Aldri mer enn 1 gang i uka, og ofte noe sjeldnere. Lederene våre spiser lunsj med andre ledere. Veldig uheldig mener jeg! 

Anonymkode: 58f62...66a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun spiser aldri lunsj med oss. Hun sitter heller på kontoret og spiser mens hun sitter på facebook. Forsyner seg grovt av avdelingens mat. Sitter forresten bestandig på facebook. Skjønner ikke at hun ikke ommøblerer kontoret sitt slik at vi ikke kan se det fra døra når vi går forbi.. 

Anonymkode: 2df92...841

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun spiser kun med oss ved spesielle anledninger. Type arrangert julelunsj,  påskelunsj osv. Ellers sitter hun alene på kontoret rett ved lunsjrommet, med døren åpen.

Anonymkode: ea285...be5

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et det vanlig at avdelingsleder (med personalansvar) for en liten avdeling aldri spiser lunsj med sine ansatte? 

Anonymkode: 0ac6c...c0a

Han varierer, men 1-2 ganger i uka er normalen, noen få ganger spiser han på kontoret. Noen ganger er han borte i møter/kundebesøk/reiser o.l. Andre ganger sitter han med andre ledere eller ansatte fra andre grupper.

Anonymkode: 22f6c...8b1

Skrevet

Hver dag. Jobber på skole. 

AnonymBruker
Skrevet

Flere ganger i uken. Vi har en god leder som får mye tyn fra den øvre ledelsen for han setter på gulvet først. Vi er lærere, mens han er avdelingsleder som er rund i kantene. Det tjener både han og vi på. Godt samarbeid med han!

Anonymkode: a1439...07d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjefen min er creepy. Han sniker seg innpå oss på jobb. Jobber på sykehjem. Og virker som han spionerer veldig, sier aldri "hei" og sier aldri noe bra. I første etasje har vi en kafé, og der har vi fått beskjed om å ikke sitte, det er stortsett tomt der, og vi ansatte kjøpet mat hver dag. Likevel får vi ikke bruke kafeen. 

Anonymkode: 48250...20b

Skrevet

Alle gjør litt forskjellige ting i lunsjen her, men hvis man vil sitte å spise med nærmeste leder, hans leder eller konsernsjefen så kan man bare sette seg med de :) 

AnonymBruker
Skrevet

Tja, ca hver 14. dag kanskje? Jeg synes det skinner litt gjennom at han gjør det fordi han føler han «må». Han er som regel på kontoret og driver med private ting i lunsjpausen.

Anonymkode: 02d30...731

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, ca hver 14. dag kanskje? Jeg synes det skinner litt gjennom at han gjør det fordi han føler han «må». Han er som regel på kontoret og driver med private ting i lunsjpausen.

Anonymkode: 02d30...731

Private ting😂😂😂

Anonymkode: 48250...20b

AnonymBruker
Skrevet

Siste leder, ventet til vi andre var ferdig. Ville spise med toppene.

Han kom om morgenen, sa god morgen. Gikk når dagen var ferdig, sa ha det. Det var tett samarbeide,men han snakket ikke til oss.  Syns det var tungt å jobbe der.

Anonymkode: 41ded...7b9

AnonymBruker
Skrevet

Så ofte som mulig. Han er i mye møter, da, så om han (eller sjefen hans - vi er i samme gang hele gjengen) må spise lunsj senere enn normalt så tar vi andre gjerne pause og holder han med selskap med å enten mase på nyheter eller legge vidløftige planer for avdelingen. :ler: 

Men, altså: i begge firmaene jeg har jobbet i over tid er det helt normalt at alt fra eigere til daglige ledere og slikt noe kommer og spiser lunsj på fellesen. Hvordan skal de ellers finne ut hvordan ting står til? :klo: 

Anonymkode: 70b21...da7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...