AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Jeg vet dønn seriøst ikke hva vi er.. Vi ble enige om å være venner, plutselig har han endret mening, og vil gjerne fortsette videre med meg. Og nå vet jeg ikke hva vi er. (vi har hatt sex gjentatte ganger) Det var hans forslag å bare være venner (altså, ikke forhold), og jeg var forsåvidt enig, da et forhold mellom oss, kan bli komplisert.. Men det er en fantastisk mann, og jeg liker han veldig godt, men er ufattelig redd for å såre han.. Hvordan skal jeg gå frem med dette..? Jeg tror han tenker i baner om at det bare er meg og han, og at vi er på vei inn i noe mer.. Anonymkode: e3259...b16
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 Friends with benefits, Anonymkode: acb15...1ed 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Friends with benefits, Anonymkode: acb15...1ed Men.. Hvordan kan jeg være sikker på at han definerer det slik? Jeg vet han har snakket om meg til bla noen familiemedlemmer og kompiser.. Anonymkode: e3259...b16
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men.. Hvordan kan jeg være sikker på at han definerer det slik? Jeg vet han har snakket om meg til bla noen familiemedlemmer og kompiser.. Anonymkode: e3259...b16 Menn vil ikke ha forhold. Det er bare noe du må akseptere Blir det for vanskelig får du bare holde deg unna. Anonymkode: 6f043...447 2
Gjest Apistogramma Skrevet 16. juni 2017 #5 Skrevet 16. juni 2017 (endret) ... Endret 15. april 2018 av Apistogramma
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #6 Skrevet 16. juni 2017 Hvorfor ville han bare være venner da? Og hvorfor ville et forhold bli komplisert? Har dere hatt en relasjon lenge? Og hvor gamle er dere? Spør fordi jeg ikke ville tenkt så mye, men heller sett det an om dere er nokså unge. Anonymkode: 4593e...26f 1
Sidsel Skrevet 16. juni 2017 #7 Skrevet 16. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi ble enige om å være venner, plutselig har han endret mening, og vil gjerne fortsette videre med meg. Og nå vet jeg ikke hva vi er. (vi har hatt sex gjentatte ganger) Hvordan har han plutselig endret mening? Sa han til deg at han likevel vil være mer enn venner? Hvis det du mener bare er at han vil ha sex med deg, så har han ikke endret mening, han vil bare ha sex i tillegg til vennskap. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #8 Skrevet 16. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn vil ikke ha forhold. Det er bare noe du må akseptere Blir det for vanskelig får du bare holde deg unna. Anonymkode: 6f043...447 Jeg forstår ikke helt hvor du leser i dette at det er meg dette blir vanskelig for...? HAN sa han bare ville være venner, og det var jeg forsåvidt enig i. Nå har HAN sagt til meg at dette angrer han på at han sa, da han 'ikke ville gå glipp av en jente som meg', var det han sa. Og han har begynt å snakke om meg til venner/familie, tydeligvis. Jeg har ansett oss som friends with benefits, og tenkt at vi kan ta det derfra. Og jeg får et inntrykk av at han tenker at vi er på vei inn i noe mer, uten at jeg en gang vet hva vi er en gang. Jeg er ikke en gang sikker på om jeg vil ha noe forhold med han, jeg heller mer mot nei, enn ja... Anonymkode: e3259...b16
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #9 Skrevet 16. juni 2017 1 time siden, Sidsel skrev: Hvordan har han plutselig endret mening? Sa han til deg at han likevel vil være mer enn venner? Hvis det du mener bare er at han vil ha sex med deg, så har han ikke endret mening, han vil bare ha sex i tillegg til vennskap. Nei, han sa at han angret på at han ikke ville noe mer med meg, da han syns jeg var en fantastisk jente. Dette kom frem noen uker senere, lenge etter at vi egentlig bare ble enige om å være venner.. Og nå er jeg veldig redd for at han tenker at vi er på vei inn i et forhold, da jeg overhodet ikke er sikker på om det er det jeg vil. Kjernekar til tusen, og jeg liker han veldig godt, men enkelte ting gjør at et forhold mellom oss, ville blitt vrient. Anonymkode: e3259...b16 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #10 Skrevet 16. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ville han bare være venner da? Og hvorfor ville et forhold bli komplisert? Har dere hatt en relasjon lenge? Og hvor gamle er dere? Spør fordi jeg ikke ville tenkt så mye, men heller sett det an om dere er nokså unge. Anonymkode: 4593e...26f Vi er i slutten av 20-årene ca, begge to. Nei, ikke så lenge, en måned tid eller så. Han ville først bare være venner, fordi et forhold mellom oss kan bli vanskelig (vil ikke gå ut med grunnen, men jeg var enig), mens nå sier han at han har angret på at han sa det, så har vi liksom ikke pratet noe mer om det.. Anonymkode: e3259...b16
Sidsel Skrevet 16. juni 2017 #11 Skrevet 16. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, han sa at han angret på at han ikke ville noe mer med meg, da han syns jeg var en fantastisk jente. Dette kom frem noen uker senere, lenge etter at vi egentlig bare ble enige om å være venner.. Og nå er jeg veldig redd for at han tenker at vi er på vei inn i et forhold, da jeg overhodet ikke er sikker på om det er det jeg vil. Kjernekar til tusen, og jeg liker han veldig godt, men enkelte ting gjør at et forhold mellom oss, ville blitt vrient. Anonymkode: e3259...b16 Da er du nok bare nødt for å sette deg ned med ham og snakke om det. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #12 Skrevet 16. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror han tenker i baner om at det bare er meg og han, og at vi er på vei inn i noe mer.. Du får fortelle ham da at det ikke er bare deg og ham. For her antyder du at du har flere, eller? Anonymkode: 81b69...9c5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #13 Skrevet 16. juni 2017 2 timer siden, Apistogramma skrev: Jeg ville ha tatt samtalen nå heller enn senere, så slipper begge parter at det oppstår en eventuell misforståelse. Det kan eks. være veldig vondt å tro at den andre investerer like mye som seg selv, for så å finne ut etter en tid at det ikke stemmer. Om dere ikke ønsker det samme så kan jo den samtalen bli litt ubehagelig, men det vil likevel være mye bedre å få et eventuelt ubehag ut av veien nå. Viser det seg at dere begge tenker likt, så er du en bekymring fattigere. Men jeg er veldig redd for å såre han, samt miste han som en venn. Jeg har blitt veldig glad i gutten, jeg er bare ikke helt 'der', i alle fall ikke på nåværende tidspunkt.. Men jeg syns at jeg må gjøre meg opp en mening før jeg tar en prat, 'jeg vet ikke hva jeg vil', er jo egentlig ikke noe svar..? Anonymkode: e3259...b16
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #14 Skrevet 16. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du får fortelle ham da at det ikke er bare deg og ham. For her antyder du at du har flere, eller? Anonymkode: 81b69...9c5 Jeg har ikke sex med noen andre akkurat nå, men jeg har jo heller ikke lagt dating på hylla, og jeg får stadig meldinger fra andre jeg også har hatt god kontakt med. Anonymkode: e3259...b16
Gjest Apistogramma Skrevet 16. juni 2017 #15 Skrevet 16. juni 2017 (endret) ... Endret 15. april 2018 av Apistogramma
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #16 Skrevet 16. juni 2017 1 time siden, Apistogramma skrev: Du kan jo gjøre det så enkelt som å si det du skriver her, at du trives godt med å treffes men at du ikke er klar til et ev. fast forhold ennå. Det er en ærlig sak, og litt mer konkret å forholde seg til enn fraser som "kanskje" og "vet ikke", som du nevner selv. Så synes jeg det kommer litt an på hvorvidt du kan se for deg noe annet i fremtiden. Er svaret på det et klart nei, så vil det kanskje være litt dårlig gjort å fortsette å møtes - dersom det er sånn at han ønsker mer enn deg. Jeg synes det er fint av deg å tenke på dette, jeg. Det er mange nok som kjører på som de vil selv om de ikke ønsker noe mer, og lar den andre leve i den tro at det kan bli noe mer når dette ikke stemmer. Takker for alle svar. Ja, nei, jeg slo meg liksom til ro med at det ikke ble noe mer mellom oss, og er så glad for at jeg har møtt han. Han er en fantastisk kar, snill, god, humor, og han er også veldig god i senga (jeg mener disse tingene virkelig oppriktig, det er overhodet ingenting feil med han som person, det er andre ting som gjør at forhold blir vrient, noe han kjapt så, og sa selv) men for meg er det veldig vrient å snu om på det nå.. Og da er jeg redd for å trå feil, å såre han.. Jeg hadde jo ikke gjort det på denne måten, hadde jeg visst det jeg vet nå.. Og jeg er vandt med at menn som sier 'bare være venner ++', faktisk mener det, og ikke snur på flisa midt i. Jeg har ikke lyst til å leke med følelsene hans, men jeg er også redd for å miste han fra livet mitt, så syns dette er en vanskelig situasjon. Aldri opplevd dette før.. Mine innerste tanker er jo at jeg liker han veldig godt, og at det kan hende at jeg vil se hvor store de evt utfordringene ville blitt, men det syns jeg ikke at jeg kan si til han, i tillegg jeg lander på nei, også blir han skuffet.. Anonymkode: e3259...b16
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #18 Skrevet 16. juni 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takker for alle svar. Ja, nei, jeg slo meg liksom til ro med at det ikke ble noe mer mellom oss, og er så glad for at jeg har møtt han. Han er en fantastisk kar, snill, god, humor, og han er også veldig god i senga (jeg mener disse tingene virkelig oppriktig, det er overhodet ingenting feil med han som person, det er andre ting som gjør at forhold blir vrient, noe han kjapt så, og sa selv) men for meg er det veldig vrient å snu om på det nå.. Og da er jeg redd for å trå feil, å såre han.. Jeg hadde jo ikke gjort det på denne måten, hadde jeg visst det jeg vet nå.. Og jeg er vandt med at menn som sier 'bare være venner ++', faktisk mener det, og ikke snur på flisa midt i. Jeg har ikke lyst til å leke med følelsene hans, men jeg er også redd for å miste han fra livet mitt, så syns dette er en vanskelig situasjon. Aldri opplevd dette før.. Mine innerste tanker er jo at jeg liker han veldig godt, og at det kan hende at jeg vil se hvor store de evt utfordringene ville blitt, men det syns jeg ikke at jeg kan si til han, i tillegg jeg lander på nei, også blir han skuffet.. Anonymkode: e3259...b16 Er det utfordringer som ikke kan løses da? Anonymkode: 4593e...26f
Gjest Apistogramma Skrevet 16. juni 2017 #19 Skrevet 16. juni 2017 (endret) ... Endret 15. april 2018 av Apistogramma
jabx Skrevet 16. juni 2017 #20 Skrevet 16. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn vil ikke ha forhold. Anonymkode: 6f043...447 Kanskje ikke med akkurat deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå