Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom jeg sitter for mye med bøyde knær, så blir de så utrolig stive! Jeg trener og sånn, men har en litt stillesittende hverdag, og da blir knærne så fort stive. Er dette normalt? Jeg trodde det gjaldt mest for eldre mennesker.. 

Anonymkode: 541c7...502

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tøyer for lite da. 

Sitter man mye, så må man trene og streche. Sittestillende jobb er drepen på kroppen. Spiller ingen rolle om du er ung eller gammel. 

Anonymkode: 0f87b...39c

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tøyer for lite da. 

Sitter man mye, så må man trene og streche. Sittestillende jobb er drepen på kroppen. Spiller ingen rolle om du er ung eller gammel. 

Jeg tøyer vanligvis etter hver treningsøkt, og trener 4-6 dager i uka. Bør jeg tøye på en spesiell måte?

AnonymBruker
Skrevet

Kan være du har en liten betennelse i knærne. Om du trener mye knebøy og sånt så kanskje knærne er irriterte? Gjør det vondt eller er du bare stiv? 

Jeg er voksen og jeg har slitasje i knærne. Men de stivner ikke. Ikke lenge av gangen i hvert fall. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan være du har en liten betennelse i knærne. Om du trener mye knebøy og sånt så kanskje knærne er irriterte? Gjør det vondt eller er du bare stiv? 

Jeg er voksen og jeg har slitasje i knærne. Men de stivner ikke. Ikke lenge av gangen i hvert fall. 

Det gjør vondt når jeg strekker de ut fordi jeg er stiv. 

Hvis det er pga de er irritert av for mye knebøy og sånn, så burde jeg vel merke det når jeg trener?

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør vondt når jeg strekker de ut fordi jeg er stiv. 

Hvis det er pga de er irritert av for mye knebøy og sånn, så burde jeg vel merke det når jeg trener?

Nei jeg hadde betennelse i begge knær. Merka det mest de første skrittene etter å ha sittet stille en stund. Brukte Voltarol Forte (krem) på knærne et par uker og så var det borte. Og så klart slutta jeg med det som ga meg betennelse (tar ikke knebøy mer) 

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å si. Gå til legen om du føler deg unormalt stiv og har smerter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...