Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange av mine kompiser har thaidame. Felles for dem alle er at de kun er ute etter penger.  Er det flere som har samme erfaring? 

Anonymkode: 0db6b...bdc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 619ba...2bc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjipt for de mennene som faktisk liker thaidamer og lett kunne fått seg alt annet, blir assosiert med menn som bare drar til thailand for å få seg dame..

Altså, såklart må man like partneren sin uansett! Men jeg tenker bare på hvis en mann finner seg ei dame som feks er adoptert fra thailand osv. Og så tror alle han har vært i Thailand og henta seg ei

Anonymkode: 35834...d62

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjipt for de mennene som faktisk liker thaidamer og lett kunne fått seg alt annet, blir assosiert med menn som bare drar til thailand for å få seg dame..

Altså, såklart må man like partneren sin uansett! Men jeg tenker bare på hvis en mann finner seg ei dame som feks er adoptert fra thailand osv. Og så tror alle han har vært i Thailand og henta seg ei

Dette!

Anonymkode: ec775...760

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir litt provosert av påstander om at asiatiske damer bare er ute etter penger. En av min manns beste kompiser møtte kona si når han var utplassert i et land i Asia gjennom jobben. De har flyttet til Norge og hun er blitt en av mine beste venner. Jeg liker ikke at folk dømmer dem! Noen er kanskje ute etter penger, men slett ikke alle. Ikke tenk det automatisk. 

Anonymkode: 1b0d5...f28

• Liker 4
Skrevet

De mennene jeg vet om, sender penger til familien deres ja. En av dem sier at man ikke kommer utenom det, men at det visstnok er verdt det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner til flere som har gode samliv og flotte familier med Thaidamer. De er gode karer som har blitt oversett av norske kvinner, men har funnet ei Thaidame rundt deres "nivå" som faktisk liker dem for de egenskaper de har. De vet å sette pris på deres kvaliteter også og da blir det ofte varig, akkurat som med norske kvinner.

Går man utelukkende etter utseende eller behandler de dårlig, så er det klart det er noen som vet å utnytte dette. Det ville nok jeg også gjort i deres sko.

Anonymkode: 02db0...13c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. 

Klart det finnes unntak. Men når slektninger plutselig er "syke" og man starter kronerulling - kjenner jeg blir forbanna. Alltid så blir "sykdommen" bedre og så kommer det obligatoriske tilbakefallet.. mer penger må samles inn... 

Kona til en nær slektning har nettopp takket for seg etter at han skrudde igjen pengekrana si (har vært strie strømmer). 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nesten mer utrolig at de hadde forventet seg noe annet. Men bra å høre at de stakkars Thaidamene tar seg betalt.

Anonymkode: 2f43b...9b6

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange av mine kompiser har thaidame. Felles for dem alle er at de kun er ute etter penger.  Er det flere som har samme erfaring? 

Tja, jeg vet ikke hva man forventer hvis man henter lutfattige kvinner som jobber som prostituerte i sexdistriktene rundt omkring i Thailand. Klart de vil ha penger fra en hvit, "rik" mann. Da slipper de å selge kroppen sin for å kunne brødfø familien.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir litt provosert av påstander om at asiatiske damer bare er ute etter penger. En av min manns beste kompiser møtte kona si når han var utplassert i et land i Asia gjennom jobben. De har flyttet til Norge og hun er blitt en av mine beste venner. Jeg liker ikke at folk dømmer dem! Noen er kanskje ute etter penger, men slett ikke alle. Ikke tenk det automatisk. 

Anonymkode: 1b0d5...f28

Jeg og kjenner noen som har det sånn. Den dama har langt bedre utdannelse og jobb enn de fleste norske kvinner (og menn).

Anonymkode: 297b8...0aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, jabx skrev:

Da slipper de å selge kroppen sin for å kunne brødfø familien.

Tja, de må vel utføre sine tjenester uansett, men nå kun til en kunde. 

Anonymkode: c9ed8...dcf

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, de må vel utføre sine tjenester uansett, men nå kun til en kunde. 

Anonymkode: c9ed8...dcf

Det er noe litt annet med en kjent og fast partner over lang tid enn stadig nye kunder som er innom for å tømme seg.

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 16.6.2017 den 20.26, AnonymBruker skrev:

Klart det finnes jo en kjekk mann som liker thaidamer og sånn men det er ikke majoriteten. Enten er de skikkelig nerder eller alkoholiserte folk. 

Det andre avsnittet ditt er en annen sak. Nå prater man om de som drar ned dit og henter. 

Man ser det ofte på oppførsel både på han og henne hvis vedkommende er adoptert eller har bodd her hele livet. Altså det er en helt annen sak. 

Anonymkode: f28f4...9db

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 16.6.2017 den 23.50, jabx skrev:

Det er noe litt annet med en kjent og fast partner over lang tid enn stadig nye kunder som er innom for å tømme seg.

Det er jo det eneste de damene blir brukt til. Det og matlaging. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi selger alle tiden, kroppen vår osv på en måte eller en annen. 

Aldersforskjell er hva mange tenker med en gang. Egentlig så ser jeg ingen ting galt i at noen møter en fra en annen del og penger er en faktor for forhold. Spesielt når du ser hvordan enkelte jenter er. (Vi mannfolk er ikke bedre men vi ser ikke like godt hvordan andre mannfolk er)

det viktigste er å finne en man kan funke med på det daglige plan og som er snille med hverandre. 

Anonymkode: dfb5b...d74

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I de tilfellene jeg vet om så har de asiatiske damene brukt hvite menn som en utømmelig kilde til penger, ja. Han har måttet betale for hus til familien hennes, bil, utdanning for barn i hennes familie, reiser, sykehusopphold, etc. 

At mannfolka går med på det er vanskelig å fatte. 

Anonymkode: d0f74...d87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I de tilfellene jeg vet om så har de asiatiske damene brukt hvite menn som en utømmelig kilde til penger, ja. Han har måttet betale for hus til familien hennes, bil, utdanning for barn i hennes familie, reiser, sykehusopphold, etc. 

At mannfolka går med på det er vanskelig å fatte. 

Anonymkode: d0f74...d87

Det er vel en del av pakke-dealen. Mannfolka får en de kan ha sex med når de vil i årevis (noe de kanskje ikke har hatt før...), og kvinnfolkene får penger til sine fattige familier. Det er sånn det er i deres kultur. Gifter man seg med en kvinne derfra, får man ansvaret for hele storfamiliens ve og vel på kjøpet. De forventer penger, rett og slett, fordi i deres kultur så deler de med familien, dersom en kommer over penger og blir rikere enn de andre.

Anonymkode: 9ef3e...ac5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 16.6.2017 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Oki. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...