Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

- Pavilion, mod

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Noen som vet hva som skjedde? 

• Liker 6
  • 4 måneder senere...
Skrevet (endret)

Trist. Vet ikke hvem hun var da hun levde, men skulle Google her om dagen og da kom hennes navn opp som et av de mest søkte på dødsårsak. Kom den aldri frem? 

Skjønner ikke hvorfor vi skal være et sånt lukket samfunn.

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 10
Skrevet
7 timer siden, Tjukk Norris skrev:

Trist. Vet ikke hvem hun var da hun levde, men skulle Google her om dagen og da kom hennes navn opp som et av de mest søkte på dødsårsak. Kom den aldri frem? 

Skjønner ikke hvorfor vi skal være et sånt lukket samfunn.

Enig. Blir mye spekulasjoner og ye ekstra oppmerksomhet når man er hemmelighetsfulle. Det er i menneskets natur å undres over hva som skjer når et ungt menneske med små barn dør. Det betyr ikke at man er "gribber" i mine øyne, men at man søker å forstå.

Skrevet

Å respektere en families ønske om å holde det privat, synes ikke jeg tyder på et lukket samfunn. 

• Liker 6
Skrevet

Kan vi ikke la denne saken ligge? 

Det eneste familien har sagt er at de ønsker ro og respekt for situasjonen. Ingen av oss har noe behov for å vite hva som har skjedd her.

• Liker 7
Skrevet
17 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Vær så snill og la det ligge.

Paradokset i at du du dytter opp en tråd med et budskap om å la det ligge.

• Liker 4
Skrevet

Jeg fikk helt sjokk her nå! Dette hadde gått meg helt hus forbi. Jeg elsket mamma og Herman bloggen, og tenker ofte på charlott når jeg gir ungene mine tran eller medisiner. Så trist ❤️ 

• Liker 3
Skrevet

Å, jeg er også fortsatt skikkelig lei meg for dette. Kommer ikke over det. Hun virket så utrolig god.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Papirfly, mod.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg savner bloggen hennes veldig. På et tidspunkt kommer det nok ut hva som egentlig har skjedd.

• Opprett ny...