Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei😊

Jeg påførte for første gang Iglow vippeserum i går kveld, og våknet i dag med veldig røde øyne. Er blitt bedre utover dagen,- nå ser jeg bare litt syk ut😬Men dere som har kjennskap til dette ,- er dette en reaksjon mange får på begynnelsen av behandlingen, eller kan det være en allergisk reaksjon?

Anonymkode: 5dd4f...e55

AnonymBruker
Skrevet

Det er en vanlig reaksjon, forsvinne vanligvis etter noen dager. Men husk at du trenger svært lite serum. Trekk kosten opp å bruk til begge øynene. Ikke dypp nedi for øye nr2. Jeg bruker bytte på hvilket øye jeg tar først. 

Anonymkode: e028e...4e4

Skrevet

Ja man blir rød og det forsvinner ikke så lenge man bruker det fast. Det går bort etter et par dager når jeg har pause, men brukerjeg det hver kveld våkner jeg alltid opp og er rød langs vippekanten.  Men jeg bruker eyelinerr og da blir det sminket bort. Bruker det bare 3-4 ganger i uka nå for å vedlikeholde. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker May Beauty sitt serum, og det blir man i hvert fall ikke rød av, sånn hvis du kunne tenke deg å bytte. 

Anonymkode: 90299...5a7

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar😊Jeg er helt fin nå. Var visst bare første gangen jeg ble så rød. Syns det var litt skummelt siden rødheten var INNE på øyet/ det hvite i øyet.

Tusen takk også for tips ang mengde. Jeg har tydeligvis brukt dobbelt opp😬

TS

Anonymkode: 5dd4f...e55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...