Gå til innhold

Seksuelle fantasier

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei..

Hvordan ville dere damer tenkt om kjæresten/mann din hadde fortalt at han fantaserte om å ha sex med en mann? Jeg føler meg 100% hetro, men fantaserer/drømmer likevel om å kunne prøve guttesex.. Ikkje fordi jeg finner menn tiltrekkende, men tanken på en stiv penis tenner meg. Jeg liker også godt analt stimuli med dildo så tanken på å kunne fått ekte penis i meg er noe jeg ønsker å prøve.  

Mann 30

Anonymkode: 90dd3...319

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt "Åh så bra atdu er sterk nok til å innrømme det" så hadde jeg spurt om han hadde noen i tankene, og om jeg ville få være med, eller om det var noe han ville gjøre alene. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er positivt å være åpen med fantasier man kunne tenke seg å leve ut med partner, men ikke fantasier man vet forblir fantasier. Altså jeg fantaserer ofte om skikkelig gruppesex der jeg blir knulla av masse menn i ring rundt meg, men for det første hadde jeg aldri levd det ut og for det andre er det jo sårende for partner å vite jeg fantaserer om sex med andre, kanskje han ville tenkt at jeg tenkte på det når han knullet meg osv, så jeg forteller det jo ikke for det er ikke noe poeng i det så lenge jeg ikke vil leve det ut. 

Hvis du tror du vil og praktisk og mentalt sett klarer å leve det ut kan du jo lufte det for kjæresten, spørre om hun har fantasert om trekant og med to menn og om hun da liker at mennene gjør noe led hverandte osv og samtidig der stikke inn din fascinasjon for at menn tenner på menn og at du syntes det er noe flott med stiv kuk (slik kvinner kan si om kvinner at bryster er estetisk flott å se på) og se hvordan hun reagerer av de uttalelsene.

Anonymkode: abc79...288

AnonymBruker
Skrevet
På 16.6.2017 den 11.26, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er positivt å være åpen med fantasier man kunne tenke seg å leve ut med partner, men ikke fantasier man vet forblir fantasier. Altså jeg fantaserer ofte om skikkelig gruppesex der jeg blir knulla av masse menn i ring rundt meg, men for det første hadde jeg aldri levd det ut og for det andre er det jo sårende for partner å vite jeg fantaserer om sex med andre, kanskje han ville tenkt at jeg tenkte på det når han knullet meg osv, så jeg forteller det jo ikke for det er ikke noe poeng i det så lenge jeg ikke vil leve det ut. 

Hvis du tror du vil og praktisk og mentalt sett klarer å leve det ut kan du jo lufte det for kjæresten, spørre om hun har fantasert om trekant og med to menn og om hun da liker at mennene gjør noe led hverandte osv og samtidig der stikke inn din fascinasjon for at menn tenner på menn og at du syntes det er noe flott med stiv kuk (slik kvinner kan si om kvinner at bryster er estetisk flott å se på) og se hvordan hun reagerer av de uttalelsene.

Hei, og takker for svar😀 

Jeg tenker veldig likt som deg ang det å kun fortelle om fantasien når jeg føler meg trygg på at jeg ønsker å realisere. Men er bare redd for at det skal ødelegge forholdet til den damen jeg har.

Vil hun tenke at hun ikke greier å tilfredstille meg? Er han bifil/homofil og ikke tør å innrømme det? Dette er spørsmål jeg er redd hun blir å sitte igjen med om jeg forteller det.. ønsker å fortelle henne dette, siden jeg har lovet meg selv at utroskap er noe jeg aldri skal være en del av igjen.

Ts

Skrevet (endret)
På 16.6.2017 den 10.47, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg 100% hetro, men fantaserer/drømmer likevel om å kunne prøve guttesex.. Ikkje fordi jeg finner menn tiltrekkende, men tanken på en stiv penis tenner meg. Jeg liker også godt analt stimuli med dildo så tanken på å kunne fått ekte penis i meg er noe jeg ønsker å prøve.  

Mann 30

Du er SYK som tenner på et organ og ikke et menneske.

Endret av Hurepoix
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Hurepoix skrev:

Nei absolutt ikke! 

Anonymkode: 8e3f6...c38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Hurepoix skrev:

Kall meg va du vil. Jeg er bare meg selv og føler ikke jeg gjør noe galt så lenge jeg er ærlig mot den jeg evt skulle utprøvd fantasien med. 

Ts

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kall meg va du vil. Jeg er bare meg selv og føler ikke jeg gjør noe galt så lenge jeg er ærlig mot den jeg evt skulle utprøvd fantasien med. 

Ts

Trenger jo ikke å være galt selv om det er SYKT!

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Hurepoix skrev:

Trenger jo ikke å være galt selv om det er SYKT!

Du får bare dømme meg om det kan hjelpe deg på noen måte.. For meg har ditt negative syn på min fantasi ingen betydning.. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du får bare dømme meg om det kan hjelpe deg på noen måte.. For meg har ditt negative syn på min fantasi ingen betydning.. 

Lol, du går jo rett inn i Sigurd Hoels skildring av en viss sort menn i "Syndere i sommersol":

Fritt etter hukommelsen: Paret ligger tett omslynget etter sex:

Hun: Tenk, han har en kropp også.

Han: Tenk, hun har en sjel også.

TS: Tenk, han er ikke bare en pikk!

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg driver med nå tar jeg med strapon bla, det tenner meg mye, han også. Hadde ikke blitt sjokkert om han har samme ønske som deg, har derfor tenkt litt på det. Kunne gjerne vært med på trekant, eventuelt som ganske passiv part, da det hadde tent meg å se han bli tatt av en annen mann. Hadde hatt mye større problemer om han ønsket trekant med ei dame...det hadde nok vært deal breaker for meg.  

Anonymkode: 759ad...bc8

AnonymBruker
Skrevet

Du er jo ikke 100% hetero om du ønsker å ha sex med en annen mann. Det blir så selvmotsigende at det blir for dumt.
Om det var en fantasi min partner hadde, så er det helt greit, så lenge det forblir en fantasi. Om han har sex med en annen, kvinne eller mann, anser jeg det som utroskap og det har jeg nulltoleranse for. Men jeg kan godt ta han med strap on om han ønsker det.

Anonymkode: 54c4e...52a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

She-males er løsningen for TS; der får du både pupper&pikk 😎

Anonymkode: cefda...5d9

AnonymBruker
Skrevet

Heia. 

Vil bare takke for alle svar. Er selvfølgelig ikke alle som er like "positive" og har andre meninger enn meg å det må man respektere.  Jeg velger likevel å fortsette min drøm/fantasi om å få prøvd dette dn dag.. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
På 18.6.2017 den 0.54, AnonymBruker skrev:

Hei, og takker for svar😀 

Jeg tenker veldig likt som deg ang det å kun fortelle om fantasien når jeg føler meg trygg på at jeg ønsker å realisere. Men er bare redd for at det skal ødelegge forholdet til den damen jeg har.

Vil hun tenke at hun ikke greier å tilfredstille meg? Er han bifil/homofil og ikke tør å innrømme det? Dette er spørsmål jeg er redd hun blir å sitte igjen med om jeg forteller det.. ønsker å fortelle henne dette, siden jeg har lovet meg selv at utroskap er noe jeg aldri skal være en del av igjen.

Ts

Nei jeg tror ikke hun vil tenke at hun ikke greier å tilfredstille deg. Menn som har sex med menn opplever jo en helt annen stimulering enn hva en kvinne kan gi uansett, men man kan like både det ene og det andre uten at det ene trenger å være noe dårligere.  Bifil er du jo åpenbart, siden du tenner på å ha sex med en av samme kjønn som deg, så dette er jo en naturlig og autoamtisk oppfatning hun vil få. Det kan godt være hun vil lure på om du egentlig er helt homofil også, men dette er jo noe du bør snakke med hun om den dagen du evn velger å fortelle hun om din fantasi; at du ikke er homofil(med mindre du er det da), at du tenner like mye på henne , men at du er nysgjerrig på å prøve sex med andre menn.

Det er veldig bra at du har bestemt deg for å heller fortelle henne og snakke om det, enn å gå bak ryggen hennes! :)
Det var jo nettopp en tråd her inne om en dame som hadde funnet mannens homodating profil og homotreff, da sitter man ikke bare igjen med sjokket om at han har en annen legning (bifil) enn det man trodde, men også utroskap, løgn og bedrag. Det gjør veldig mye emosjonell skade i et menneske, forhold til hva en åpen prat ville gjort :)

Gjest Alterego666
Skrevet

Dersom hun er åpen og liberal og oppriktig glad i deg, vil hun sette pris på at du deler fantasier. Vær klar på at du sier det for å dele, ikke for å legge press på at hun skal gi deg lov til å prøve med eller uten henne. Er du bare litt heldig, vil også hun åpne seg og fortelle om sine fantasier, og dere vil utvikle dere seksuelt sammen. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
På 19.6.2017 den 23.35, AnonymBruker skrev:

Nei jeg tror ikke hun vil tenke at hun ikke greier å tilfredstille deg. Menn som har sex med menn opplever jo en helt annen stimulering enn hva en kvinne kan gi uansett, men man kan like både det ene og det andre uten at det ene trenger å være noe dårligere.  Bifil er du jo åpenbart, siden du tenner på å ha sex med en av samme kjønn som deg, så dette er jo en naturlig og autoamtisk oppfatning hun vil få. Det kan godt være hun vil lure på om du egentlig er helt homofil også, men dette er jo noe du bør snakke med hun om den dagen du evn velger å fortelle hun om din fantasi; at du ikke er homofil(med mindre du er det da), at du tenner like mye på henne , men at du er nysgjerrig på å prøve sex med andre menn.

Det er veldig bra at du har bestemt deg for å heller fortelle henne og snakke om det, enn å gå bak ryggen hennes! :)
Det var jo nettopp en tråd her inne om en dame som hadde funnet mannens homodating profil og homotreff, da sitter man ikke bare igjen med sjokket om at han har en annen legning (bifil) enn det man trodde, men også utroskap, løgn og bedrag. Det gjør veldig mye emosjonell skade i et menneske, forhold til hva en åpen prat ville gjort :)

Takk for ett fint svar😀 Tenker å prøve å fortelle henne om mine lyster nå i helgen. Skal prøve å være 100% ærlig mot henne, og svare på alle spørsmål hun måtte ha. Og om hun ønsker skal hun også få være me når jeg prøver sex med en mann for første gang.. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...