oslojente1980 Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Har noen tips til hvor datteren min og jeg kan reise?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 København eller Stockholm? Trondheim? Litt avhengig av budsjettet deres da, men Disneyland Paris er jo fantastisk. Anonymkode: a848f...943 1
Sjokkert Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 Som flyvertinne så anbefaler jeg noen av de baltiske landene. Dere får såå mye for pengene, og flybillettene er som oftest ganske billige :-) Riga, Warsawa, Tallinn, Gdansk.. Pga høstferie så er det greit å bestille tidlig, men en flybillett ned dit koster kanskje 400-500 per pers t/r så tidlig, så prismessig er det veldig gunstig. Som oftest er det gode shoppingmuligheter, god mat og opplevelser som man kan få mye billigere enn andre steder - som f.eks Paris eller London. Jeg har vært alle stedene, og jeg anbefaler på det sterkeste og leie sykler og sykle rundt siden det er relativt flatt og kort mellom avstandene. Alle byene har en form for tivoli eller fornøyelsespark om jeg ikke tar helt feil, eller hvertfall i nærheten med gode bussforbindelser, og dyrehager er det også der. Det er bare å sende en melding om du ønsker mer tips! Har reist nok til å vite hvilke byer som er gull verdt å besøke! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå