Gå til innhold

Charlott Perttersen ❤️

Molly85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hæ?? Nei, så grusomt :-( Kikket i boka hennes seinest i går, jo. Har tidligere fulgt henne på blogg og insta. Fantastisk nydelige bilder, og om jeg noen gang skulle gifte meg (og i samme slengen hadde blitt smellvakker), ville jeg hatt en brudekjole som hennes. Stakkars guttene hennes. Noe så forferdelig trist :-(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uvirkelig! Flotte, inspirerende og vakre Charlott <3 Du lever videre gjennom all den fantastiske strikken du har delt med oss! Varme tanker til Herman og Karl <3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er så trist! Husker jeg leste bloggen hennes i starten, og har fulgt henne på insta i en god stund nå. Det er vel hun som fant opp EasyTran-sprøyten også? Nei dette er skikkelig trist. Så ung, og med to små barn 😭 Jeg lurer på hva som skjedde!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært så glad i bloggen til Charlott. Veldig  trist😔Fatter ikke hva som kan ha skjedd.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også innrømme at jeg lurer, men respekterer samtidig familiens ønske om ro. Det er jo en helt grusom situasjon å være i, uansett årsak. De har sikkert mer enn nok med seg selv. ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk at to små gutter skal vokse opp uten mamma. Og hun var jo så positiv og iniativrik. Gjorde så mye spennende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, fru Alving skrev:

Tragisk at to små gutter skal vokse opp uten mamma. Og hun var jo så positiv og iniativrik. Gjorde så mye spennende.

Ja helt grusomt tragisk. Hjertet mitt blør for de to nydelige guttene som har mistet  mammaen sin :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke visst hvem hun var om det ikke hadde vært for strikkbøkene.. vet hun har vært journalist og et par ganger på God morgen Norge pga bloggen, men vil ikke si hun var en veldig kjent person. Så er ikke akkurat veldig rart media ikke har skrevet om det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvil i fred flotte, talentfulle og vakre Charlott. Tenker på de nydelige guttene dine som har mistet sin mamma og ord blir fattige... 

Endret av Tylte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, neiognei skrev:

Jeg hadde ikke visst hvem hun var om det ikke hadde vært for strikkbøkene.. vet hun har vært journalist og et par ganger på God morgen Norge pga bloggen, men vil ikke si hun var en veldig kjent person. Så er ikke akkurat veldig rart media ikke har skrevet om det.

Hun er veldig stor på instagram. Startet og drevet ministrikk. Stor blogg. Hun har introdusert mange utenlandske og små merker til Norge, gjort de store pgs sin omtale. Hvis man googler navnet hennes så ligger det artikler om både det ene og det andre om henne.. Og i tillegg var hun journalist i Dagbladet og har et gigantisk nettverk innen media. Så om det har skjedd en ulykke eller hvis hun var syk, så tror jeg det ville blitt skrevet om, nettopp for å unngå spekulasjoner. 

Men jeg vet ikke. Jeg bare tenker. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ca111 skrev:

Hun er veldig stor på instagram. Startet og drevet ministrikk. Stor blogg. Hun har introdusert mange utenlandske og små merker til Norge, gjort de store pgs sin omtale. Hvis man googler navnet hennes så ligger det artikler om både det ene og det andre om henne.. Og i tillegg var hun journalist i Dagbladet og har et gigantisk nettverk innen media. Så om det har skjedd en ulykke eller hvis hun var syk, så tror jeg det ville blitt skrevet om, nettopp for å unngå spekulasjoner. 

Men jeg vet ikke. Jeg bare tenker. 

jeg er enig med deg i at hun er svært kjent innenfor noen segmenter. Det er mange, mange hilsener på instagramkontoene hennes, pluss kontoen til helenakrekling (fotografen). Men ingenting på twitter, så det er en egen nisje på en måte.

Uansett, det hadde ikke vært rart om pressen skrev at hun har gått bort. Men de ville vel ikke skrevet noe om årsak nødvendigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sirkustjukk

Hun var så inspirerende og raus... Så flink til å sette fokus på mindre kjente merker, trekke fram når kjedebutikkene har budsjettkupp, opptatt av kvalitet, gjenbruk og arveplagg.

Jeg kjente henne ikke men vi sendte noen meldinger i forbindelse med at jeg kjøpte noen barneklær av henne.

Kan fortsatt ikke tro at det er sant😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg spør mine ikke strikkende venner om hvem hun var så er det nok ingen som vet.. Sier det ikke for å bagatellisere hennes bragder og business, men Charlott Pettersen er ikke et veldig kjent navn, så at det ikke står i avisa sier ikke noe som helst.. Bør ihvertfall ikke gi noe grobunn for spekulasjoner om dødsårsak.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, neiognei skrev:

Hvis jeg spør mine ikke strikkende venner om hvem hun var så er det nok ingen som vet.. Sier det ikke for å bagatellisere hennes bragder og business, men Charlott Pettersen er ikke et veldig kjent navn, så at det ikke står i avisa sier ikke noe som helst.. Bør ihvertfall ikke gi noe grobunn for spekulasjoner om dødsårsak.

nei, hun er selvfølgelig ikke veldig kjent i de brede lag.

Men hun er godt kjent utenfor strikkesfæren. Det er mange småbarnsmødre som kjenner til henne selv om de ikke er interessert i strikking. Selv ble jeg først oppmerksom på henne pga grundervirksomheten med easytran da hun hadde fødselspermisjon. Hun var mye i media om det (men det var nok media fokusert på småbarnsforeldre). Senere leste jeg barneklærbloggingen hennes med stor interesse, bl.a. pga fokuset på kvalitet og gjenbruk som noen nevnte, men og det at hun hadde personlig stil. Og dette var lenge før strikkebøkene.

Dette, og det at hun jobbet flere år i Dagbladet, gjør at jeg halvveis har ventet at det ville blitt nevnt pressen.

Men, jeg er helt enig med deg i at fraværet av omtale i seg selv ikke gir grunn til å trekke noen slutninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...