AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Tenåringer gliser og visker om meg i det skjulte. De synes at jeg er så rar. Kvinner på min alder behandler meg som en som er nederst på rangstigen. Jeg er bare ikke kul nok for dem. Men både gutter og gifte menn flørter/prater med meg, kanskje fordi de oppfatter meg som et lett bytte? Jeg har lav selvtillit, men selvrespekten er inntakt. Likevel lurer jeg på hvorfor jeg blir behandlet slik som dette. Har jenter/kvinner rett ang.deres oppfatning av meg, eller skal jeg stole på at mennene synes at jeg er bra nok? Anonymkode: ecd21...81d
wintergirl Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 Du er bra nok. Ingen normale oppegående mennesker oppfører seg sånn uten at de lider av noe selv. Kanskje de er sjalu på deg. Kanskje de har lagt merke til at du er populær blant menn og ikke takler det, uten å rakke ned på deg. Har du fått mye komplimenter for utseende ellers? 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 5 timer siden, wintergirl skrev: Du er bra nok. Ingen normale oppegående mennesker oppfører seg sånn uten at de lider av noe selv. Kanskje de er sjalu på deg. Kanskje de har lagt merke til at du er populær blant menn og ikke takler det, uten å rakke ned på deg. Har du fått mye komplimenter for utseende ellers? 6 timer siden, wintergirl skrev: Du er bra nok. Ingen normale oppegående mennesker oppfører seg sånn uten at de lider av noe selv. Kanskje de er sjalu på deg. Kanskje de har lagt merke til at du er populær blant menn og ikke takler det, uten å rakke ned på deg. Har du fått mye komplimenter for utseende ellers? Menn har sakt at jeg er snill, ser bra ut osv. Mens kvinner behandler meg som om jeg var stygg og udugelig. Veldig sårende.. TS Anonymkode: ecd21...81d
wintergirl Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn har sakt at jeg er snill, ser bra ut osv. Mens kvinner behandler meg som om jeg var stygg og udugelig. Veldig sårende.. TS Anonymkode: ecd21...81d Skjønner det, kjære deg Men vit at det er ikke deg det et noe galt med. De er sjalu. Ta til deg deg mennene sier her. Du er sikkert pen og en flott og snill ung dame Opplevd sånne selv. Hold deg til mennesker som er gode imot deg og hold deg unna de som ikke er det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå