Gå til innhold

Dere som er redd for å gå inn i et forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

(ikke for de som IKKE har lyst på forhold).

Hva er det som skal til for at dere våger å satse? Vet jo at dere er like forskjellige som resten, men vil gjerne høre hva dere vil svare på dette.

Anonymkode: d4413...30a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Magefølelse.

Anonymkode: 5b550...2b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg overlot alt til universet for en gangs skyld. Fungerte ypperlig.

Anonymkode: deb75...dab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg overlot alt til universet for en gangs skyld. Fungerte ypperlig.

Been there, done that. Fungerte ikke så ypperlig her!

Anonymkode: 5a721...10c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oj..Den må jeg tenke litt på

Anonymkode: a3609...ce2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tid til å bli kjent først, ord stemmer overens med handling, trygghet, godhet, kjemi og sjokolade .... :) 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Been there, done that. Fungerte ikke så ypperlig her!

Anonymkode: 5a721...10c

Nei, det er nok ikke alltid at ting er meant to be heller, og jeg har blitt dumpet ved å "følge universet" også , men ved å ha en sånn logikk så slipper man i hvertfall å sitte å overanalysere og bli gal av tankespinn , tenker bare "det som skjer, det skjer, går det ikke så går det ikke, svarer han ikke på noen timer så svarer han ikke på noen timer, blir vi sammen så blir vi sammen" . Utrolig befriende for meg i hvertfall :)

• Liker 5
Gjest Ingenting2
Skrevet

Jeg må vite helt sikkert at han mener det. Helt sikkert! Dessverre sliter jeg med å tro på det. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, canacas skrev:

Jeg må vite helt sikkert at han mener det. Helt sikkert! Dessverre sliter jeg med å tro på det. 

Når var du i forhold sist?

Anonymkode: be078...ed7

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: afcd9...d93

Skrevet

Bekreftelse. Jeg trenger enormt mye bekreftelse.

Skrevet

4. År som singel nå. 

Action speaks louder than words.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som skal til for at dere våger å satse? Vet jo at dere er like forskjellige som resten, men vil gjerne høre hva dere vil svare på dette.

Stabil med gode menneskelige egenskaper, dvs: evne til empati, reflektert, evne til og kommunisere, villig til å se begges behov, tar hensyn, behandler meg med respekt, den "utrygge følelsen" er borte, den stritter ikke i mot, føles trygg. Setter jeg naturlige grenser oveholdes de.

Ingen lovebombing, ønske om samboer/giftemål etter noen måneder eller tidligere, ingen innbilling at vi er "spesielle" eller "tvillingsjeler", ingen fortid med hyppige forhold der eksene har vært gale eller ustabile hele gjengen, modenhet etter alder og er ikke "stuck in never never land".

Jeg vil ikke ha forhold med noen i utgangspunktet.:ac:

Anonymkode: ba46b...b4d

• Liker 3
Skrevet

Enig med anonymbrukeren ...dab og anonymbrukeren ..b4d

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, vanskelig å svare på. Føler at hvis jeg treffer han, vet jeg det inni meg på en måte...

Men kanskje jeg passer best alene, vet ikke. Er kresen.

Anonymkode: 6fdc8...6a2

AnonymBruker
Skrevet

Ingen drama, vonde følelser og eller potensiale til å bli lett snurt. Alt det der gjør dating til stress. 

Ærlighet og konsekvente handlinger gjør meg tryggere. Og mye, genuin bekreftelse.

Anonymkode: d137a...b84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk må slutte å være desperate og ha det travelt. Uansett hvor godt jeg liker noen må jeg trekke meg.

Anonymkode: 6f7ea...183

Skrevet
På 16.6.2017 den 15.10, AnonymBruker skrev:

Syntes det er vanskelig å svare på. Har det bare så inni h..... bra alene. Kan gjør akkurat hva jeg vil til alle døgnets tider... mye oppe om nettene pga skiftarbeid. Pluss at jeg har vært uheldig med mine tidligere samboere... best alene.

AnonymBruker
Skrevet

Magefølselse, trygghet, handlinger foran ord, respekt. 

Persobligheten min kan kanskje også gjøre dette vanskelig, da jeg grubler veldig, er redd for hva andre synes og vil takle det svørt dårlig om jeg skulle bli dumpet. Det er kanskje det som først og fremst får meg til å ikke gå i forhod. En dag finner han en vakrere, mer selvsikker og intelligent dame. Gjerne yngre i tillegg. Og jeg blir sittende med tanken om at jeg ikke var spesiell nok til at han ville beholde meg.,

Anonymkode: a59bc...217

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...