AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 For ca. 2 uker siden hadde jeg et inngrodd hår nedentil som ble veldig irritert. Jeg brukte en ren pinsett og fikk det til slutt ut. Jeg fikk sår og brukte en kem som er antibakteriell og skal få sår til å gro fortere. Nå er såret grodd, men det er som lilla ring rundt det, og det ser absolutt ikke bra ut. Jeg bruker fortsatt kremen litt, men regner ikke med den vil funke på dette. Er det noen som har opplevd noe lignende? Hvordan kan jeg bli kvitt det? Anonymkode: 7d851...8ea
Million Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 Tar du på vei for et bittelite arr der nede, hvor knapt noen ser det?!? Jøje meg altså, alt hva folk krisemaksimerer........ Drit i det. Det blekner med tiden. Det er ingenting man kan gjøre med arr. Det er kroppens evne til å lege som avgjør, og den evnen varierer fra person til person, og også med hvilken alder man er i. 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 Det blekner jo med tiden. Anonymkode: 9dcfc...ff3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 33 minutter siden, Million skrev: Tar du på vei for et bittelite arr der nede, hvor knapt noen ser det?!? Jøje meg altså, alt hva folk krisemaksimerer........ Drit i det. Det blekner med tiden. Det er ingenting man kan gjøre med arr. Det er kroppens evne til å lege som avgjør, og den evnen varierer fra person til person, og også med hvilken alder man er i. Dette Anonymkode: cd328...48f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #5 Skrevet 15. august 2017 Hei, så det var en gamnel tråd. Hadde en slik jeg også. Etter hvert ble den grå. Og ca. Et år etter er det borte. Det går bort, bare smør deg med tålmodighet. Anonymkode: be088...d63
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #6 Skrevet 15. august 2017 På Friday, June 16, 2017 den 11.44, AnonymBruker skrev: For ca. 2 uker siden hadde jeg et inngrodd hår nedentil som ble veldig irritert. Jeg brukte en ren pinsett og fikk det til slutt ut. Jeg fikk sår og brukte en kem som er antibakteriell og skal få sår til å gro fortere. Nå er såret grodd, men det er som lilla ring rundt det, og det ser absolutt ikke bra ut. Jeg bruker fortsatt kremen litt, men regner ikke med den vil funke på dette. Er det noen som har opplevd noe lignende? Hvordan kan jeg bli kvitt det? Anonymkode: 7d851...8ea De arrene tar noen måneder å lege. Derfor er det en fordel å la denne typen inngrodde hår få fred. Anonymkode: 524d6...541 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #7 Skrevet 15. august 2017 Om det er lilla kan det være blod som sitter under huden. Anonymkode: b4bd6...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå