Safiye Skrevet 28. juni 2017 #41 Del Skrevet 28. juni 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ca111 Skrevet 7. juli 2017 #42 Del Skrevet 7. juli 2017 Noen som vet hva som skjedde? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 29. november 2017 #43 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Trist. Vet ikke hvem hun var da hun levde, men skulle Google her om dagen og da kom hennes navn opp som et av de mest søkte på dødsårsak. Kom den aldri frem? Skjønner ikke hvorfor vi skal være et sånt lukket samfunn. Endret 29. november 2017 av Tjukk Norris 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Avocado Skrevet 29. november 2017 #44 Del Skrevet 29. november 2017 7 timer siden, Tjukk Norris skrev: Trist. Vet ikke hvem hun var da hun levde, men skulle Google her om dagen og da kom hennes navn opp som et av de mest søkte på dødsårsak. Kom den aldri frem? Skjønner ikke hvorfor vi skal være et sånt lukket samfunn. Enig. Blir mye spekulasjoner og ye ekstra oppmerksomhet når man er hemmelighetsfulle. Det er i menneskets natur å undres over hva som skjer når et ungt menneske med små barn dør. Det betyr ikke at man er "gribber" i mine øyne, men at man søker å forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 29. november 2017 #45 Del Skrevet 29. november 2017 Å respektere en families ønske om å holde det privat, synes ikke jeg tyder på et lukket samfunn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 29. november 2017 #46 Del Skrevet 29. november 2017 Kan vi ikke la denne saken ligge? Det eneste familien har sagt er at de ønsker ro og respekt for situasjonen. Ingen av oss har noe behov for å vite hva som har skjedd her. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 29. november 2017 #47 Del Skrevet 29. november 2017 Vær så snill og la det ligge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 29. november 2017 #48 Del Skrevet 29. november 2017 17 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Vær så snill og la det ligge. Paradokset i at du du dytter opp en tråd med et budskap om å la det ligge. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yabbadoo Skrevet 29. november 2017 #49 Del Skrevet 29. november 2017 Jeg fikk helt sjokk her nå! Dette hadde gått meg helt hus forbi. Jeg elsket mamma og Herman bloggen, og tenker ofte på charlott når jeg gir ungene mine tran eller medisiner. Så trist ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 29. november 2017 #50 Del Skrevet 29. november 2017 Å, jeg er også fortsatt skikkelig lei meg for dette. Kommer ikke over det. Hun virket så utrolig god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 30. november 2017 #51 Del Skrevet 30. november 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 9. desember 2017 #52 Del Skrevet 9. desember 2017 Jeg savner bloggen hennes veldig. På et tidspunkt kommer det nok ut hva som egentlig har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg