Gå til innhold

Hvordan unngår jeg at hestehalen faller under trening når jeg har tykt, langt hår?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har ganske tykt og langt hår, og når jeg setter opp håret i hestehale under trening, så faller den ned omtrent med en gang. Hvordan kan jeg unngå det? Jeg merker også veldig fort at det gjør vondt pga all tyngden. Jeg leste et sted noe om å dele hestehalen i to med flere strikker, hvordan gjør jeg evt det uten at det ser merkelig ut?

Anonymkode: 980a0...d38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bruke en strikk som strammer bra nok, og gjerne to. Da holder den seg. Ellers har jeg laget flette av resten av håret, for da merker du ikke så godt at den faller litt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt kjempeutbytte av disse her. Sett dem stramt og de sitter der de skal. :) 
               b?$eg$&$em$&$ep$&$ed$&n=ell_1046026-01_F

Anonymkode: 5ce52...f41

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Tusen takk fort tips begge to! 

Anonymkode: 980a0...d38

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også tjukt, glatt og tungt hår. Jeg må bruke produkter i håret for at hestehalen skal holde seg på plass. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håret har vel strengt tatt ikke godt av å bli holdt for stramt heller - det merker man senere når man blir eldre. (Mister mye hår)

Anonymkode: fdefb...ec8

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håret har vel strengt tatt ikke godt av å bli holdt for stramt heller - det merker man senere når man blir eldre. (Mister mye hår)

Anonymkode: fdefb...ec8

Ok. Da er det vel mye bedre med en litt løs hestehale i nakken?

Anonymkode: 5e066...ebd

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt kjempeutbytte av disse her. Sett dem stramt og de sitter der de skal. :) 
               b?$eg$&$em$&$ep$&$ed$&n=ell_1046026-01_F

Anonymkode: 5ce52...f41

Diss sverger jeg til også, sitter når de skal og glir ut når du tar de ut❤️ Det aller bestee er null slitasje på håret 👌

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk flere strikker. Først øverste halvdel av håret i en strikk ("half ponytail"), deretter hestehalen og litt mer av det løse håret, før en siste strikk som samler alt i nakken. Sitter dønn på plass.

Anonymkode: 3477a...228

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Da er det vel mye bedre med en litt løs hestehale i nakken?

Anonymkode: 5e066...ebd

Flette er ganske praktisk

Anonymkode: 72c17...007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...