AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Ble sexlivet ditt bedre etterpå? Anonymkode: 659d0...5c2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 Eller operert seg og at ting ikke har gått bra? Anonymkode: 659d0...5c2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 Ja jeg har. Det fikk veldig fint for min del. Musklene ble sydd sammen og det ble lger nytt perineum da mitt var ødelagt. Fått liten åpning. Skal dine muskler sys sammen igjen? Veldig vondt i 4-5 dager, deretter avtagende smerte. Jeg har dessverre blæreprolaps som ikke er blitt operert så er vid inni skjende til tross for rectocele operasjonen. 1 år siden op, kjenner fortsatt jeg kam blir sår rett innenfor inngangen. Hvilken sykehus skal du på? Anonymkode: d6fbb...a33
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg har. Det fikk veldig fint for min del. Musklene ble sydd sammen og det ble lger nytt perineum da mitt var ødelagt. Fått liten åpning. Skal dine muskler sys sammen igjen? Veldig vondt i 4-5 dager, deretter avtagende smerte. Jeg har dessverre blæreprolaps som ikke er blitt operert så er vid inni skjende til tross for rectocele operasjonen. 1 år siden op, kjenner fortsatt jeg kam blir sår rett innenfor inngangen. Hvilken sykehus skal du på? Anonymkode: d6fbb...a33 Jeg har bare vært hos fastlegen, og skal videre. Ganske sikker jeg må opereres, pga problemene jeg har. Bare har vært så nervøs for at det kan gå galt og at det er bedre å ikke gjøre det. Men slitsomt slik det er nå. Anonymkode: 659d0...5c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå