Gå til innhold

Sjelen min har ikke fred når jeg er forelsket. Og nå sjokkerer jeg deg sikkert.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hovedsaken for at jeg aldri innleder forhold med utkårede, er at jeg automatisk føler meg for stygg for den jeg liker. Jeg ville også slitt med kontrollbehov fordi jeg har så dårlig selvtillit. Jeg liker ikke at han følger nye kvinner på insta:(

Han jeg liker nå bor også langt vekk. Jeg vil egentlig treffe han igjen, men er så redd at jeg skal bli skuffet. Jeg går inn på insta og ser om han har likt bilder av andre kvinner, og det gjør han ofte av forskjellige så jeg tror ikke at han dater den han liker bildet til, men desto verre er det at han ikke liker mitt. Jeg blir jo kjempe glad om han liker bildet mitt. Også om han ser storyen. Jeg må inn på insta for å sjekke om han har sett storyen min, og blir lei meg om han ikke har gjort det. Tenker at han kan ha slått meg av :( men nå sender ikke jeg så ofte at det kan bli plagsomt heller. Jeg kan bli småsjalu på enkeltkvinner om jeg mistenker at de har en god tone. Og jeg vet at det ikke vil funke i et forhold:/ jeg vil ikke være hun sjalue. Han må få ha venner slik som jeg. 

Jeg har hatt en del mareritt i det siste. Om han, men mulig det er fordi jeg tenker så.

Gå videre, leser jeg at folk skriver her. Men det er ikke bare å gjøre det på kommando. Jeg liker å være forelsket, jeg liker å ha en favorittperson i livet mitt som jeg kan tenke på. Det er bare så vondt og godt på samme tid når han ikke er min Irl. Men jeg hadde vært så redd for å miste han om vi var sammen og. Og for at jeg skal kunne gå videre, må en annen ta interessen. Som regel går det 3 år. Jeg har visst en sånn 3 års greie. 

En annen typisk ting for meg, er at jeg føler han er sur på meg når han ikke kontakter meg på en stund. Det er slik jeg har lett for å føle når jeg føler noe for noen! 

Jeg har fått innmari mye skryt for utseendet. Og er nesten sur for det. Kanskje sa foreldrene mine det for å reise selvtilliten, andre for å være høffelige. Men har ikke pene kvinner litt mer selvtillit og tiltrekker seg menn? Altså, menn har prøvd seg men jeg likte aldri noen. Og vi er nå i en alder hvor menn også er roligere, jeg er glad på deres vegne. Vil ikke at de skal sørge over meg. 

Han jeg har øye for er singel. 

Anonymkode: 547f8...5a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har sjefen din med dette å gjøre? 

Anonymkode: 5f0db...04d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Story på insta? Eller mener du snap? 

Anonymkode: 6907c...fcb

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva har sjefen din med dette å gjøre? 

Leste feil. Sorry, continue on :lol:

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Story på insta? Eller mener du snap? 

Anonymkode: 6907c...fcb

Insta

AnonymBruker
Skrevet

Ærlig og åpent. Selvinnsikt er første steg :) 

Anonymkode: 15426...e66

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste det samme jeg også :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet

Du var ikke den eneste :P

Ts du høres ung ut. Sosiale medier betyr ingenting og du legger veldig mye i det. Man liker det som er er bra bilde publisert rett før man går inn i feeden. Man ser ikke alle bilder for man er ikke i feeden hele dagen. Så hva man liker og ikke liker er tilfeldig. 

Hvis du er forelska i en person bør du jo si det til den personen så det enten blir gjengjeldt eller avfeid istedet for at du sitter å fantaserer om hvordan det kunne vært og hva han driver med. 

Anonymkode: ba076...8af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du var ikke den eneste :P

Ts du høres ung ut. Sosiale medier betyr ingenting og du legger veldig mye i det. Man liker det som er er bra bilde publisert rett før man går inn i feeden. Man ser ikke alle bilder for man er ikke i feeden hele dagen. Så hva man liker og ikke liker er tilfeldig. 

Hvis du er forelska i en person bør du jo si det til den personen så det enten blir gjengjeldt eller avfeid istedet for at du sitter å fantaserer om hvordan det kunne vært og hva han driver med. 

Anonymkode: ba076...8af

I 20 årene. 

Skrevet

Jeg leste samme feil først, jeg også. "Sjefen har ikke fred" liksom :P

Gjest Sugemerke
Skrevet

Jeg ble overhode ikke sjokkert, så overskriften din er rævva. 

Skrevet

Hovedsaken for at jeg aldri innleder forhold med utkårede, er at jeg automatisk føler meg for stygg for den jeg liker.

.......

Han jeg har øye for er singel. 

Men har du vurdert å fortelle det til han da? Bare hoppe ut i det og si "Hei du, jeg har et veldig godt øye til deg. Hva synes du om det?" eller noe sånt. Det verste som kan skje, er at du da fortsetter som nå og beundrer han i smug og ingenting skjer. Det beste som kan skje er jo at han svarer "Takk det samme. Vil du treffes?"

Du høres egentlig ut som om du er redd for å leve, egentlig, aldri våger noenting. Det må være ganske trist? Prøv å gjør et forsøk nå, hopp ut i det for en gangs skyld, så blir du i det minste en erfaring rikere! :) Kanskje det blir den beste sommeren du har hatt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Million skrev:

Men har du vurdert å fortelle det til han da? Bare hoppe ut i det og si "Hei du, jeg har et veldig godt øye til deg. Hva synes du om det?" eller noe sånt. Det verste som kan skje, er at du da fortsetter som nå og beundrer han i smug og ingenting skjer. Det beste som kan skje er jo at han svarer "Takk det samme. Vil du treffes?"

Du høres egentlig ut som om du er redd for å leve, egentlig, aldri våger noenting. Det må være ganske trist? Prøv å gjør et forsøk nå, hopp ut i det for en gangs skyld, så blir du i det minste en erfaring rikere! :) Kanskje det blir den beste sommeren du har de hatt?

Nei har ikke det. Jeg er så redd for hvordan han reagerer. Han kødda kanskje bare med meg. Og så føles det som han er sur på meg ettersom han tok kontakt igjen for en uke siden, men svarte ikke på det siste jeg skrev. Det står bare ulest. 

Og for ikke å snakke om avstanden. Tror bare tiden må vise :(

AnonymBruker
Skrevet

Du blir sur for alt du?

Anonymkode: 1a8d3...c58

AnonymBruker
Skrevet

Sjefen din? Hæ? Ligger du med han?

Anonymkode: e44ba...0a8

• Liker 1
Skrevet

Du legger alt for mye i sosiale medier.. folk trykker jo liker i hytt å gevær, uten å mene så mye. Du er nok max 21-22 år tenker jeg, denne aldersgruppa tror sosiale media er alt🙈 Men uansett.. hvis han bor langt unna er det kanskje ikke så mye å satse på?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ordinarygirl skrev:

Du legger alt for mye i sosiale medier.. folk trykker jo liker i hytt å gevær, uten å mene så mye. Du er nok max 21-22 år tenker jeg, denne aldersgruppa tror sosiale media er alt🙈 Men uansett.. hvis han bor langt unna er det kanskje ikke så mye å satse på?

25 dessverre

AnonymBruker
Skrevet

Sjefen din? Hæ? Ligger du med han?

Anonymkode: e44ba...0a8

Er ikke så sjokkert over det som sto i HI, men at det er så mange som i likhet med meg leste tittelen feil er litt sjokkerende. Jeg har sett den tråden under nye innlegg mange ganger og hver gang lest "sjefen" og ikke "sjelen" og tenkt at jeg er den eneste som leste feil.

Rart det der. :fnise:

Anonymkode: 224e3...27e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...