AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Satt i dag på sykehuset. Så flere ambulanser som kom inn,de kom med båren de hadde brukt. Så de tok av alt sengetøyet. Så la de på alt nytt igjen. Vasker de virkelig ikke båren etter bruk? Tenker på hygienen. Vet jo aldri hvilke sykdommer folk har hatt Leser på en fbside, der de strikker såkalte lommevenner. Enkelte foretak har sagt nei,til å ha de i ambulansene pga smittefaren. Er en smule forundret over det jeg så i dag Anonymkode: 2e1a6...7db 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 De ser nok an. En person som er ren, men har en knekt fot er ikke like "møkkete" som gamle mr.hansen som har en tendens til å lekke urin. Anonymkode: a0af2...e08 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #3 Skrevet 17. juni 2017 Ser an? En person som er ren i tøyet,kan ha klødd seg både her og der. Kan jo ikke se på klær hvilke sykdommer personer ellers har. Anonymkode: 2e1a6...7db 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #4 Skrevet 17. juni 2017 Er ikke bare bårer dette er et problem på... Forrige torsdag var jeg på legevakten og det var en blodflekk på gulvet. Jeg var dessverre tilbake på fredag og det som var enda mer dessverre var at blodflekken var der enda! Ellers var jeg på akutten med min mor for litt siden og der var det blod utover dørhåndtak, gulv, andre dørhandtåk, vask, papirbeholder, dorull etc. Ga beskjed i luken, men tror du de ordnet det? Nei, selvfølgelig ikke. Forstår at de har dårlig tid - men de har vel egne renholdere å tilkalle vel? Blod kan jo være mye smitte i. Ellers har jeg også observert mye rart som kronisk syk. Gamle hårdotter i dusjen, avføringssøl på toaletter, avføringsflekker på sengetøy, oppkast på gulv/liggende åpent i søppelet, brukte sprøyter på gulvet ++++++++ Anonymkode: 23fe6...efa 1
estrella Skrevet 17. juni 2017 #5 Skrevet 17. juni 2017 Jeg har ikke kilder, men jeg har hørt eller lest (husker ikke) at det faktisk er ganske dårlig hygiene inni ambulanser? Men jeg aner ikke om det faktisk stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå