Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #1 Skrevet 4. januar 2005 http://www.start.no/quiz/2004/11/26-7666.html
Gjest Betty Boop Skrevet 4. januar 2005 #2 Skrevet 4. januar 2005 Mitt liv er en romantisk komedie...
Gjest Litjmæ Skrevet 4. januar 2005 #3 Skrevet 4. januar 2005 Hm, det var mitt og, hvordan de nå kom fram til det Var det bare det og action som var alternativene eller?
Sofia Skrevet 4. januar 2005 #5 Skrevet 4. januar 2005 Livet ditt er en real tåreperse Du ønsker motgang velkommen og pleier sorg og selvmedlidenhet med stor entusiasme. Følelsesspekteret er godt utviklet, empati-muskelen stor, og du tar gjerne andres lidelse inn over deg. Historien kan godt ende lykkelig, men helst med en liten aura av tragedie. :-(
Naken Skrevet 4. januar 2005 #8 Skrevet 4. januar 2005 Action... Javell.., har ikke jeg merka så mye til
@lfa Skrevet 4. januar 2005 #9 Skrevet 4. januar 2005 Ditt liv er en nervepirrende thriller. Det er sjeldent du oppnår en pust i bakken mellom nye potensielle farer om det er topptunge konspirasjoner eller sinnsyke overgripere. Antagelig lider du av et snev av paranoia, eller så kan det jo hende at du rett og slett er forfulgt. :o
Gjest Emera Skrevet 4. januar 2005 #10 Skrevet 4. januar 2005 Romantisk komedie... :o Stemmer absolutt ikke for tiden det, nei!
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #11 Skrevet 4. januar 2005 Romantisk komedie . Jaja.. kanskje det
Tante Betty Skrevet 5. januar 2005 #12 Skrevet 5. januar 2005 "knivskarp dokumentar" ja ja, kanskje det, men jeg vil ha mer romantikk! :veldigsur:
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2005 #14 Skrevet 5. januar 2005 Action ...hm...det har ikke jeg merket så mye til.....
bippbipp Skrevet 5. januar 2005 #15 Skrevet 5. januar 2005 Ditt liv er en nervepirrende thriller. Nervene er stadig på høykant i 'Villmark'. Foto: Filmweb Det er sjeldent du oppnår en pust i bakken mellom nye potensielle farer om det er topptunge konspirasjoner eller sinnsyke overgripere. Antagelig lider du av et snev av paranoia, eller så kan det jo hende at du rett og slett er forfulgt. :o
Suzy Skrevet 5. januar 2005 #17 Skrevet 5. januar 2005 Ditt liv er en romantisk komedie. Bridget Jones får sin prins til slutt. Foto: Filmweb Kjæreste-emner dukker stadig opp og gjør hverdagen rosenrød. Stort sett har du hodet i skyene, men noen hindringer og forviklinger blander seg av og til inn. Slik blir jo gleden så ekstra stor når du og din utkårede til slutt får hverandre. Tja...
Gjest romantiker? Skrevet 5. januar 2005 #18 Skrevet 5. januar 2005 Knivskarp dokumentar........??? Og for noen svaralternativer........ Ja, ja...........
Gjest Milah Skrevet 5. januar 2005 #19 Skrevet 5. januar 2005 Romantisk komedie... :o Stemmer absolutt ikke for tiden det, nei! Samme her! Begynner å bli noen år siden jeg passet inn i den kategorien! Jaja, samme det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå